Eğitim Bilgileri
1993 - 1997
1993 - 1997Doktora
University of Southern California, School Of Education, Instructional Technology, Amerika Birleşik Devletleri
1991 - 1993
1991 - 1993Yüksek Lisans
Michigan State University, Erickson College Of Education, Instructional Technology, Amerika Birleşik Devletleri
1986 - 1990
1986 - 1990Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri/Eğitim Programları Ve Öğretim , Türkiye
Yaptığı Tezler
1997
1997Doktora
Effects of an Educational Computing Course on Preservice and Inservice Teashers' Attitudes
University Of Southern California, Instructional Technology
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorProf. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2005 - 2010
2005 - 2010Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
1998 - 2005
1998 - 2005Yrd. Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2021 - 2022
2021 - 2022Senato Üyesi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2019 - 2022
2019 - 2022Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2018 - 2018
2018 - 2018Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Başkanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2010 - 2018
2010 - 2018Bölüm Başkanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2004 - 2010
2004 - 2010Dekan Yardımcısı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
1998 - 2002
1998 - 2002Bölüm Başkan Yardımcısı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorProfessor
METU, Professor
2005 - Devam Ediyor
2005 - Devam EdiyorAssociate Professor (Promotion)
METU, Associate Professor (Promotion)
2005 - Devam Ediyor
2005 - Devam EdiyorAssociate Professor (Title)
METU, Associate Professor (Title)
1997 - 2005
1997 - 2005Assistant Professor
METU, Assistant Professor
1994 - 1997
1994 - 1997Assistant
University of Southern California, Assistant
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
How Does Spaced Practice Affect Exam Scores With Online Practice Supplement at Secondary Education: A Learning Analytics Study via Process and Correlation Analysis
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
G.GÜLFİDAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Investigation of students' graphical and narrative type advance organizer use in an undergraduate course: A mixed method study
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
D.BULUT(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
What predicts exam scores in science classes with online practice supplement at secondary education: A learning analytics study via Chaid
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
C.NALÇA(Öğrenci)
2021
2021Doktora
The effects of technical training design on trainee's skills, knowledge acquisition and transfer to job performance: The case of Turkish Aerospace
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
E.YILMAZ(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Etkileşimli tahta kullanan farklı branşlardaki lise öğretmenlerinin yaşanmış deneyimleri: bir olgu bilim çalışması.
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
Y.Alkış(Öğrenci)
2019
2019Doktora
THE LIVED EXPERIENCES OF FACULTY MEMBERS AND GRADUATE STUDENTS PERTAINING TO EDUCATIONAL USE OF FACEBOOK: A PHENOMENOLOGICAL STUDY
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
Z.KADIRHAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Web of science veri tabanı eğitim & eğ̇itim bilimleri alanında Türkiye adresli yayınların trend analizi: tanımlayıcı trend analiz çalışması.
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
N.Tür(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Öğretmen adayları arasında kişilik özellikleri ile nomofobi arasındaki ilişkinin incelenmesi.
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
M.Akhoroz(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
The investigation of interface usage on tablets for reading comprehension: A mixed method study
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
Ö.AYTEKİN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
The effects of responsive website design and screen size of tablets on university students' reading comprehension, cognitive load, and preference of reading on tablets
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
M.AYTEKİN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Duyarlı web sitesi tasarımının ve tabletlerin ekran boyutunun üniversite öğrencilerinin tabletlerde okuduğunu anlama, bilişsel yüklenme ve okuma tercihi üzerindeki etkileri
YILDIRIM İ. S. (Eş Danışman), Yıldırım İ.(Eş Danışman)
M.Aytekin(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
The effects of text annotation on second language reading comprehension in the context of mobile environment
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
C.GÖKBEN(Öğrenci)
2018
2018Doktora
The investigation of undergraduate students' mobile phone use in the academic environment: The case of Middle East Technical University
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
N.YASAN(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Lisans öğrencilerinin akademik ortamda mobil telefon kullanımının araştırılması: Orta Doğu Teknik Üniversitesi örneği.
