SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Administrators' Perceptions of Motives to Offer Online Academic Degree Programs in Universities
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.19, sa.1, ss.327-342, 2018 (SSCI)
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin eğitim fakültelerindeki durumu Dekanların görüşleri
Egitim ve Bilim
, cilt.33, ss.30-50, 2008 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmen Adaylarının Eğitim Görüşlerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, sa.9, ss.526-540, 2021 (Scopus)
Revisiting Design Thinking: A review of Definitions and Implications,
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
, cilt.1, ss.92-102, 2017 (Hakemli Dergi)
Nomophobia Prevalence among Pre service Teachers A case of Trakya University
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, ss.86-95, 2017 (Hakemli Dergi)
Investigating Educational Views of Prospective Teachers According to Different Variables
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.9, sa.2, ss.526-540, 2010 (Hakemli Dergi)
Teacher Educators ICT Competencies Usage and Perceptions
GÜ, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, ss.109-125, 2009 (Hakemli Dergi)
Current utilization of ICT in Turkish basic education schools a review of teacher s ICT use and barriers to integration
International Journal of instructional Media
, cilt.34, ss.171-186, 2007 (Hakemli Dergi)
Web-Tabanlı İngilizce Kelime Öğretimi ve TekrarModeli
JOURNAL OF POLYTECHNIC-POLITEKNIK DERGISI
, cilt.10, sa.3, ss.241-245, 2007 (Hakemli Dergi)
Factors Influencing the Use of Cognitive Tools in Web Based Learning Environments A Case Study
QUARTERLY REVIEW OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.6, ss.295-307, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Fear of Missing Out (FoMO) Among University Students
12th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018
THE ANALYSIS OF UNIVERSITY STUDENTS’ SMARTPHONE ADDICTION REGARDING THE VARIABLES OF GENDER, ACADEMIC SUCCESS AND MOBILE GAME PLAYING
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018
Okul Öncesi Öğretmenliği Eğitiminde Dijital Hikaye Kullanımı
ITTES2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017
An Investigation of Factors Influencing Students` Mobile Phone Use in the Classroom
The Association for Educational Communications and Technology (AECT) Congress 2017, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 11 Kasım 2017
Yükseköğretimde E-Öğrenme: 30 Yıl Sonra Neredeyiz?
11th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017
Investigation of College Students’ Problematic Mobile Phone Usage
2017 AECT International Convention, 6 - 11 Ekim 2017
Examining University Students Cyberloafing Behaviors
2017 International EJER Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
The Use of Digital Storytelling in Teacher Education
AECT, Las Vegas, 17 - 21 Ekim 2016
Ergenler Arasinda Nomofobi Yayginlik Duzeyi ile Internet Bagimliligi Iliskisi
EJER 2016, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Öğretmen Eğitimi Kapsamında Dijital Öykülerin Tasarlanması Geliştirilmesi ve Kullanılması Biçimlendirici Değerlendirme Araştırması
ICITS 2016, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
Dijital Çagın Sosyal Beyinleri
EJER 2016 Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
To Be or Not To Be on The Facebook Factors Contributing to Teachers Facebook Use for Educational Purposes
EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCH ASSOCIATION, Budapest, Macaristan, 7 - 10 Haziran 2015
Eğitimde Liderlik ve Teknoloji Planlaması
BTIE 2001_Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim Konferansı ve Sergisi, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2001, ss.305-312
Kitap & Kitap Bölümleri
Intention vs. Perception: Understanding the differences in Physicians’xx Attitudes Toward Mobile Health Applications
Current and Emerging mHealth Technologies: Adoption, Implementation, and Use, Sezgin, E. Yildirim, S. Yildirim-Ozkan, S. Sumuer, E., Editör, Springer, Cham, ss.153-166, 2018
Digital storytelling activities in a kindergarten
Appraising Digital Storytellingacross Educational Contexts, C. Gregori Signes, A. M. Brigido-Corachan, Editör, Publication de la Universitat de Valenciapp, Valencia, 2017
Designing a constructivist vocabulary learning material
Handbook of research on E-learning methodologies for language acquisition, R, C. V. Marriott P, L. Torres, Editör, Hershey, PA: Information Science., ss.186-203, 2009
Öğretim Teknolojisi ve Materyal Geliştirme
Anı Yayıncılık, Ankara, 1999