Prof. Dr. KÜRŞAT ÇAĞILTAY


Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Enstitüsü


WoS Araştırma Alanları: Bilgisayar Bilimi Bilgi Sistemleri, Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc), Bilgisayar Bilimi, Mühendislik Bilişim Ve Teknoloji (Eng), Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi, Bilgisayar Bilimleri, Bilgisayar Grafiği, Arttırılmış Gerçeklik, Sanal Gerçeklik, Yapay Zeka, Bilgisayarda Öğrenme ve Örüntü Tanıma, İnsan Bilgisayar Etkileşimi, Mühendislik ve Teknoloji

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

199

Yayın (WoS)

100

Yayın (Scopus)

98

Atıf (WoS)

1288

H-İndeks (WoS)

19

Atıf (Scopus)

1287

H-İndeks (Scopus)

18

Atıf (Scholar)

166

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

38

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

132

Proje

31

Fikri Mülkiyet

3

Tez Danışmanlığı

65

Açık Erişim

69
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1997 - 2002

1997 - 2002

Doktora

Indiana University Bloomington, Eğitim Fakültesi, Öğretim Sistemleri Teknolojileri / Bilişsel Bilimler, Amerika Birleşik Devletleri

1988 - 1993

1988 - 1993

Yüksek Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, Türkiye

1984 - 1988

1984 - 1988

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, Türkiye

1979 - 1982

1979 - 1982

Ön Lisans

Boğaziçi Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Elektronik Yüksek Teknisyenliği Pr. (İngilizce), Türkiye

Yaptığı Tezler

2002

2002

Doktora

Bir EPSS tasarım modeli

Indiana University Bloomington, Öğretim Sistemleri Teknolojileri / Bilişsel Bilimler

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

Bilgisayar Bilimleri

Bilgisayar Grafiği

Arttırılmış Gerçeklik

Sanal Gerçeklik

Yapay Zeka, Bilgisayarda Öğrenme ve Örüntü Tanıma

İnsan Bilgisayar Etkileşimi

Mühendislik ve Teknoloji

Akademik Ünvanlar / Görevler

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

2011 - Devam Ediyor

2011 - Devam Ediyor

Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Rektörlük

2020 - 2022

2020 - 2022

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Rektörlük, Rektörlük

2018 - 2021

2018 - 2021

Senato Üyesi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

2016 - 2021

2016 - 2021

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü

Orta Doğu Teknik Üniversitesi

2008 - 2020

2008 - 2020

Koordinatör

Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

1988 - 1997

1988 - 1997

grup yöneticisi

ODTÜ Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı, grup yöneticisi

1983 - 1984

1983 - 1984

Sistem Mühendisi

Saniva AŞ., Sistem Mühendisi

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

ADVANCED READINGS IN INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY

Yönetilen Tezler

2022

2022

Yüksek Lisans

Mental rotation test performance of university students: Eye tracking study

ÇAĞILTAY K. (Danışman)

E.BAĞÇIVAN(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans

Design, development and usability of a location-based game

ÇAĞILTAY K. (Danışman)

F.BADALI(Öğrenci)

2020

2020

Doktora

Instructional design process dynamics of pdMOOCs

Çağıltay K. (Danışman)

S.EŞFER(Öğrenci)

2012

2012

Yüksek Lisans

User-centered design approach in e-government applications

ÇAĞILTAY K. (Danışman)

S.DURMUŞ(Öğrenci) Creative Commons License

2010

2010

Yüksek Lisans

Comparison strategies in different types of graphs

ÇAĞILTAY K. (Danışman)

Ö.ALAÇAM(Öğrenci) Creative Commons License

2007

2007

Doktora

The role of familiarity on change perception

ÇAĞILTAY K. (Danışman)

H.KARACAN(Öğrenci) Creative Commons License

2006

2006

Yüksek Lisans

The impact of computer games on students motivation

ÇAĞILTAY K. (Danışman)

M.ÜÇGÜL(Öğrenci) Creative Commons License

2004

2004

Yüksek Lisans

The effect of educational ideologies on technology acceptance

ÇAĞILTAY K. (Danışman)

D.ÖZDEMİR(Öğrenci) Creative Commons License

Makaleler

Tümü (86)
SCI-E, SSCI, AHCI (65)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (73)
ESCI (8)
Scopus (68)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Holomental: Improving Mental Rotation Ability with Mixed Reality

Piri Z., KAPLAN G., Cagiltay B., ÇAĞILTAY K.

2024 International Conference on Advanced Visual Interfaces, AVI 2024, Arenzano, Genoa, İtalya, 3 - 07 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2022

2022

3. Mobile Eye Tracking Research in Inclusive Classrooms: Children's Experiences

Montero C. S., Kilpia A., Kamarainen A., Cagiltay B., Karna E., ÇAĞILTAY K., et al.

22nd International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2022, Bucharest, Romanya, 1 - 04 Temmuz 2022, ss.279-283, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2022

2022

4. The design of educational wearable technologies with teachers: Issues, challenges, and suggestions

Sat M., ÇAĞILTAY K.

