-
A corpus-based analysis of genre-specific discourse of research in the phd theses and research articles in international relations
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
Türkiye‟de ingilizceyi yabancı dil olarak öğreten okutmanların özyeterlik inançlarının yordayıcıları
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
Predictors of university efl instructors' self-efficacy beliefs in Turkey
ENGİNARLAR H. (Danışman)
D.TAŞER(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Preparing teacher candidates as passive technicians, reflective practitioners or transformative intellectuals?
KARAMAN A. C. (Eş Danışman), ENGİNARLAR H. (Eş Danışman)
-
An evaluation of academic writing materials at the tertiary level: A case study of three universities
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
Gender representations in elt coursebooks: A comparative study
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
The role of lexical cohesion in L2 reading comprehension
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
Evaluation of the writing component of an English language teaching program at a public university: A case study
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
L2 writing teachers' perceptions of mistakes in student writing and their preferences regarding feedback: The case of a private university
ENGİNARLAR H. (Danışman)
F.SELCEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İkinci dilde yazma dersi öğretmenlerinin orta-üst düzey öğrenci kompozisyonlarında bulunan hatalara karşı tutumları ve geri bildirim sağlama tercihleri: özel bir Türk üniversitesindeki durum
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
Reading motivation in l1 and l2 and their relationship with l2 reading achievement
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
Perceptions of students towards English medium instruction at tertiary level: The case of a Turkish private university
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
An investigation of a complementary feedback model for l2 writing: Peer and teacher feedback versus teacher feedback
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
Teacher effectiveness in initial years of service: a case study on the graduates of METU Foreign Language Education Program
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
An investigation of the validity and reliability of the speaking exam at a Turkish university
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
A corpus-based analysis of genre specific discourse of research: The phd thesis and the research article in ELT
ENGİNARLAR H. (Danışman)
E.EDA(Öğrenci), Doktora, 2008 -
Bir tür olarak araştırma söyleminin bütünceye dayalı çözümlemesi :
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
An evaluation of Time for English 4, the fourth grade coursebook for public schools
ENGİNARLAR H. (Danışman)
F.ESRA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Devlet ilköğretim okullarında okutulan Time for English 4 adlı kitabın değerlendirilmesi.
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
University preparatory class EFL students' attitudes towards electronic portfolios as a method of alternative assessment
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
An evaluation of the effectiveness of the eng 101, development of reading and writing skills 1 course
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
A comparison of professional qualities of two groups of prospective English teachers
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
EFL speaking enxiety : How do students and teachers perceive it?
ENGİNARLAR H. (Danışman)
F.SALTAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
İngilizce'yi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin konuşma kaygısı : öğrenciler ve öğretmenler bu kaygıyı nasıl algılıyorlar?
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
A Suggested English language teaching program for Gülhane Military Medical Academy
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
İngilizce'nin yabancı dil olarak öğretiminde kullanılan iletişimsel görevlerinin yararlılığına ilişkin öğretmen ve öğrenci algıları.
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
Investigating the validity of achievement and proficiency tests at Bilkent University school of English language
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
Investigating the validity of achievement and proficiency tests at Bilkent University School of English Languagef
ENGİNARLAR H. (Danışman)
E.KUTEVU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001 -
What does the cloze actually measure? a study on the validty of the Cloze designed to measure use of English
ENGİNARLAR H. (Danışman)
C.KIZILDUMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001 -
What does the cloze actually measure? A study on the validity of the cloze designed to measure use of English
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
An Exploration of the concept of Jizz in effective English language teaching at Bilkent University school of English language and its implications for teacher training and development
ENGİNARLAR H. (Danışman)
D.KURTOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2000 -
Implicit priorities in the grading of EFL writing and their potential impact
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
Implicit priorities in the holistic grading of EFL writing and their potential impact
ENGİNARLAR H. (Danışman)
A.ERSEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2000 -
An exploration of the concept of ''Jizz''in effective English language teaching at Bilkent University school of English language and its implications for teacher training and development
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
The role of reformulation in subsequent writing.
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
The Effects of teaching rhetorical organization on EFL tertiary level students reading comprehension and recall
ENGİNARLAR H. (Danışman)
M.KOCATEPE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1998 -
An Investigation of vocabulary learning strategies employed by successful freshman students of English
ENGİNARLAR H. (Danışman)
Ö.BOZATLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1998 -
The Role of reformulation in subsequent writing
ENGİNARLAR H. (Danışman)
Ş.ELİF(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1998 -
The Effects of teaching rhetorical organization on EFL tertiary students' reading comprehension and recall.
ENGİNARLAR H. (Danışman)
-
The Effects of direct formative testing on learner performance and the development of learner autonomy
ENGİNARLAR H. (Danışman)
Ç.KUCUROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1997 -
A Critical evaluation of the methodology component of the English language teacher education curriculum at Middle East Technical University: A case study
ENGİNARLAR H. (Danışman)
S.ERDOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1997 -
Does the testing method make a difference in measuring reading skills? A Case study
ENGİNARLAR H. (Danışman)
Y.SERTDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1995 -
Enhancing vocabulary learning through instruction geared to learning styles
ENGİNARLAR H. (Danışman)
İ.GİLANLIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1993