Prof. Dr. YEŞİM ÇAPA AYDIN


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme


Yayınlardaki İsimler: Yeşim Ç. AYDIN, Yeşim ÇAPA

Metrikler

Yayın

191

Yayın (WoS)

26

Yayın (Scopus)

23

Atıf (WoS)

436

H-İndeks (WoS)

11

Atıf (Scopus)

571

H-İndeks (Scopus)

12

Atıf (Scholar)

3605

H-İndeks (Scholar)

22

Atıf (TrDizin)

22

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

784

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

91

Proje

19

Tez Danışmanlığı

32

Açık Erişim

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2000 - 2005

2000 - 2005

Doktora

Ohio State University, Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme, Amerika Birleşik Devletleri

1997 - 2000

1997 - 2000

Yüksek Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, Türkiye

1992 - 1997

1992 - 1997

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye

1992 - 1997

1992 - 1997

Lisans Çift Anadal

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2005

2005

Doktora

Factors Influencing First-Year Teachers’ Sense of Efficacy

Ohio State University, Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme

2000

2000

Yüksek Lisans

The Analysis of ninth grade students' misconceptions ccancerning photosynthesis and respiration

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2017 - 2024

2017 - 2024

Doç. Dr.

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2007 - 2017

2007 - 2017

Yrd. Doç. Dr.

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2005 - 2007

2005 - 2007

Öğretim Görevlisi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2002 - 2005

2002 - 2005

Araştırma Görevlisi

Ohio State University, Eğitim Araştırmaları Ve İstatistiksel Data Analiz Danışmanlık Birimi

1998 - 2000

1998 - 2000

Araştırma Görevlisi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü

1997 - 1998

1997 - 1998

Araştırma Görevlisi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü

Orta Doğu Teknik Üniversitesi

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2017 - 2020

2017 - 2020

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı

Orta Doğu Teknik Üniversitesi

2015 - 2017

2015 - 2017

Merkez Müdürü

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Ögem

2009 - 2015

2009 - 2015

Rektörlüğe Bağlı Birim Başkan Yardımcısı

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Rektörlük, Öğrenme ve Öğrenci Gelişim Birimi

2008 - 2009

2008 - 2009

Bölüm Başkan Yardımcısı

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Yönetilen Tezler

2011

2011

Yüksek Lisans

An assessment of academic writing needs of graduate students

ÇAPA AYDIN Y. (Danışman)

M.ÖZTÜRK(Öğrenci) Creative Commons License

Makaleler

Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (15)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (20)
ESCI (5)
Scopus (20)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Motivation to Teach Climate Change: A Scale Development and Validation Study

Başer Kanbak C., Çapa Aydın Y.

North American Association for Environmental Education , Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 06 Kasım 2025, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

2025

2025

2. Do self-efficacy and teaching quality matter for mathematics achievement emotions? A SEM approach

Çalık B., Çapa Aydın Y.

European Conference on Educational Research (ECER), Belgrade, Sırbistan, 9 - 12 Eylül 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2025

2025

3. How do first-generation students pave their ways in higher education? The role of social and cultural capital.

Tütüncü Saka N., Çapa Aydın Y.

European Conference on Educational Research (ECER), Belgrade, Sırbistan, 9 - 12 Eylül 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2025

2025

4. Socialization of Young Children’s Emotions - Practices from The Field

Üzüm S., Çapa Aydin Y.

The European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) 2025, Graz, Avusturya, 25 - 29 Ağustos 2025, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2025

2025

5. Developing and Validating Motivation Scale for Online Teacher Professional Development

Çetin A., Çapa Aydın Y.

European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), Graz, Avusturya, 25 - 29 Ağustos 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2025

2025

6. A Rasch Measurement Approach to Compare Instructor and ChatGPT Scoring in Higher Education

Çapa Aydın Y., Arslan B. Z., Özcan B.

European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), Graz, Avusturya, 25 - 29 Ağustos 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2025

2025

7. Inner World of Teachers – Self-compassion, Self-efficacy and Self-esteem

Uyar P., Çapa Aydın Y.

European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), Graz, Avusturya, 25 - 29 Ağustos 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2025

2025

8. Design Literacy in Undergraduate Education for Non-Design Fields

Yorgancıoğlu D., Kömez Dağlıoğlu E., Çapa Aydın Y.

Learn X Design, Aveiro, Portekiz, 22 - 24 Eylül 2025, (Yayınlanmadı)

2024

2024

9. A rubric development study for student research competition evaluations

Aydın B., Dönmez O., Çapa Aydın Y., Toraman Türk S., Bulut O., Ursavaş Ö. F.

9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, (Yayınlanmadı)

2024

2024

10. Mimari Tasarım Stüdyosunda Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları: Türkiye'deki Mimarlık Temel Tasarım Stüdyoları Eğitmenlerinin Bakışı

Çalık Ç., Kömez Dağlıoğlu E., Çapa Aydın Y.