22nd International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2022, Bucharest, Romanya, 1 - 04 Temmuz 2022, ss.201-205, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2021

2021

5. Dijital Öğretmenler Projesi

TUNGA Y., KAPLAN G., ÇAĞILTAY K., KARA AYDEMİR A. G., ÇELİK B.

18. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 01 Ekim 2021, ss.36, (Özet Bildiri)

2021

2021

6. Öğrencilerin Öğrenmesini ve Katılımını Zenginleştirmek Amacıyla Kullanılan Bir Çevrimiçi Etkileşimli Öğrenme Aracı:H5P

Bakay Ş., Çevik R., Gürel Köybaşi N. A., Çağiltay K., Alptekin F.

14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.201-203, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

7. Öğretim Yönetim Sisteminde Oyunlaştırma: Moodle LUDIC

Alptekin F., Gürel Köybaşi N. A., Çevik R., Bakay Ş., Çağiltay K.

14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.35-38, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

8. Öğretim Üyelerinin COVID-19 Döneminde Uzaktan Eğitim Deneyimleri

Gürel Köybaşi N. A., Alptekin F., Çevik R., Çağiltay K., Bakay Ş.

14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.110-111, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

9. İlkokul ve Ortaokul Öğretmenleri Arasında Nöromitlerin Yaygınlığının İncelenmesi

TUNGA Y., ÇAĞILTAY K.

14th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

10. Dijital Öğretmenler Projesi: Öğretmenler için Eşitlikçi Dijital Eğitime Doğru Bir Adım

ÇAĞILTAY K., KAPLAN G., KARA AYDEMİR A. G., TUNGA Y., ÇELİK B.

VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

11. Öğretmen Adaylarına Öğretim Yöntem ve Tekniklerini Öğrettik Ama Öğretmen Olduktan Sonra Durum Nedir?

TUNGA Y., KARA AYDEMİR A. G., KAPLAN G., ÇELİK B., ÇAĞILTAY K.

VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

2019

2019

12. An Overview of Trolling Behavior in Online Spaces and Gaming Context

Komac G., Çağıltay K.

1st International Informatics and Software Engineering Conference, IISEC 2019, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

2019

2019

13. Göz hareketleri takip teknolojisi ile geliştirilen yenilikçi teknolojik çözümler

ÇAĞILTAY K., DÖNMEZ M., İMRE S.

Engellilerde ve Yaşlılarda Dijital Dönüşüm Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 19 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

14. Insights of E-Teach Project: ETEC Usage for Expert and Novice Teachers

EŞFER S., DÖNMEZ M., Esen Ö., CEVİZCİ KARATAŞ E., ÇAĞILTAY K.

13th International Computer Instructional Technologies Symposium, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

15. An Eye-tracking Based Investigation of Multimedia Learning Materials for Science Education

ALTAN T., ÇAĞILTAY K.

American Educational Research Association (AERA) 2019 Annual Meeting, Toronto, Kanada, 5 - 09 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

16. Insights into a Nationwide pdMOOC bilgeis.net: A Case from Turkey

ÇAĞILTAY K., EŞFER S., ÇELİK B.

ELearn 2018, Las Vegas, 10 - 12 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

17. Developing an evaluation model for multimedia learning materials by using eye-tracking

ALTAN T., ÇAĞILTAY K.

European Conference on Educational Research (ECER) 2018, Bolzano, İtalya, 4 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

18. Findings From a 1:1 Technology Initiative: An Evaluation through the Lens of Fullan’s Educational Change Model

BAHÇEKAPILI T., ÇAĞILTAY K.

ECER 2018 – the European Conference on Educational Research., Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

19. Current Status of Digital T echnology Use in Early Childhood Education: A Literature Review

TUNGA Y., ÇAĞILTAY K.

The European Conference on Educational Research (ECER), Bolzano, İtalya, 4 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

20. Teaching Concepts with Wearable Technology: Learning Internal Body Organs

KARA E., GÜLEÇ M., ÇAĞILTAY K.

HCI International 2018, Las Vegas, Nevada, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 20 Temmuz 2018, cilt.10907, ss.542-550, (Tam Metin Bildiri) identifier

2018

2018

22. Examining in-class technology use with Eye Tracking: E-Teach Project

ESEN Ö., EŞFER S., CEVİZCİ KARATAŞ E., DÖNMEZ M., ÇAĞILTAY K.

12th International Computer InstructionalTechnologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

23. Türkiye’nin En Büyük KAÇD Portali: Bilgeİş’in Güncel Durumu

EŞFER S., ÇELİK B., ÇAĞILTAY K.

12th International Computer InstructionalTechnologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

24. What Motivates Learners in a MOOC: Bilgeİş Case

ÇELİK B., EŞFER S., ÇAĞILTAY K.