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
N.Yasan(Öğrenci)
2018
2018Doktora
A blended learning approach to faculty development in medicine: The Ege University case
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
Y.YILMAZ(Öğrenci)
2018
2018Doktora
INVESTIGATING THE EFFECTS OF INDIVIDUAL INTEREST AND GOAL-ORIENTATION ON ORDINARY AND WORTHY PERFORMANCE
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
T.AKBAY(Öğrenci)
2018
2018Doktora
The effects of computer aided concept teaching with direct instruction model on concept acquisition of students with intellectual disabilities
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
M.TUFAN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Exploring the relationship between college students' mobile phone affinity and their mobile phone usage
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
H.BİLÜ(Öğrenci)
2017
2017Doktora
The design and implementation of a web-based English vocabulary drill program for visually impaired students
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
T.KAMALI(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Kurumsal öğrenme bağlamında çevrim içi öğrenmenin incelenmesi: sosyal ağ analizi ile online bilgi paylaşımı ve işbirliğini inceleyen bir gömülü tasarım karma yöntem çalışması.
YILDIRIM İ. S. (Eş Danışman), GÜNEL KILIÇ B. (Eş Danışman)
D.Tufan(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Community of inquiry framework as a predictor of self-regulated learning in an online certificate program
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
M.BAŞDOĞAN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
The effects of learning goal autonomy on achievement in a technical training course: A self-determination theory approach
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
M.SELÇUK(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Türkiye teknoparklarında küçük ve orta boy işletmelerin bilgi yönetimi farkındalık ve olgunluk seviyeleri.
ÇETİN Y. (Eş Danışman), YILDIRIM İ. S. (Eş Danışman)
M.Prabu(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Bilgi yönetiminde yukarıdan-aşağı yeni bir yaklaşım.
YILDIRIM İ. S. (Eş Danışman), ÖZKAN YILDIRIM S. (Eş Danışman)
İ.Cenik(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Administrators' perceptions of motives to offer online academic degree programs in universities
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
H.ÖZCAN(Öğrenci)
2013
2013Doktora
An exploratory study on the use of facebook by pre-service teachers in turkey and the USA: A mixed method design
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
O.ATABEK(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Current use of instructional technology by METU faculty: Barriers and enablers
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
O.ARSLAN(Öğrenci)
2013
2013Doktora
The lived experience of elementary school teachers implementing learning object based instruction: A phenomenological study
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
K.ARSLAN(Öğrenci)
2013
2013Doktora
Facebook’un Türkiye ve A.B.D.’deki öğretmen adayları tarafından kullanılışı üzerine açıklayıcı bir çalışma: karışık yöntemli bir tasarım.
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
O.Atabek(Öğrenci)
2012
2012Doktora
The effects of technology enriched instruction on 6th grade public school students' attitudes and problem solving skills in mathematics
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
O.CURAOĞLU(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Toward an understanding of acceptance of electronic performance support systems: What drives users' perceptions regarding usefulness and ease of use?
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
E.ŞUMUER(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Competencies of instructional technologists graduated from computer education and instructional technology department as required by information technology firms
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
T.DURMAZ(Öğrenci)
2012
2012Doktora
The design, development and evaluation of an electronic performance support system (EPSS) for the crime scene investigation unit
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
İ.YAKIN(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Identification of factors affecting integration of information and communication technologies in basic education schools grades from 4 through 8
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
P.ŞENDURUR(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Sınıf öğretmenlerinin eğitim ve öğretim sürecinde BİT entegrasyonu algısı: bir karma yöntem
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
V.Gül(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Using digital storytelling in early childhood education: A phenomenological study of teachers' experiences
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
P.YÜKSEL(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Exploring the research assistants' opinions regarding the effects of graduate course on their research skills and science perception
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
N.YASAN(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Okul öncesi eğitiminde dijital öykü anlatımının kullanılması: bir olgu bilim çalışması
YILDIRIM İ. S. (Eş Danışman), Yıldırım İ.(Eş Danışman)
P.Yüksel(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Lisansüstü eğitimin araştırma becerilerine ve bilim algılarına olan etkisine ilişkin araştırma görevlilerinin görüşlerinin incelenmesi.