Mimari Tasarım Araştırmaları Sempozyumu (MİTA) IV, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2024, ss.112-127, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

11. Students’ observations about academic dishonesty in higher education

Köfünyeli K., Çapa Aydın Y.

European Conference on Educational Research (ECER), Glasgow, İngiltere, 22 Ağustos 2023, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2023

2023

12. Factors influencing learning design at a higher education institution during the Covid-19 pandemic

Çelik S., Çapa Aydın Y.

European Conference on Educational Research (ECER), Glasgow, İngiltere, 22 Ağustos 2023, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2023

2023

13. Shedding light on teachers’ promotion of self-regulated learning.

Aydan L. S., Çapa Aydin Y., Kondakçi E.

European Conference on Educational Research (ECER), Glasgow, İngiltere, 22 - 25 Ağustos 2023, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2022

2022

15. The pillars of remote assessment climate in higher education

KONDAKÇI Y., ÇAPA AYDIN Y., ZAYİM KURTAY M., KAYA KAŞIKCI S.

5th International Open & Distance Learning Conference, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

16. Relation between support and students’ national exam performance: The mediating role of motivation

Caybas U., Çapa Aydin Y., Tarim S. D.

European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) SIG 8, Dresden, Almanya, 25 Ağustos 2022, ss.83, (Özet Bildiri)

2022

2022

17. Predictors of students’ subjective task values and expectancies for success at middle school

Caybaş İ. U., ÇAPA AYDIN Y., ÇAKIR N.

17th International Conference on Motivation (ICM), Dresden, Almanya, 24 Ağustos 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

18. An Investigation of Early Childhood Teachers’ Portfolio Practices with Respect to a Variety of Variables.

ALAÇAM N., OLGAN R., ÇAPA AYDIN Y.

IXth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

19. Who Experiences Burnout? The Role of Teaching Experience and Emotion-Regulation Strategies

Çalik B., Çapa Aydin Y.

World Education Research Association, California, Amerika Birleşik Devletleri, 25 Nisan 2022, ss.1-16, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

20. Exploring the emotional endeavor of teaching: emotions, self-efficacy, and burnout.

Çalik B., Çapa Aydin Y.

American Educational Research Association (AERA), California, Amerika Birleşik Devletleri, 24 Nisan 2022, ss.1, (Özet Bildiri)

2022

2022

21. Middle School Students' Remote Interactions and Their Influence on Academic Motivation During the COVID-19 Pandemic

Caybas U., Tarim D. S., Çapa Aydin Y.

American Educational Research Association (AERA), California, Amerika Birleşik Devletleri, 24 Nisan 2022, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

22. Okul Öncesi Eğitimde Portfolyo Değerlendirmesi: Türkiye ve ABD'den Örnekler

ALAÇAM N., OLGAN R., ÇAPA AYDIN Y., McCleary K.

7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

23. Academic Emotions Regulation Questionnaire: A Validation Study

Çalık B., Çapa Aydın Y.

European Conference on Educational Research (ECER), Geneve, İsviçre, 06 Eylül 2021, ss.50350, (Özet Bildiri)

2021

2021

24. A trial to measure helicopter parenting in a sample of Turkish adolescents

Aracı İyiaydın A., Çapa Aydın Y.

European Conference on Educational Research (ECER), Geneve, İsviçre, 06 Eylül 2021, ss.51548, (Özet Bildiri)

2021

2021

25. Content Analysis of Child Portfolios in the US and Turkey

ALAÇAM N., OLGAN R., ÇAPA AYDIN Y.

30th EECERA Annual Conference, Hırvatistan, 1 - 17 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

2019

2019

26. Türkiye’deki üniversitelerde sunulan üniversiteye uyum hizmetleri.

Altunay-Yılmaz H., Barutçu Yildirim K. F., Güneri O., Çapa Aydin Y.

IX. International Congress on Psychological Counseling and Guidance in Higher Education, İstanbul, Türkiye, 15 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

27. Behind the closed doors of public preschool classrooms: practices and problems

Çobanoğlu R., Çapa Aydın Y., Yıldırım A.

29th European Early Childhood Education Research Association (EECERA) Conference, Thessaloniki, Yunanistan, 20 - 23 Ağustos 2019, ss.18, (Özet Bildiri)

2019

2019

28. An investigation of achievement emotions, self-efficacy, and learning strategy use in mathematics

Çalık B., Çapa Aydın Y.

European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), Aachen, Almanya, 12 - 16 Ağustos 2019, ss.333-334, (Özet Bildiri)

2019

2019

29. Pre-service teacher self-efficacy in the context of practicum of teaching

Kondakçı E., Çapa Aydın Y., Kırbulut Z. D., Boran A.