12th International Computer InstructionalTechnologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

25. Smart Animals: A Smart Toy to Teach Social Life Concepts to Children With Intellectual Disability

AYDIN C. Ç., KARASU N., ÇAĞILTAY K.

Annual Meeting of the American Educational Research, 13 - 17 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

27. Developing A Gesture-Based Game For Mentally Disabled Peopleto Teach Basic Life Skills

Nazirzadeh M., ÇAĞILTAY K., KARASU N.

5th INTERNATIONAL CONFERENCEonEducational Technologies 2017(ICEduTech 2017), Sidney, Avustralya, 11 - 13 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

28. Leave the classroom, go to schoolyard

İSLİM Ö. F., ÇAĞILTAY K.

EDEN Open Classroom Conference 2017, Atina, Yunanistan, 20 - 22 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

29. The reasons behind lack of technology integration into education

İSLİM Ö. F., ÇAĞILTAY K.

EDEN Open Classroom Conference 2017, Atina, Yunanistan, 20 - 22 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

31. 100 MOOC PROJECT FOR SMES: WHAT DO THEY NEED

EŞFER GÜNAY S., ÇAĞILTAY K., GÜREL KÖYBAŞI N. A., ÇEVİK R., alkan s., TEKER M.

EDEN 2017, Jönköping, İsveç, 13 - 16 Haziran 2017, ss.26-34, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

32. Öğretim Teknolojilerinin Geleceği

ÇAĞILTAY K., GÖKTAŞ Y., Koçak H. D., Yantaç C., Yiğit T.

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

33. Examining the Instructional Technologies and Strategies Used in the Village Institutes and Their Applications into today’xxs Educational Settings

Doğan S., Çağıltay K., Caner S.

International Computer Instructional Technologies Symposium ICITS2017, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

34. SWOT Analysis of 100 MOOC Project

EŞFER GÜNAY S., ÇAĞILTAY K., GÜREL KÖYBAŞI N. A., ÇEVİK R., TEKER M., alkan s.

ICITS 2017, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

36. Engelleri Aşmak için Göz Hareketleri Takibi Teknolojisi

ÇAĞILTAY K., DÖNMEZ M.

Engelsiz İş Dünyası Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

38. Use of Large Multi Touch Interfaces A Research on Usability and Design Aspects

DÖNMEZ M., ÇAĞILTAY K., ALKAN S., BÖLÜKBAŞ F., KAPLAN AKILLI G.

Software and Emerging Technologies for Education, Culture,Entertainment, and Commerce ( SETECEC 2016 ):New Directions in Multimedia Mobile Computing, Social Networks,Human-Computer Interaction and Communicability, 29 - 31 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

39. Best Practices Analysis of MOOCs

EŞFER GÜNAY S., ÇAĞILTAY K.

e-learn 2016, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 16 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

40. A Review and Categorization of Instructional Design Models

Dönmez M., Çağıltay K.

E-Learn 2016, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 16 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

41. Fiziksel Engelliler için Göz Hareketlerini İzleme Yöntemi ile Bilgisayar Kullanma Sistemi

DÖNMEZ M., ÇAĞILTAY K.

Eğitimde FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2016, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

42. A Review of Graduate Theses related to Mobile Learning The Case of Turkey

ÇELİK B., ÇAĞILTAY K.

AECT 2016, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 21 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

44. How Serif and Sans Serif Typefaces Influence Reading on Screen: An Eye Tracking Study

DOĞUSOY B., Cicek F., ÇAĞILTAY K.

5th International Conference on Design, User Experience, and Usability (DUXU) held as part of 18th International Conference on Human-Computer Interaction (HCI International), Toronto, Kanada, 17 - 22 Temmuz 2016, cilt.9747, ss.578-586, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2016

2016

45. How Serif and Sans Serif Typefaces Influence Reading on Screen An Eye Tracking Study

DOĞUSOY B., ÇİÇEK F., ÇAĞILTAY K.

HCI International 2016, Toronto, Kanada, 17 - 22 Temmuz 2016, ss.578-586, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2016

2016

46. Examining Visual Programming Products of Novice Programmers: A Case Study

KAYA K. Y., GÜLEÇ M., ÇAĞILTAY K.

ICITS 2016, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.283, (Özet Bildiri)

2016

2016

47. Göz Hareketleri ile Bilgisayar Kullanma Sistemi

DÖNMEZ M., ÇAĞILTAY K.

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

48. Exploring the Non obligatory Use of Open Educational Resources A Case Study

TISOĞLU KAYA S., KAYA K. Y., ÇAĞILTAY K.

open education global 2016, krakov, Polonya, 12 - 14 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

49. Use of Large Multi Touch Interfaces A Research on Usability and Design Aspects

DÖNMEZ M., ÇAĞILTAY K., ALKAN S., BÖLÜKBAŞ F., KAPLAN AKILLI G.

Fifth International Conference onSoftware and Emerging Technologies for Education, Culture,Entertainment, and Commerce ( SETECEC 2016 ), Venedik, İtalya, 29 - 31 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

51. An Eye-Tracking Analysis of Spatial Contiguity Effect in Educational Animations

ALTAN T., ÇAĞILTAY K.