YILDIRIM İ. S. (Eş Danışman), Yıldırım İ.(Eş Danışman)
N.Yasan(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Learner perceptions about webquest: A case study in an English as a foreign language classroom
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
S.USLU(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Elementary teachers' perceptions towards ICT integration in teaching and learning process: An explanatory mixed method
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
V.GÜL(Öğrenci)
2010
2010Doktora
Change process of integrating capability maturity model integration (CMMI) into a technology company: A case study
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
B.CAN(Öğrenci)
2009
2009Doktora
Factors affecting faculty intention to use course management systems in a private university
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
C.KÜLTÜR(Öğrenci)
2009
2009Doktora
Contributions and challenges of cognitive tools and microteaching for preservice teachers' instructional planning and teaching skills
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
H.ŞAHİNKAYASI(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Türkiye'deki ilköğretim okullarında bilgisayar eğitimi: teori ve uygulamadaki farklılıklar.
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
H.Şerefoğlu(Öğrenci)
2008
2008Doktora
Preservice and inservice basic education computer teachers' professional growth in terms of their perceptions of teaching, pedagogical competencies and subject matter knowledge
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
R.ÇAKIR(Öğrenci)
2008
2008Doktora
A cross-cultural comparison and modeling of information and communication technologies aspects affecting mathematical and problem solving literacy and perceptions of policy makers
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
Y.ŞAHİNKAYASI(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
An analysis of college student's perceived usage and importance of high speed internet: The case of METU students
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
G.ERYOL(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Web macerasi sürecinin statikten dinamiğe dönüşümü : öğretmen adaylarının dinamik Web Macerası ortamındaki deneyimleri
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
F.Köse(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Moving the webquest process from static to dynamic: Preservice teachers' experience with the dynamic webquest environment
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
F.KÖSE(Öğrenci)
2005
2005Doktora
Öğrenme nesnelerine dayalı bir içerik geliştirme sisteminin hazırlanması ve öğretmen adaylarının nesne yaklaşımı ile içerik geliştirme profillerinin belirlenmesi
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
S.KARAMAN(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Öğretmenlerin bir eğitim portalından beklentileri.
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
S.Öztürk(Öğrenci)
2005
2005Doktora
E-learning at higher education: A roadmap for Turkish higher education institutions in their efforts to offer online courses
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
M.NİŞANCI(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Teachers' expections from an educational portal: Identifiying contributing factors
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
S.ÖZTÜRK(Öğrenci)
2004
2004Doktora
Tıp fakültesi öğretim üyelerinin eğitim-öğretim sürecinde teknoloji kullanımı : öğretim üyesi nitelikleri ve adaptör grupları arasındaki ayırt edici faktörler
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
N.Zayim(Öğrenci)
2004
2004Doktora
Bir çevrimiçi ders ortamının öğrencilerin ve dersi veren öğretim üyesinin algılarına dayalı olarak değerlendirilmesi : bir durum çalışması.