European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), Aachen, Almanya, 12 - 16 Ağustos 2019, ss.267-268, (Özet Bildiri)

2019

2019

30. Perceived Teacher Affective Support and Relatedness to Peers in Relation to EFL Achievement Emotions

Güney E., Çapa Aydın Y.

European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), Aachen, Almanya, 12 - 16 Ağustos 2019, ss.10, (Özet Bildiri)

2019

2019

31. Assessment OF or FOR learning: what impact a word difference makes

Çapa Aydın Y.

2nd Education Conference, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2019, ss.5, (Özet Bildiri)

2018

2018

33. Regional Differences in Satisfaction of International Students in a Non-traditional Destination

Kondakçı Y., Çapa Aydın Y., Oldaç Y. İ., Ertem H. Y.

European Conference on Educational Research (ECER), Bolzano, İtalya, 2 - 08 Eylül 2018, ss.2256, (Özet Bildiri)

2018

2018

34. Development and validation of Attitudes towards Values Education Scale for pre-service teachers

Gezer E. T., Çapa Aydın Y.

European Conference on Educational Research (ECER), Bolzano, İtalya, 2 - 08 Eylül 2018, ss.2665, (Özet Bildiri)

2018

2018

35. University students’ perceptions toward feedback

ÇAPA AYDIN Y., ÇALIK B.

The European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) Sig 1 Assessment and Evaluation Conference, Finlandiya, 29 - 31 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

36. Development and validation of a scale measuring college students’ task value in peer assessment

ALEMDAĞ E., ÇAPA AYDIN Y.

the 9th Biennial Conference of EARLI SIG 1: Assessment and Evaluation, Helsinki, Finlandiya, 29 - 31 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

37. A systematic review of mixed method studies in educational technology

Çapa Aydın Y., Yuksel Arslan P., Keser Aschenberger F.

Paper presented at the Mixed Methods International Research Association (MMIRA) International Conference, Vienna, Avusturya, 22 - 24 Ağustos 2018, ss.98-99, (Özet Bildiri)

2018

2018

38. Pilot study for the development of a scale assessing pre-service teachers’ attitudes toward technology use in early childhood

Tunga Y., Çapa Aydın Y.

5. International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS’18), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.299, (Özet Bildiri)

2018

2018

39. The role of teacher beliefs in practice of teaching in preschool classrooms: A qualitative inquiry

Çobanoğlu R., Çapa Aydın Y., Yıldırım A.

American Educational Research Association Annual Conference, New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 17 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2017

2017

40. What predicts preschool teacher beliefs about developmentally appropriate and inappropriate practices?

ÇOBANOĞLU R., ÇAPA AYDIN Y., YILDIRIM A.

Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

41. Development and validation of teacher self-efficacy scale for early childhood education

ÇOBANOĞLU R., ÇAPA AYDIN Y., YILDIRIM A.

International Congress on Curriculum and Instruction, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

42. Quality in early childhood education: Insights from teachers

ÇOBANOĞLU R., ÇAPA AYDIN Y., YILDIRIM A.

European Early Childhood Education Research Association Annual Conference, 29 Ağustos - 01 Eylül 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

43. Factors influencing college teaching efficacy of STEM graduate teaching assistants

Ceylandağ F. R., ÇAPA AYDIN Y.

European Conference on Educational Research (ECER), Kopenhag, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

44. The association between mathematics self-efficacy beliefs and self-regulated learning strategies of middle school students

ÇALIK B., ÇAPA AYDIN Y.

European Conference on Educational Research (ECER), Kopenhag, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

45. Student Course Evaluation in Higher Education: A Qualitative Inquiry into Faculty Perceptions

ÇAPA AYDIN Y., ÇOBANOĞLU R., GÜLMEZ G.

European Conference on Educational Research (ECER), Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

46. Development and Validation of Teacher Self Efficacy for Erly Childhood Education

ÇOBANOĞLU R., ÇAPA AYDIN Y., YILDIRIM A.

4th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI/EPOK-2016), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

47. Modeling the relationship between pre service teachers emotions and their self efficacy beliefs

ÇALIK B., ÇAPA AYDIN Y.

European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) SIG 11 Teaching and Teacher Education, Zürich, İsviçre, 20 - 22 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

48. Akademik danışmanlık uygulamasının değerlendirilmesi

ÇAPA AYDIN Y., GÜNERİ O., ERET ORHAN E., BARUTÇU YILDIRIM K. F.

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

50. Insights into assessment in science technology and mathematics classess

ÇAPA AYDIN Y., GÜNERİ O.

POD, San-Francisco, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 06 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

51. New faculty members Closer look at the challenges of faculty returned home from the United States

GÜNERİ O., ÇAPA AYDIN Y., ERET ORHAN E.

Professional Organization Development (POD) Conference, 4 - 08 Kasım 2015, ss.32-33, (Özet Bildiri)

2015

2015

52. Insights into assessment in science technology engineering and mathematics classes

ÇAPA AYDIN Y., GÜNERİ O., ERET ORHAN E.