2nd International Conference on Learning and Collaboration Technologies (LCT) Held as Part of 17th International Conference on Human-Computer Interaction (HCI International), Los-Angeles, Şili, 2 - 07 Ağustos 2015, cilt.9192, ss.3-13, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2015

2015

52. Eye Tracker Based Eye Training System for Children with Low Vision Effectiveness and Usability

ÇAĞILTAY K., DÖNMEZ M., ÇİÇEK F.

2015 AERA Annual Meeting, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

53. Üniversitelerdeki eğitim öğretim destek ofisleri rolleri ve geleceği

ÇAĞILTAY K., ÇAPA AYDIN Y., SÖZER E. M., AKAY H. U., İLİ ERDOĞMUŞ İ.

Akademik Bilişim Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2015, ss.70, (Özet Bildiri)

2017

2017

54. A Use of Virtual Patient in Diagnosing Multiple Sclerosis: First Impressions of Neurology Clerkship Students

YILMAZ Y., KARABİLGİN ÖZTÜRKÇÜ Ö. S., EKMEKCİ Ö., ÇAĞILTAY K.

3rd Simulation in Medical Education Conference “Interprofessional Education”, 13 Kasım 2017 - 15 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

55. Zihinsel Engelli Öğrenciler ile Bilişim Teknolojileri Etkinlikleri: Topluma Hizmet Dersi Örnek Uygulaması İncelemesi

Doğan S., Kaplan Akıllı G., Çağıltay K.

International Computer Instructional TEchnologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

56. Az Görenler için Göz Hareketleri Takibi Teknolojisi Kullanılarak Oyunlaştırılmış Göz Egzersiz Eğitimi Sistemi Geliştirilmesi ve Kullanılabilirliği

DÖNMEZ M., ÇAĞILTAY K.

8th International Computer &Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

57. Usibility Analysis of Two of the Biggest Turkish Public Training and Research Hospitals' Websites

Ozkan O., ÇAĞILTAY K.

25th European Medical Informatics Conference (MIE), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 03 Eylül 2014, cilt.205, ss.1205, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2014

2014

58. Innovative Educational Technology for Special Education and Usability Issues

ÇAĞILTAY K., Cicek F., KARASU N., ÇAKIR H., KAPLAN G.

3rd International Conference on Design, User Experience, and Usability (DUXU), Heraklion, Yunanistan, 22 - 27 Haziran 2014, cilt.8519, ss.155-163, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2013

2013

59. Evaluation of a mobile phone based student immediate feedback system

ÇİÇEK F., İSLİM Ö. F., ÇAĞILTAY K., ÇAPA AYDIN Y.

Association for Educational Communications and Technology (AECT) International Convention, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim - 02 Kasım 2013, ss.1-3, (Özet Bildiri)

2013

2013

60. Analyzing Turkish E-government Websites by Eye Tracking

Albayrak D., ÇAĞILTAY K.

Joint Conference of the 23rd International Workshop on Software Measurement and the 8th International Conference on Software Process and Product Measurement (IWSM-MENSURA), Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2013, ss.225-230, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier identifier

2013

2013

61. Developing ISO 9241-151 product certification process: Challenges

ÇAĞILTAY K., Alacam O., Ocak N., ERDAL F.

2nd International Conference on Design, User Experience, and Usability: Web, Mobile, and Product Design, DUXU 2013, Held as Part of 15th International Conference on Human-Computer Interaction, HCI International 2013, Las Vegas, NV, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 26 Temmuz 2013, ss.334-341, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

62. A usability study of dynamic geometry software's interfaces

YAĞMUR S., ÇAĞILTAY K.

15th International Conference on Human-Computer Interaction, HCI International 2013, Las Vegas, NV, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 26 Temmuz 2013, cilt.373, ss.175-179, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

63. ARE KIDS AWARE OF BEING BULLIED OR OF BULLYING OTHER CHILDREN WHILST PLAYING VIDEO GAMES IN INTERNET CAFES?

Cicek F., ÇAĞILTAY K.

5th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 1 - 03 Temmuz 2013, ss.3024-3027, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

64. Perceptions of Pre service Teachers towards Online Games and Use of Online Games with Educational Features in Education

GÜLEÇ M., ÇAĞILTAY K.

International Computer and Instructional Technologies Symposium, 06 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

65. Flow Experiences of Adolescents in Terms of Internet Cafe Environment and Computer Game Play Characteristics

Kara N., ÇAĞILTAY K.

2nd Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 14 - 16 Şubat 2013, cilt.89, ss.298-307, (Tam Metin Bildiri) identifier

2012

2012

66. Finding Online Health-Related Information: Usability Issues Of Health Portals

GÜREL KÖYBAŞI N. A., ÇAĞILTAY K.

