Desteklenen Projeler
-
2019 - 2019 SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA İÇİN MÜHENDİSLİK UYGULAMALARI
-
2018 - 2019 Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Çevre ve Alan Konusuna Yönelik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
-
2016 - 2016 Ortaokul 5, 6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Çarpımsal Düşünme ile İlgili Bilgileri
-
2016 - 2016 Matematikte Üstün Yetenekli 5. Sınıf Öğrencilerinin Belirlenmesi ve Farklılaştırılmış Öğretim Materyallerinin Kullanımına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
-
2014 - 2015 Dinamik geometri yazılımı ile İlköğretim matematik öğretmen adaylarının argümantasyon süreçlerinin incelenmesi
-
2014 - 2014 İlköğretim öğrencilerinin matematik dersi için teknoloji kullanımına yönelik tutumlarının incelenmesi
-
2013 - 2013 İlköğretim Öğrencilerinin Düşünmelerinde Doğrusallığın Baskınlığı
-
2013 - 2013 İlköğretim matematik öğretmenlerinin doğru denklemleri ve grafikler konusundaki yansımalarının pedagojik içerik bilgilerine etkisi üzerine bir çalışma
-
2011 - 2011 8.sınıf Öğrencilerinin Uzamsal Yetenekleri Ve Geometriye Yönelik Öz Yeterlilik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
-
2011 - 2011 İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Matematik Tarihinin Matematik Eğitiminde Kullanılmasına İlişkin Tutum Ve İnançları İle Matematik Tarihi Hakkında Sahip Oldukları Bilgiler.
-
2010 - 2010 İlköğretim öğretmen adaylarının uzamsal yetenekleri uzamsal kaygıları ve geometriye yönelik öz yeterlilikleri.
-
2010 - 2010 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterlilik Algısı Matematik Kaygısı Ve Matematik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
-
2009 - 2009 Sürdürülebilirlik İçin Eğitimde Yeni Bir Yaklaşım : Yaratıcı Drama.