-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2011 - 2017 Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2009 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2023 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2009 - Devam Ediyor Assistant Professor
METU
-
2008 - 2009 Instructor/Reader
METU
-
2007 - 2008 Part time Instructor
METU
-
2002 - 2007 Assistant
METU
-
Developing pre-service mathematics teachers' professional noticing of students' thinking in geometric measurement through pedagogies of practice
Işiksal Bostan M. (Danışman)
B.ÇAYLAN(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Investigating the preservice primary school teachers' mathematical knowledge in teaching of division operation
Işiksal Bostan M. (Danışman)
E.BALCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
A teacher's learning to implement cognitively high-level tasks to facilitate student thinking through coaching program
IŞIKSAL BOSTAN M. (Danışman)
E.AYTEKİN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Development of prospective secondary school mathematics teachers' specialized knowledge of limit concept through lesson study
IŞIKSAL BOSTAN M. (Danışman)
R.SAVURAN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
An investigation of elementary gifted students' modeling competencies through engineering-based model eliciting activities
IŞIKSAL BOSTAN M. (Danışman)
F.İCLAL(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Supporting the development of a second-grade classroom's conceptions of multiplication through a hypothetical learning trajectory
IŞIKSAL BOSTAN M. (Danışman)
S.KANDİL(Öğrenci), Doktora, 2022 -
A STUDY ON DEVELOPMENT OF PROSPECTIVE MIDDLE SCHOOL TEACHERS' COMPETENCE OF POSING MATHEMATICAL LITERACY PROBLEMS
Işıksal Bostan M. (Danışman)
A.BÜŞRA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Learning how to create lesson plans: First year preservice mathematics teachers' experience in University within School Model
B.ÖZKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Ortaokul öğrencilerinin doğrusal örüntüleri genellemelerinin incelenmesi.
-
The evolution of mathematical practices in a seventh-grade classroom: Analyzing students' development of proportional reasoning
R.AYAN(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Investigation into prospective middle school mathematics teachers' noticing of students' algebraic thinking within the context of pattern generalization
-
AN INVESTIGATION OF 7TH GRADE STUDENTS' LEVEL OF UNDERSTANDING IN THE STATISTICAL INVESTIGATION PROCESS
Işıksal Bostan M. (Danışman)
Ö.ÖZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Yedinci sınıf öğrencilerinin istatistiksel araştırma sürecini anlamlandırmalarının incelenmesi.
IŞIKSAL BOSTAN M. (Danışman)
-
An investigation of prospective middle school mathematics teachers' argumentation, proof, and geometric construction processes in the context of cognitive unity
-
Yedinci sınıf öğrencilerinin ortalama ve değişim kavramları ile ilgili istatistiksel okuryazarlıklarının sütun ve çizgi grafiğinde incelenmesi.
IŞIKSAL BOSTAN M. (Danışman)
-
An investigation of 7th grade students' statistical literacy about the concepts of average and variation on bar and line graphs
IŞIKSAL BOSTAN M. (Danışman)
E.ÇATMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Ortaokul matematik öğretmen adaylarının argümantasyon yapılarının teknoloji ve kağıt-kalem ortamlarında incelenmesi.
IŞIKSAL BOSTAN M. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmen adayının geometride cisimlerin farklı yönlerden görünümleri konusunda teknolojik pedagojik alan bilgisi.
IŞIKSAL BOSTAN M. (Eş Danışman), AKYÜZ D.(Eş Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin matematik derslerinde teknoloji kullanımına yönelik tutumlarının incelenmesi.
IŞIKSAL BOSTAN M. (Danışman)
-
Ortaokul matematik öğretmenlerinin 3 boyutlu cisimlerin hacmine ilişkin alan ve pedagojik alan bilgileri üzerine bir çalışma.
IŞIKSAL BOSTAN M. (Danışman)
-
Dinamik geometri yazılımı kullanımının sekizinci sınıf öğrencilerinin dönüşüm geometrisi konusundaki başarısı, geometrik düşünmesi ve matematik ve teknolojiye yönelik tutumları üzerine etkisi.
AKYÜZ D. (Eş Danışman), IŞIKSAL BOSTAN M. (Eş Danışman)
-
Ortaokul matematik öğretmen adaylarının matematiksel ispat başarı düzeylerinin ve yanlış anlamlandırma nedenlerinin incelenmesi.
IŞIKSAL BOSTAN M. (Danışman)
-
Özel ortaokul öğrencilerinin alan ve çevre konusundaki tipik hatalarının ve geometriye yönelik öz-yeterlik inanışları ile alan ve çevre konusundaki işlemsel ve kavramsal bilgileri arasındaki ilişkinin incelenmesi.
HASER Ç. (Eş Danışman), IŞIKSAL BOSTAN M. (Eş Danışman)
-
Sınıf öğretmenlerinin ve ilköğretim matematik öğretmenlerinin matematikte üstün zekalı öğrencilere yönelik algıları..
IŞIKSAL BOSTAN M. (Danışman)
-
Yaratıcı drama temelli öğretimin yedinci sınıf öğrencilerinin olasılık konusundaki başarılaraına ve matematiğe yönelik tutumlarına etkisi.
IŞIKSAL BOSTAN M. (Danışman)
-
Beşinci sınıf öğrencilerinin kesirler ve kesirlerle işlemler konusu ile ilgili hataları, zorlukları ve kavram yanılgıları üzerine bir çalışma.
IŞIKSAL BOSTAN M. (Danışman)
-
Construction of a mathematics related belief scale for elementary preservice mathematics teachers
HASER Ç. (Danışman), IŞIKSAL BOSTAN M. (Eş Danışman)
-
Yaratıcı drama temelli öğretimin yedinci sınıf öğrencilerinin oran orantı konusundaki başarılarına ve matematiğe yönelik tutumlarına etkisi.
ÇAKIROĞLU E. (Eş Danışman), IŞIKSAL BOSTAN M. (Eş Danışman)
-
İlköğretim öğretman adaylarının uzamsal yetenekleri, geometriye yönelik öz-yeterlik algıları ve uzamsal kaygıları arasındaki ilişki.
IŞIKSAL BOSTAN M. (Eş Danışman), ÇAKIROĞLU E. (Eş Danışman)
-
Bir yatılı ilköğretim bölge okulu beşinci sınıf matematik dersi sınıf içi söyleminin incelenmesi üzerine bir durum çalışması.
IŞIKSAL BOSTAN M. (Danışman)
-
Polya'nın problem çözme adımlarına dayalı matematik öğretiminden sonra altıncı sınıf öğrencilerinin problem çözme becerileri, problem çözmeye karşı tutumları ve matematiğe karşı tutumlarındaki değişimin incelenmesi.
IŞIKSAL BOSTAN M. (Danışman)