24th Medical Informatics in Europe Conference (MIE), Pisa, İtalya, 26 - 29 Ağustos 2012, cilt.180, ss.848-852, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier identifier

2012

2012

67. Students' and instructors' perceptions on use of information and communication technologies during instruction in a Kyrgyzstan University

Muhametjanova G., ÇAĞILTAY K.

12th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2012, Rome, İtalya, 4 - 06 Temmuz 2012, ss.500-502, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

68. User Evaluation of Internet Kiosks in University Setting

Er E., ÇAĞILTAY K.

1st International Conference on Design, User Experience, and Usability (DUXU)/14th International Conference on Human-Computer Interaction (HCI), Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 14 Temmuz 2011, cilt.6770, ss.394-403, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

69. The Effect of Graph Design Type on Word Preferences In the Description of Trend and Cyclic Events

Alacam O., Hohenberger A., ÇAĞILTAY K.

32nd Annual Meeting of the Cognitive-Science-Society, Oregon, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Ağustos 2010, ss.2388, (Tam Metin Bildiri) identifier

2010

2010

70. Effects of Graph Type in the Comprehension of Cyclic Events

Alacam O., Hohenberger A., ÇAĞILTAY K.

6th International Conference on the Theory and Applications of Diagrams, Oregon, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 11 Ağustos 2010, cilt.6170, ss.279-280, (Tam Metin Bildiri) identifier

2010

2010

71. Orta Doğu Teknik Üniversitesi Açık Ders Malzemeleri Projesi Deneyimleri

GÜREL KÖYBAŞI N. A., ÇEVİK R., ÇAĞILTAY K., GÜRBÜZ T.

Akademik Bilişim 2010, Muğla, Türkiye, 10 - 12 Şubat 2010, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

72. Orta Doğu Teknik Üniversitesi Öğretim Üyelerinin Etkili Öğretim Seminerleri Hakkındaki Görüşleri

ÇEVİK R., GÜREL KÖYBAŞI N. A., GÜRBÜZ T., ÇAĞILTAY K.

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.255-257, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

73. Yurt İçi ve Yurt Dışındaki Öğretim Teknolojileri Destek Ofisi Oluşumlarının Karşılaştırılması

GÜREL KÖYBAŞI N. A., ÇEVİK R., ÇAĞILTAY K., GÜRBÜZ T.

XVIII. Ulusal Eğtim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.1148-1150, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

74. The role of attention for visual perception in desktop Virtual Reality Environments

Karacan H., ÇAĞILTAY K.

15th Americas Conference on Information Systems 2009, AMCIS 2009, San Francisco, CA, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Ağustos 2009, cilt.3, ss.1745, (Tam Metin Bildiri) identifier

2009

2009

75. An innovative way of understanding learning processes: Eye tracking

Dogusoy B., ÇAĞILTAY K.

13th International Conference on Human-Computer Interaction, HCI International 2009, San Diego, CA, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 24 Temmuz 2009, ss.94-100, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2009

2009

76. Developing a Validation Methodology for Educational Driving Simulators and a Case Study

Sancar H., ÇAĞILTAY K., Isler V., Tamer G., Ozmen N., Eryilmaz U.

13th International Conference on Human-Computer Interaction, California, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 24 Temmuz 2009, cilt.5613, ss.760-762, (Tam Metin Bildiri) identifier

2008

2008

77. METU OpenCourseWare Project

KUBUŞ O., ARI F., ÇAĞILTAY K., GÜRBÜZ T., AKTEKE ÖZTÜRK B.

2nd International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2008, 16 - 18 Nisan 2008, ss.700-705, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

78. Multimodal comprehension of graphics with textual annotations The role of graphical means relating annotations and graph lines

ACARTÜRK C., CHRISTOPHER H., ÇAĞILTAY K.

Diagrammatic Representation and Inference, 5th International Conference, Diagrams 2008, Lecture Notes in Artificial Intelligence, HERRSCHING, Almanya, 19 - 21 Eylül 2008, cilt.5223, ss.335-343, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2008

2008

79. Multimodal comprehension of graphics with textual annotations: The role of graphical means relating annotations and graph lines

Acarturk C., Habel C., ÇAĞILTAY K.

5th International Conference on Diagrammatic Representation and Inference, Diagrams 2008, Herrsching, Almanya, 19 - 21 Eylül 2008, ss.335-343, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2008

2008

80. Learning from text and graphs The role of annotations and sensory modality

ACARTÜRK C., CHRISTOPHER H., ÇAĞILTAY K., ÖZGE A.

EARLI Special Interest Group Text and Graphics. Exploiting the Opportunities Learning with Textual, Graphical and Multimodal Representations., Tilburg, Hollanda, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.13-16, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

81. Symposium: ICT4D and the learning sciences

Evans M. A., Johri A., Glasson G. E., Cagiltay K., Pal J., Sorcar P.

International Perspectives in the Learning Sciences: Cre8ing a Learning World - 8th International Conference for the Learning Sciences, ICLS 2008, Utrecht, Hollanda, 23 - 28 Haziran 2008, ss.229-236, (Tam Metin Bildiri) identifier

2008

2008

82. Designing narratology-based educational games with non-players

Inal Y., Karakus T., ÇAĞILTAY K.