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
T.Gürbüz(Öğrenci)
2004
2004Doktora
An assessment of an on-line course environment based on the perceptionsof students and the instructor: A case study
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
T.GÜRBÜZ(Öğrenci)
2004
2004Doktora
Instructional technology adoption of medical school faculty in teaching and learning: Faculty characteristics and differentiating factors in adopter categories
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
N.ZAYİM(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Bir eğitim yazılımının temelini oluşturan yapay zeka programı geliştirme
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
M.DEĞER(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Hizmet öncesi öğretmenlerin web tabanlı öğrenme meteryalinin kullanılabilirliği ve etkililiği hakkındaki görüşleri
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
S.ŞENDAĞ(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
A design and development of an online learning support system (OLSS) for preservice teachers: A discussion of attitudes and utilization
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
F.AHMET(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
An assesment of on-line instructor: A case study for an effective e-learning instructor from e-learners'perspectives
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
F.KANAR(Öğrenci)
2003
2003Doktora
An electronic performance support system for teaching Turkish as a foreign language:A case study
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
N.ERCİL(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
An assessment of web based training as a tool for corporate training in information technology organizations in Turkey
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
S.BAYKAL(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
Türkiye'de bilişim teknolojileri firmalarında hizmet içi eğitim aracı olarak Web tabanlı eğitim uygulamalarının bir değerlendirmesi
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
S.Baykal(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
Teachers' computer use at basic education schools: Identifying contributing factors
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
A.ÇINAR(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
An Assessment of parents' perspectives on the utilization of technology for learning at a private basic education school
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
A.ÇELİK(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
A Qualitative assessment of a technology training course offered to pre-service English language teachers: A case study
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
G.ÖZOĞUL(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
A Qualitative assessment of the competencies required to develop good quality educational multimedia software and the roles of multimedia software developers
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
E.SELVİKAVAK(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
An Assessment of on-line collaboration: A case study of an on-line graduate course
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
F.CEMİLE(Öğrenci)
2002
2002Doktora
Assessment of web-based courses: A discussion and analysis of learners' individual differences and teaching-learning process
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
Y.GÜLBAHAR(Öğrenci)
2002
2002Doktora
Web-tabanlı derslerin değerlendirilmesi: Öğrencilerin bireysel farklılıklarının ve öğrenme-öğretme sürecinin analizi ve tartışılması
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
Y.Gülbahar(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
The Use of cognitive tools in web-based learning environments: A case study
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
E.ÖZÇELİK(Öğrenci)
2001
2001Yüksek Lisans
Perceived effectiveness of a computer based drill program on graduate students' selection of precise statistical technique in an introductory research method course: A case study
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
C.KÜLTÜR(Öğrenci)
2001
2001Yüksek Lisans
The Development of a web-based instruction model for language classrooms: A case study for effective web application from teachers' perspectives
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
E.ÖZKAN(Öğrenci)
2001
2001Yüksek Lisans
Development and implementation of on-line exam for a programming language course
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
Z.KARAKAYA(Öğrenci)
2001
2001Yüksek Lisans
Designing and implementing of an intranet-based library management information system for the Turkish Army School
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
G.PEKER(Öğrenci)
1999
1999Yüksek Lisans
A Compartison of student teachers attitudes toward computers in on-line and traditional computer literary courses: A case study
YILDIRIM İ. S. (Danışman)
T.GÜRBÜZ(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. The effects of computer-aided concept teaching with the Direct Instruction Model on concept acquisition of students with intellectual disabilities
Tufan M., Yildirim I. S., Altunay B.
Technology, Pedagogy and Education
, 2025 (SSCI, Scopus)
2024
20242. Predictive Video Analytics in Online Courses: A Systematic Literature Review
Yürüm O. R., TAŞKAYA TEMİZEL T., YILDIRIM İ. S.
Technology, Knowledge and Learning
, cilt.29, sa.4, ss.1907-1937, 2024 (ESCI, Scopus)
2024
20243. Understanding University Students' Intentions to Use Chatbots in Computer Programming Education: A Quantitative Study
Gezgin D. M., Beşkardeşler S., Yildirim I. S.
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , cilt.14, ss.142-158, 2024 (TRDizin)
2024
20244. An Investigation into Smartphone Use of Undergraduate Students in the Academic Environment and Its Predictors
Yasan-Ak N., YILDIRIM İ. S.