Professional Organization Development (POD) Conference, 4 - 08 Kasım 2015, ss.53, (Özet Bildiri)

2015

2015

56. Development and validation of a scale about Teachers Practices on Promotion of Metacognition TPPoM

ŞEKER V., ÇAPA AYDIN Y.

European Conference on Educational Research (ECER), 8 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

57. Development of mathematics teaching self efficacy scale for pre service primary school teachers

KARACA E. T., ÇAPA AYDIN Y.

European Conference on Educational Research (ECER), 8 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

59. Development of Geometric Construction Self efficacy Scale

DEMİRAY E., ÇAPA AYDIN Y.

European Conference on Educational Research (ECER), 8 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

60. Development and validation of First Aid Self Efficacy Scale

GÜLMEZ DAĞ G., ÇAPA AYDIN Y.

European Conference on Educational Research (ECER), 8 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

62. Development of Parents School Belief Scale

YILDIRIM Ö. F., ÇAPA AYDIN Y.

European Conference on Educational Research (ECER), 8 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

63. Mathematics achievement emotions Do they differ by gender and grade level

ÇALIK B., ÇAPA AYDIN Y.

European Conference on Educational Research (ECER), 8 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

64. ODTÜ Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetleri: Geçmişi, Bugünü Değerlendirmek ve Geleceğe Bakmak

GÜNERİ O., ÇAPA AYDIN Y.

VIII. Üniversiteler Psikolojik Danışma ve Rehberlik Sempozyumu, Türkiye, 9 - 10 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

65. Üniversite öğrencilerinin başarı ve başarısızlıklarını etkileyen faktörlere nitel bir bakış.

ÇAĞ P., BARUTÇU YILDIRIM K. F., GÜNERİ O., ÇAPA AYDIN Y.

VIII. Üniversiteler Psikolojik Danışma ve Rehberlik Sempozyumu, Türkiye, 9 - 10 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

66. Üniversitelerdeki eğitim öğretim destek ofisleri rolleri ve geleceği

ÇAĞILTAY K., ÇAPA AYDIN Y., SÖZER E. M., AKAY H. U., İLİ ERDOĞMUŞ İ.

Akademik Bilişim Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2015, ss.70, (Özet Bildiri)

2014

2014

67. The role of mathematics achievement emotions on the metacognitive strategy use of eighth grade students

ÇALIK B., ÇAPA AYDIN Y.

European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) SIG 16 Metacognition Conference, İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2014, ss.108-109, (Özet Bildiri)

2014

2014

68. Development of Visual Mathematics Literacy Self efficacy Scale for Prospective Teachers

ÇALIK B., ÇAPA AYDIN Y.

European Conference on Educational Research (ECER), Porto, Portekiz, 2 - 05 Eylül 2014, ss.1964, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

69. Common practices in the adaptation of psychological tests

ÇAPA AYDIN Y.

9th Conference of the International Test Commission (ITC), San Sebastian, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2014, ss.133, (Özet Bildiri)

2013

2013

70. Globalization and testing and measurement in education

ÇAPA AYDIN Y.

Regional Conference of the International Society for Adolescent Psychiatry and Psychology (ISAPP), Ankara, Türkiye, 21 - 24 Kasım 2013

2013

2013

71. Mentoring: Perspectives on how faculty connect, learn from each other

GÜNERİ O., ÇAPA AYDIN Y.

38th Professional Organization Development (POD), 6 - 10 Kasım 2013

2013

2013

72. Evaluation of a mobile phone based student immediate feedback system

ÇİÇEK F., İSLİM Ö. F., ÇAĞILTAY K., ÇAPA AYDIN Y.

Association for Educational Communications and Technology (AECT) International Convention, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim - 02 Kasım 2013, ss.1-3, (Özet Bildiri)

2013

2013

73. Predicting college student success and gains: College engagement and perceived English language proficiency

GÜNERİ O., ÇAPA AYDIN Y.

ECER (The European Conference on Educational Research Conference), 9 - 13 Eylül 2013

2013

2013

74. To participate or not Perception of college students about online course evaluation

ÇOBANOĞLU R., ÇAPA AYDIN Y.

European Conference on Educational Research (ECER), İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2013, ss.1552, (Özet Bildiri)

2013

2013

75. Student evaluation of teaching Perceptions of college students

ÇOBANOĞLU R., ÇAPA AYDIN Y.

European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) Conference, Munich, Almanya, 27 - 31 Ağustos 2013, ss.596, (Özet Bildiri)

2013

2013

76. Exploring the beliefs of preservice teachers about teaching a navigator or a mincing machine

ÇOBANOĞLU R., ÇAPA AYDIN Y.

Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

2012

2012

77. A canonical analysis of early childhood teachers sense of efficacy beliefs about teaching and years of experience

ÇOBANOĞLU R., ÇAPA AYDIN Y.

European Conference on Educational Research (ECER), Cadiz, İspanya, 18 - 21 Eylül 2012, ss.21266, (Özet Bildiri)

2012

2012

78. Developing and validating an instrument to assess foreign language pre service teachers TPACK

BAŞER D., ÖZDEN M. Y., ÇAPA AYDIN Y.

European Conference on Educational Research (ECER), Cadiz, İspanya, 18 - 21 Eylül 2012, ss.21846, (Özet Bildiri)

2012

2012

79. Üniversite düzeyinde öğrenci memnuniyeti ve ilişkili değişkenler

GÜNERİ O., ÇAPA AYDIN Y., BARUTÇU F.

Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.194-195, (Özet Bildiri)

2012

2012

80. International student satisfaction a descriptive study

YUMURTACI D., ÇAPA AYDIN Y., GÜNERİ O.

Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.245-246, (Özet Bildiri)

2012

2012

81. Academic and non academic needs of graduate students

CEYLANDAĞ R., DOLUNAY F., ÖZBEK G., TANRIKULU İ., TOPCU Ç., TURAN N., et al.

Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.171-172, (Özet Bildiri)

2012

2012

82. Use of many facets Rasch measurement in performance assessment in higher education

ÇAPA AYDIN Y.

8th Conference of the International Test Commission (ITC), Amsterdam, Hollanda, 3 - 05 Temmuz 2012, ss.69, (Özet Bildiri)

2012

2012

83. Öğretmen adaylarının özdüzenleme stratejilerinin cinsiyet farkına göre incelenmesi

UZUNTİRYAKİ E., AKIN F. N., ÇAPA AYDIN Y.

X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.232, (Özet Bildiri)

2012

2012

84. The Scale for Emotional Reactions Following the Breakup

BARUTÇU YILDIRIM K. F., ÇAPA AYDIN Y.

3rd World Conference on Psychology, Counselling and Guidance (WCPCG), Efes, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, cilt.84, ss.786-790, (Tam Metin Bildiri) identifier

2012

2012

85. English instructors' professional development need areas and predictors of professional development needs

Eksi G., ÇAPA AYDIN Y.

Akdeniz Language Studies Conference, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, cilt.70, ss.675-685, (Tam Metin Bildiri) identifier

2012

2012

86. Investigating the factors predicting statistics self efficacy of graduate students

ÇAPA AYDIN Y., EMMİOĞLU E., UZUNTİRYAKİ E.

Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), Vancouver, Kanada, 27 Nisan - 01 Mayıs 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

2011

2011

87. Factors predicting research productivity of graduate students

ÇAPA AYDIN Y., EMMİOĞLU E., UZUNTİRYAKİ E.

European Conference on Educational Research (ECER), Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011, ss.388, (Özet Bildiri)

2011

2011

88. Sources of high school students self efficacy beliefs in chemistry

UZUNTİRYAKİ E., ÇAPA AYDIN Y., CEYLANDAĞ R., CÖMERT G. G.

European Conference on Educational Research (ECER), Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011, ss.456, (Özet Bildiri)

2011

2011

89. Attitudes and achievement in educational statistics a case from Turkey

EMMİOĞLU E., ÇOBANOĞLU R., ÇAPA AYDIN Y.

European Conference on Educational Research (ECER), Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011, ss.402, (Özet Bildiri)

2011

2011

90. Exploring the predictors of doctoral students academic satisfaction

ÇAPA AYDIN Y., AKSÖZ İ., GELMEZ BURAKGAZİ S., TOPLU E.

European Conference on Educational Research (ECER), Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011, ss.1478, (Özet Bildiri)

2011

2011

91. Predictors of chemistry self efficacy among college students

UZUNTİRYAKİ E., ÇAPA AYDIN Y., KIRBULUT Z. D., BEETH M.

European Science Education Research Association (ESERA) Conference, Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, ss.113, (Özet Bildiri)

2011

2011

92. How are high school students epistemological beliefs related to their goal orientations

KADIOĞLU C., UZUNTİRYAKİ E., ÇAPA AYDIN Y.

European Science Education Research Association (ESERA) Conference, Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, ss.113, (Özet Bildiri)

2011

2011

93. A meta analysis on students attitudes toward statistics

EMMİOĞLU E., ÇAPA AYDIN Y.

58th ISI World Statistics Congress, Dublin, İrlanda, 21 - 26 Ağustos 2011, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

94. Öğretmen özyeterlik ve özdüzenleme inançları arasındaki ilişki Kanonik korelasyon analizi

AKIN F. N., UZUNTİRYAKİ E., ÇAPA AYDIN Y.

II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.58, (Özet Bildiri)

2010

2010

95. ODTÜ öğrencilerinin psikolojik danışma ve rehberlik ihtiyaçları analizi çalışması

GÜNERİ O., ÇAPA AYDIN Y.