3rd International Conference on E-Learning and Games (Edutainment 2008), Nanjing, Çin, 25 - 27 Haziran 2008, cilt.5093, ss.528-534, (Tam Metin Bildiri) identifier

2008

2008

83. Use of mobile phones in language learning: Developing effective instructional materials

SARAN M., Cagiltay K., Seferoglu G.

5th IEEE International Workshop on Wireless, Mobile and Ubiquitous Technologies in Education, Beijing, Çin, 23 - 26 Mart 2008, ss.39-43, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2008

2008

84. METU Instructional Technology Support Office Accelerating Return on Investment Through e learning Faculty Development

GÜRBÜZ T., ARI F., AKTEKE ÖZTÜRK B., KUBUŞ O., ÇAĞILTAY K.

2nd International Conference on Innovations In Learning for the Future: e-learning (Future-learning 2008), İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mart 2008, ss.107-114, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

85. Öğretim Teknolojileri Destek Ofisleri ve Üniversitedeki Rolleri

AKTEKE ÖZTÜRK B., ARI F., KUBUŞ O., GÜRBÜZ T., ÇAĞILTAY K.

Akademik Bilişim 2008, Çanakkale, Türkiye, 30 Ocak - 01 Şubat 2008, ss.297-302, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

86. A comparison of cascading horizontal and vertical menus with overlapping and traditional designs in terms of effectiveness, error rate and user satisfaction

Kara A. G., ÇAĞILTAY K.

18th Annual IEEE International Symposium on Personal, Indoor and Mobile Radio Communications, PIMRC'07, Athens, Yunanistan, 3 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2007

2007

87. Tracing users' behaviors in a multimodal instructional material: An eye-tracking study

Yecan E., Sumuer E., Baran B., ÇAĞILTAY K.

12th International Conference on Human-Computer Interaction, HCI International 2007, Beijing, Çin, 22 - 27 Temmuz 2007, ss.755-762, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2007

2007

88. How do adults solve digital tangram problems? Analyzing cognitive strategies through eye tracking approach

Baran B., Dogusoy B., ÇAĞILTAY K.

12th International Conference on Human-Computer Interaction, HCI International 2007, Beijing, Çin, 22 - 27 Temmuz 2007, ss.555-563, (Tam Metin Bildiri) identifier

2007

2007

89. Children's interaction and expectations in a social game environment

Inal Y., Karakus T., Cagitay K.

6th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology, Venice, İtalya, 21 - 23 Kasım 2007, ss.181-182, (Tam Metin Bildiri) identifier

2006

2006

90. Cognitive styles and students' interaction with an instructional web-site: Tracing users through eye-gaze

Yecan E., ÇAĞILTAY K.

6th International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, Kerkrade, Hollanda, 5 - 07 Temmuz 2006, cilt.2006, ss.340-342, (Tam Metin Bildiri) identifier

2005

2005

91. Use of commercial games for educational purposes: Will today's teacher candidates use them in the future?

Bakar A., Inal Y., ÇAĞILTAY K.

7th International Conference on Computer Games: Artificial Intelligence, Animation, Mobile, Educational and Serious Games, CGAMES 2005, Angouleme, Fransa, 28 - 30 Kasım 2005, ss.250-257, (Tam Metin Bildiri) identifier

2005

2005

92. USE OF COMMERCIAL GAMES FOR EDUCATIONAL PURPOSES: WILL TODAY'S TEACHER CANDIDATES USE THEM IN THE FUTURE?

Bakar A., Inal Y., ÇAĞILTAY K.

7th International Conference on Computer Games - Artificial Intelligence, Animation, Mobile, Educational and Serious Games, Angouleme, Fransa, 28 - 30 Kasım 2005, ss.250-257, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2005

2005

93. Computer apology: The effect of the apologetic feedback on users in computerized environment

Akgun M., ÇAĞILTAY K., Tzeng J.

5th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2005, Kaohsiung, Tayvan, 5 - 08 Temmuz 2005, cilt.2005, ss.254-256, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier identifier

2005

2005

94. History of digital games in Turkey

Yilmaz E., ÇAĞILTAY K.

2nd International Conference on Digital Games Research Association: Changing Views: Worlds in Play, DiGRA 2005, Vancouver, Kanada, 16 - 20 Haziran 2005, (Tam Metin Bildiri) identifier

2000

2000

95. Using the seven principles of good practice to evaluate online courses

Graham C., ÇAĞILTAY K., Craner J., Lim B., Duffy T.

16th Annual Conference on Distance Teaching and Learning, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 04 Ağustos 2000, ss.187-193, (Tam Metin Bildiri) identifier

Kitaplar

2024

2024

1. Fostering Professional Development on Teaching via an Online Platform Enriched With Real-Life Case Videos and Discussions

YECAN E., ÇAĞILTAY K., AKAR H.

Adjunct Faculty in Online Higher Education: Best Practices for Teaching Adult Learners., McGlashing Tarbutton, T., Lori Beth Doyle; L.B., Editör, IGI Global, ss.132-152, 2024

2022

2022

2. Eğitsel Nöromitler

Çağıltay K., Tunga Y.

Eğitimsel Sinirbilim, Esra Keleş, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.71-97, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

3. Raising Awareness Through Games: The Influence of a Trolling Game on Perception of Toxic Behavior

Komaç G., Çağıltay K.

Game + Design Education, Özge Cordan Demet Arslan Dinçay · Ça˘gıl Yurdakul Toker · Elif Belkıs Öksüz · Sena Semizo˘glu, Editör, Springer, London/Berlin , Chur, ss.143-156, 2021 Creative Commons License

2020

2020

4. Open Educational Resources in Turkey

Tısoğlu Kaya S., Kurşun E., Çağıltay K.

Current State of Open Educational Resources in the “Belt and Road” Countries, Huang, R., Liu, D., Tlili, A., Gao, Y., Koper, R., Editör, Springer, London/Berlin , Singapore, ss.213-235, 2020

2020

2020

5. Insights into a Nationwide pdMOOC portal: Bilgeis.net of Turkey

ÇAĞILTAY K., Esfer S., ÇELİK B.

MOOCs and Open Education in the Global SouthChallenges, Successes, and Opportunities, Ke Zhang, Curtis J. Bonk, Thomas C. Reeves, Thomas H. Reynolds, Editör, Routledge, New York, ss.130-139, 2020

2020

2020

6. Insights Into a Nationwide pdMOOC Portal

Çağıltay K., Eşfer S., Çelik B.

MOOCs and Open Education in the Global South, Ke Zhang,Curtis J. Bonk,Thomas C. Reeves,Thomas H. Reynolds, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.130-140, 2020 Creative Commons License

2020

2020

7. Open Educational Resources in Turkey

TISOĞLU KAYA S., KURŞUN E., ÇAĞILTAY K.

Current State of Open Educational Resources in the “Belt and Road” Countries, Ronghuai HuangDejian LiuAhmed TliliYuan GaoRob Koper, Editör, Springer, ss.213-235, 2020

2018

2018

9. Creating a MOOC Portal for Workplace Learning

Eşfer S., Çağıltay K.

Digital Workplace Learning, Dirk Ifenthaler, Editör, Springer-Verlag , Bern, ss.167-185, 2018

2017

2017

10. Use of Large Multi-Touch Interfaces: A Research on Usability and Design Aspects

DÖNMEZ M., ÇAĞILTAY K., ALKAN S., BÖLÜKBAŞ F., KAPLAN AKILLI G.

Optimizing Human-Computer Interaction With Emerging Technologies, Cipolla-Ficarra Francisco, Editör, IGI Global, ss.332-342, 2017

2016

2016

12. İnsan Bilgisayar Etkileşimi ve Öğretim Teknolojileri

ÇAĞILTAY K.

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler 2 Baskı, Kürşat Çağıltay, Yüksel Göktaş, Editör, pegem, Ankara, ss.297-314, 2016

2015

2015

13. Turkey

TÜKER Ç., yılmaz e., ÇAĞILTAY K.

Video Games Around the World, Mark J. P. Wolf, Editör, MIT Press, Boston, ss.565-578, 2015

2015

2015

14. An Eye-Tracking Analysis of Spatial Contiguity Effect in Educational Animations

ALTAN T., ÇAĞILTAY K.

Learning and Collaboration Technologies, Panayiotis Zaphiris, Andri Ioannou, Editör, Springer, ss.3-13, 2015

2011

2011

15. Bringing Affect to Human Computer Interaction

AKGÜN M., ÇAĞILTAY K., KAPLAN AKILLI G.

Affective Computing and Interaction Psychological Cognitive and Neuroscientific Perspectives, Didem Gökçay, YILDIRIM Gülsen, Editör, INFORMATION SCIENCE REFERENCE, ss.308-324, 2011

2006

2006

16. An instructional design/development model for the creation of game-like learning environments: The FIDGE model.

KAPLAN AKILLI G., ÇAĞILTAY K.

Affective and Emotional Aspects of Human Computer Interaction Game Based and Innovative Learning, PIVEC MAYA, Editör, IOS Press , ss.93-112, 2006

1997

1997

17. Internet

ÇAĞILTAY K.

METU-Press, Ankara, 1997

Desteklenen Projeler

2020 - 2023

2020 - 2023

Fostering STEAM Education in Schools (EDUSIMSTEAM)

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA3 Politika Reformlarına Destek Projesi, Avrupa Düzeyi

Çakıroğlu E., Çağıltay K., Şahin V., Eral S. H., Erbasan E., Tunga Y., et al.

2019 - 2022

2019 - 2022

THEE: Teaching in Higher education Effectively via Eyetracking

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi

Dönmez M., Çağıltay K. (Yürütücü), Tunga Y., Kondakçı Y.