V. Üniversiteler Psikolojik Danışma ve Rehberlik Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2010

2010

2010

96. ODTÜ Öğrenme ve Öğrenci Gelişim Birimi faaliyet alanları ve yürüttüğü çalışmalar

GÜNERİ O., ÇAPA AYDIN Y.

V. Üniversiteler Psikolojik Danışma ve Rehberlik Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2010

2010

2010

97. Hedef yönelimi anketinin dört boyutlu yapısının lise düzeyinde test edilmesi

KADIOĞLU C., UZUNTİRYAKİ E., ÇAPA AYDIN Y.

IX. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.155, (Özet Bildiri)

2010

2010

98. Lisansüstü öğrencilerin istatistiğe yönelik tutumu ile istatistik başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi

EMMİOĞLU E., ÇAPA AYDIN Y., ÇOBANOĞLU R.

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.46-47, (Özet Bildiri)

2010

2010

99. Yapılandırmacı yaklaşıma dayalı öğretmen özyeterlik ölçeği

TARKIN A., TEMLİ Y., ÇAPA AYDIN Y., UZUNTİRYAKİ E.

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.24-25, (Özet Bildiri)

2010

2010

100. Investigating the predictors of high school students chemistry self efficacy beliefs

KIRBULUT Z. D., BEETH M., UZUNTİRYAKİ E., ÇAPA AYDIN Y.

10th European Conference on Research in Chemistry Education (ECRICE), Krakow, Polonya, 4 - 09 Temmuz 2010, ss.153-154, (Özet Bildiri)

2010

2010

101. İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin sınav sırasında kullandığı duygu düzenleme stratejileri

GÜÇLÜ A., CEYLANDAĞ R., ÇAPA AYDIN Y.

II. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Mersin, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010, ss.500-511, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

102. The role of epistemological beliefs in high school students learning strategy use

KADIOĞLU C., UZUNTİRYAKİ E., ÇAPA AYDIN Y.

European Science Education Research Association (ESERA) Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.142, (Özet Bildiri)

2009

2009

104. Turkish adaptation of Basic Empathy Scale BES

TOPCU Ç., ERDUR BAKER Ö., ÇAPA AYDIN Y.

First International Turkish Educational Research Congress, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.388, (Özet Bildiri)

2009

2009

105. College students use of learning strategies and their anxiety levels in chemistry

UZUNTİRYAKİ E., DEMİRDÖĞEN B., ÇAPA AYDIN Y.

Annual meeting of the National Association for Research in Science Teaching (NARST), Garden Grove, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 21 Nisan 2009, ss.295, (Özet Bildiri)

2009

2009

106. Freshmen students chemistry self efficacy in relation to goal orientation gender and academic achievement

DEMİRDÖĞEN B., UZUNTİRYAKİ E., ÇAPA AYDIN Y.

Annual meeting of the National Association for Research in Science Teaching (NARST), Garden Grove, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 21 Nisan 2009, ss.232, (Özet Bildiri)

2009

2009

107. Relationship between self regulatory learning strategies and goal orientation A canonical correlation analysis

KADIOĞLU C., UZUNTİRYAKİ E., ÇAPA AYDIN Y.

Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 17 Nisan 2009, ss.1, (Özet Bildiri)

2009

2009

108. The role of emotional regulation processes in Turkish high school students achievement

EMMİOĞLU E., ÇAPA AYDIN Y.

Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 17 Nisan 2009, ss.1, (Özet Bildiri)

2009

2009

109. Improving teachers sense of efficacy how mentoring professional development and induction support impact efficacy beliefs from preservice to inservice

MOORE R., ÇAPA AYDIN Y.

Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 17 Nisan 2009, ss.1, (Özet Bildiri)

2008

2008

110. An examination of graduate students academic satisfaction

ÖZMEN O., AKSOY B., TOKGÖZ Ö., YALIM D., TAKIR A., ÇAPA AYDIN Y.

10th International Conference on Further Education in the Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2008, ss.2, (Özet Bildiri)

2008

2008

111. Hope and perceived support as predictors of academic self efficacy among graduate students

ATİK G., ÇAYIRDAĞ N., DEMİRLİ A., KAYACAN N., ÇAPA AYDIN Y.

10th International Conference on Further Education in the Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2008

2008

112. High school students emotions and emotion regulation during test taking

ÇAPA AYDIN Y., EMMİOĞLU E.

European Conference on Educational Research (ECER), Göteborg, İsveç, 10 - 12 Eylül 2008, ss.3, (Özet Bildiri)

2008

2008

113. İstatistik dersinde kullanılan ölçme ve değerlendirme yöntemleri üzerine öğrenci görüşleri

ÇAPA AYDIN Y., EMMİOĞLU E.

I. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.755-763, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

114. A canonical analysis of teachers sense of efficacy and teacher self regulation

ÇAPA AYDIN Y., SUNGUR S., UZUNTİRYAKİ E.

Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2007

2007

115. Lise öğrencilerinin siber zorbalık deneyimlerinin incelenmesi

Topcu Ç., Erdur Baker Ö., Çapa Aydin Y.

IX. Ulusal Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2007, ss.178, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2007

2007

116. Development and validation of Self regulatory Strategies Scale

KADIOĞLU C., UZUNTİRYAKİ E., ÇAPA AYDIN Y.

European Conference on Educational Research (ECER), Ghent, Belçika, 19 - 21 Eylül 2007, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

117. The relationship between high school students chemistry self efficacy and chemistry achievement

UZUNTİRYAKİ E., ÇAPA AYDIN Y.

2nd European Variety in Chemistry Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 27 - 30 Haziran 2007, ss.81-83, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

118. Chemistry self efficacy A study of gender and major differences among college students in Turkey

ÇAPA AYDIN Y., UZUNTİRYAKİ E.

2nd European Variety in Chemistry Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 27 - 30 Haziran 2007, ss.263-266, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

119. 10 sınıf öğrencilerinin özdüzenleme becerileri üzerine nitel bir çalışma

KADIOĞLU C., UZUNTİRYAKİ E., ÇAPA AYDIN Y.

7. Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.484, (Özet Bildiri)

2006

2006

120. Sources of first year teachers sense of efficacy

ÇAPA AYDIN Y., LOADMAN W. E.

4th International Biennial SELF Research Conference, Ann Arbor, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 26 Temmuz 2006, ss.43-47, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

121. What are the supply and demand factors in preparing educators

BRYANT B., BRADLEY K., SAMPSON S., LOADMAN W. E., ÇAPA Y.

Annual meeting of the American Association of Colleges for Teacher Education (AACTE), Washington, Kiribati, 20 - 23 Şubat 2005

2004

2004

122. Evaluation of mentoring practices experienced by student teachers during teacher preparation program

ÇAPA Y., LOADMAN W. E.

Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 16 Nisan 2004, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

123. Development and validation of Turkish version of teachers sense of efficacy scale

ÇAKIROĞLU J., ÇAPA Y., SARIKAYA H.

Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 16 Nisan 2004

2004

2004

124. Field experiences relationship with mentor teacher and teaching support as predictors of student teachers sense of efficacy

ÇAPA Y.

Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 16 Nisan 2004

2004

2004

125. The impact of educator supply and demand data on state and university policy making

BRYANT B., JONES J., TAFEL J., LOADMAN W. E., ÇAPA Y.

Annual meeting of the American Association of Colleges for Teacher Education (AACTE), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Şubat 2004

2003

2003

126. Using Rasch measurement to evaluate the Organizational Climate Index

BÖRKAN B., ÇAPA Y., FIGUEIREDO C., LOADMAN W. E.

Anuual meeting of the Mid-Western Educational Research Association (MWERA), Columbus, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)

2003

2003

127. The 2002 annual survey of educator supply and demand in great lakes states of United States

ÇAPA Y., LOADMAN W. E., BRYANT B.

Annual meeting of the Mid-Western Educational Research Association (MWERA), Columbus, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Ekim 2003

2003

2003

128. The status of educator supply and demand in the United States A continuing status report 2002

ÇAPA Y., LOADMAN W. E., BRYANT B.

Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Nisan 2003

2003

2003

129. A Rasch measurement example in a grant application process

ÇAPA Y., LOADMAN W.

Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Nisan 2003, (Tam Metin Bildiri)

2003

2003

130. Educator supply and demand research How will it affect the future of teacher education

BRYANT B., LOADMAN W. E., ÇAPA Y., SCHAERER J.

Annual meeting of the American Association of Colleges for Teacher Education (AACTE), New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 27 Ocak 2003

2002

2002

131. Self efficacy and previous testing experiences as predictors of test anxiety among college students

ÇAPA Y., LOADMAN W. E.

Anuual meeting of the Mid-Western Educational Research Association (MWERA), Columbus, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 19 Ekim 2002, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

132. A study of the effectiveness of a preservice teacher evaluation scheme

ÖNGEL S., ÇAPA Y., VELLOM P.

Annual meeting of the National Association for Research in Science Teaching (NARST), New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 10 Nisan 2002, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

133. Current status of teacher shortage in the United States

ÇAPA Y., LOADMAN W. E., BRYANT B.

Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 05 Nisan 2002, (Tam Metin Bildiri)

2001

2001

134. An analysis of ninth grade students misconceptions concerning photosynthesis and respiration in plants

ÇAPA Y., YILDIRIM A., ÖZDEN M. Y.

Annual meeting of the National Association for Research in Science Teaching (NARST), St. Louis, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Nisan 2001, (Tam Metin Bildiri)

1999

1999

135. Biyoloji öğretmen adaylarındaki kavram yanılgılarının tespiti

TEKKAYA C., YILMAZ Ö., ÇAPA Y.

Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, ss.97, (Özet Bildiri)

1998

1998

136. Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından değerlendirilmesi

ÇİL N., ÇAPA Y.

III. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 23 - 25 Eylül 1998, ss.296-300, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Apoyo al profesorado para la implementación de la evaluación en línea en educación superior: el proyecto europeo Remote.EDU

marin v., Bedenlier S., ÇAPA AYDIN Y., KAYA KAŞIKCI S., KONDAKÇI Y., Schieber J., et al.

La influencia de la tecnología en la investigación educativa post-pandemia, S. Olmos-Migueláñez, M. J. Rodríguez-Conde, A. Bartolomé, J. Salinas, F. J. Frutos-Esteban, & F. J. García-Peñalvo, Editör, Octeadro, ss.185-200, 2022

2020

2020

2. Öğretmen Özdüzenlemesi

ÇAPA AYDIN Y., KONDAKÇI E.

Özdüzenleme: Öğrenmeden Öğretime Özdüzenleme Davranışlarının Gelişimi, Stratejiler ve Öneriler, Sakız, Gönül, Editör, Nobel, Ankara, ss.217-228, 2020

2014

2014

3. Öğretmen özdüzenlemesi

Çapa Aydın Y., Kondakçı E.

Özdüzenleme: Öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi, stratejiler ve öneriler, Sakız G., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.218-230, 2014

2012

2012

4. Science teaching efficacy beliefs

Çakıroğlu J., Çapa Aydın Y., Woolfolk Hoy A.

Second International Handbook of Science Education, B.J. Fraser,K.G. Tobin & McRobbie,C. J, Editör, Springer, London/Berlin , New York, ss.449-462, 2012

Desteklenen Projeler

2021 - 2023

2021 - 2023

Empower teachers for remote online assessments in higher education

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey

Creative Commons License
Kondakçı Y., Çapa Aydın Y., Zayim Kurtay M., Kaya Kaşıkcı S.

2020 - 2022

2020 - 2022

CalohE2 - Measuring and Comparing Achievements of Learning Outcomes in Higher Education Phase 2

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA3 Politika Reformlarına Destek Projesi, Avrupa Düzeyi

Çapa Aydın Y., Akçamete Güngör A.

2018 - 2019

2018 - 2019

Öğretmenlik Uygulaması Dersi: Öğretmen Adaylarının Algıları

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KONDAKÇI E. (Yürütücü), ÇAPA AYDIN Y., Kırbulut Z. D., BORAN A.

2016 - 2017

2016 - 2017

Üniversitede Derslerde Verilen Dönüte Yönelik Öğrencilerin Görüşlerinin İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ÇAPA AYDIN Y. (Yürütücü)

2014 - 2014

2014 - 2014

Elektronik Ortamda Öğrenci Ders Değerlendirmesi Uygulaması ODTÜ Örneğinde Öğretim Elemanlarının Görüşleri

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Çapa Aydın Y. (Yürütücü), Çobanoğlu R., Gülmez G.

2012 - 2013

2012 - 2013

Online Ders Değerlendirme Anketi'ne Yönelik Öğrencilerin Görüşlerinin İncelenmesi.

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ÇAPA AYDIN Y. (Yürütücü)

2009 - 2009

2009 - 2009

Lisansüstü Öğrencilerinin Araştırma Üretkenliğinin İncelenmesi.

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ÇAPA AYDIN Y. (Yürütücü)

2007 - 2007

2007 - 2007

Öğretmen Özdüzenlemesini Yordalayan Değişkenler

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Kondakçı E.(Yürütücü), Çapa Aydın Y.

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mart 2018

Mart 2018

RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2018

Ocak 2018

RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Akademik Dolaşım Faaliyetleri

2025 - 2025

2025 - 2025

Erasmus Programı

Personel Hareketliliği

Ludwig-Maximilians-Universitaet München, Almanya

2025 - 2025

2025 - 2025

Erasmus Programı

Personel Hareketliliği

Varsova Üniversitesi, Polonya

2023 - 2023

2023 - 2023

Erasmus Programı

Personel Hareketliliği

Universitaet Wien, Avusturya

2023 - 2023

2023 - 2023

Erasmus Programı

Personel Hareketliliği

Rijksuniversiteit Groningen, Hollanda

2018 - 2018

2018 - 2018

Erasmus Programı

Personel Hareketliliği

University of Kent, İngiltere



Davetli Konuşmalar

Mayıs 2019

Mayıs 2019

Assessment OF or FOR learning: what impact a word difference makes.

Konferans

Sabancı Üniversitesi-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 435

h-indeksi (WOS): 11

Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Achievement Emotions And Motivation Research Group

blog.metu.edu.tr/capa/

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Turkey