2018 - 2021

2018 - 2021

Moocs for Mobile Game Development Programme Ücretsiz ÇEvirimiçi Kitlesel Mobil Geliştirme Programı (m-Game)Sürdürülebilir Kalkınma

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi

(Proje Özeti)
Çağıltay K. (Yürütücü), Gürel Köybaşı N. A.

2017 - 2020

2017 - 2020

E-Teach: Improvements of Teaching Techniques by eye tracking in technology enhanced classroomsSürdürülebilir Kalkınma

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi

(Proje Özeti) (Proje Sonuç Raporu) Creative Commons License
Çağıltay K. (Yürütücü), Dönmez M.

2015 - 2018

2015 - 2018

Governance and Academic Leadership of Chinese and European Universities in the Context of Innovation and Internationalization (LEAD)Sürdürülebilir Kalkınma

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi

(Proje Özeti)
Işık Güler H. (Yürütücü), Kondakçı Y., Köksal G., Çağıltay K., Yorgun İ.

2017 - 2017

2017 - 2017

ORTAOKUL FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİ İÇİN STEAM TABANLI AKTİVİTELER: BİR TASARIM VE GELİŞTİRME ARAŞTRMA ÖRNEĞİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Güdümlü

ÇAĞILTAY K. (Yürütücü)

2017 - 2017

2017 - 2017

ORTAOKUL FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİ İÇİN STEAM TABANLI AKTİVİTELER: BİR TASARIM VE GELİŞTİRME ARAŞTRMA ÖRNEĞİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ÇAĞILTAY K. (Yürütücü)

2017 - 2017

2017 - 2017

Göz Hareketleri ile Kontrol Edilebilen Elektrikli Tekerlekli Sandalye Projesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

SÜMER Z. (Yürütücü), DÖNMEZ M., ÇAĞILTAY K.

2017 - 2017

2017 - 2017

Yeni Medya Teknolojileri Temelli Görsel İşitsel Sistemler

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ÇAĞILTAY K. (Yürütücü), AYDEMİR M. O., ÇEVİK R., GÜREL KÖYBAŞI N. A., AKOĞLU Ö.

2016 - 2016

2016 - 2016

Eğitsel Nörobilim/Nöroteknoloji Araştırma Projesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ÇAĞILTAY K. (Yürütücü), ÇELİK B.

2016 - 2016

2016 - 2016

Uzay ve astronomi bilimi eğitim simülatörü

Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje

ÇAĞILTAY K.

2015 - 2015

2015 - 2015

NETAŞ Firması AYDES Afet Yönetim ve Karar Destek Sistemi ARGE YAZILIM GELİŞTİRME PROJESİ

Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje

ÇAĞILTAY K. (Yürütücü)

2014 - 2014

2014 - 2014

ODTU-MOOC Altyapısı Oluşturma Projesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ÇAĞILTAY K. (Yürütücü), ÇEVİK R.

2013 - 2013

2013 - 2013

Deneyimsiz Öğretim Tasarımcıları için Bir Elektronik Performans Destek Sisteminin Tasarlanması ve Geliştirilmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ÇAĞILTAY K. (Yürütücü)

2012 - 2012

2012 - 2012

Odtü. Etkili Ders Portalı Projesi.

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ÇAĞILTAY K. (Yürütücü)

2011 - 2011

2011 - 2011

Odtü Açık Ders Sanal Laboratuvar Projesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ÇAĞILTAY K. (Yürütücü)

2010 - 2010

2010 - 2010

Odtü Açık Ders Malzemeleri Projesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ÇAĞILTAY K. (Yürütücü)

2009 - 2009

2009 - 2009

Proğramlanabilir Lego Robot Tasarımı Yaklaşımı İle Öğrencilerin Problem Çözme Yeteneklerinin Geliştirilmesi.

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ÇAĞILTAY K. (Yürütücü)

Patent

2007

2007

Bir eğitim yöntemi

Patent

Standart Tescil

Kontrata Dayalı Araştırmalar

2015 - 2017

2015 - 2017

Bilgeİş - Bilişimle Gelişen İş Dünyası

ÇAĞILTAY K.

2014 - 2016

2014 - 2016

Büyük Boyutlu Çoklu Dokunmatik Arayüzler

ÇAĞILTAY K.

2015 - 2015

2015 - 2015

AYDES

ÇAĞILTAY K.

2010 - 2011

2010 - 2011

HAVELSAN A.Ş.

ÇAĞILTAY K.

2005 - 2008

2005 - 2008

Eye tracking based dynamic real-time evaluation of cognitive activities in computer supported learning env

ÇAĞILTAY K.

2005 - 2008

2005 - 2008

Eye tracking based dynamic real-time evaluation of cognitive activities in computer supported learning env

ÇAĞILTAY K.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

IEEE Transactions on Learning Technologies

Editörler Kurulu Üyesi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1293

h-indeksi (WOS): 19