Technology, Knowledge and Learning
, cilt.29, sa.2, ss.963-995, 2024 (ESCI, Scopus)
2023
20235. The use of video clickstream data to predict university students' test performance: A comprehensive educational data mining approach
Yurum O. R., Taşkaya Temizel T., Yıldırım I. S.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.28, sa.5, ss.5209-5240, 2023 (SSCI, Scopus)
2023
20236. Designing and developing an accessible web-based assistive technology for students with visual impairment
Kamali Arslantaş T., Yildirim S., Altunay B.
ASSISTIVE TECHNOLOGY
, cilt.35, sa.3, ss.279-290, 2023 (SSCI, Scopus)
2023
20237. An intervention framework for developing interactive video lectures based on video clickstream behavior: a quasi-experimental evaluation
Yurum O. R., Yildirim S., Taşkaya Temizel T.
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
, cilt.31, sa.10, ss.6611-6626, 2023 (SSCI, Scopus)
2022
20228. The development and validation of a scale measuring mobile phone use in an academic environment
YASAN AK N., YILDIRIM İ. S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.9, sa.4, ss.931-948, 2022 (ESCI, TRDizin)
2022
20229. Enablers and Barriers of Blended Learning in Faculty Development
YILMAZ Y., DURAK H. İ., Yildirim S.
CUREUS JOURNAL OF MEDICAL SCIENCE
, cilt.14, sa.3, 2022 (ESCI)
2021
202110. Educational affordances of a specific web-based assistive technology for students with visual impairment
ARSLANTAŞ T. K., YILDIRIM İ. S., ARSLANTEKİN B.
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
, cilt.29, sa.6, ss.1037-1054, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
202111. Öğretmen Adaylarının Eğitim Görüşlerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
KİRAZ E., ENGİN DEMİR C., AKSU M., DALOĞLU A., YILDIRIM İ. S.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , sa.9, ss.526-540, 2021 (Scopus, TRDizin)
2019
201912. BÖTE Bölümlerine 2017 Yılında Yerleşen Öğrencilerin Tercihlerini Etkileyen Faktörler
UZ BİLGİN Ç., KAVUK KALENDER M., YILMAZ M. B., ORHAN Ş. F., ERDEM M., YILDIRIM İ. S.
Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, sa.1, ss.279-290, 2019 (TRDizin)
2019
201913. Preservice Teachers’ Metaphorical Perceptions on Smartphone, No Mobile Phone Phobia (Nomophobia) and Fear of Missing Out (FoMO)
GEZGIN D. M., HAMUTOĞLU N. B., SEZEN GÜLTEKİN G., YILDIRIM İ. S.
Bartın University Journal of Faculty of Education , cilt.8, sa.2, ss.733-783, 2019 (TRDizin)
2019
201914. Bilişsel Etnografya: Kuramsal Çerçeveler, Yöntemler ve Süreçler
Aslan O., Dönmez M., Doğan S., Yıldırım İ. S.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.9, sa.2, ss.511-521, 2019 (TRDizin)
2019
201915. Teachers’ Computer Self-Efficacy Scale: Development and Validation
ŞENDURUR P., YILDIRIM İ. S.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.27, sa.2, ss.433-441, 2019 (TRDizin)
2019
201916. Bilgisayar Programlamada Öğrencilerin Zihinsel Süreçlerinin İncelenmesi: Bir Bilişsel Etnografya Çalışması
Doğan S., Aslan O., Dönmez M., Yıldırım İ. S.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.10, sa.1, ss.1-25, 2019 (TRDizin)
2019
201917. Turkey-Commentary
Yildirim S., ADNAN M.
OPEN AND DISTANCE EDUCATION IN ASIA, AFRICA AND THE MIDDLE EAST: NATIONAL PERSPECTIVES IN A DIGITAL AGE
, ss.121-123, 2019 (SSCI)
2018
201818. Validation of an Instrument for Preservice Teachers and an Investigation of Their New Media Literacy
Kara M., CANER S., GOKBEN A. G., Cengiz C., Simsek E. I., Yildirim S.
JOURNAL OF EDUCATIONAL COMPUTING RESEARCH
, cilt.56, sa.7, ss.1005-1029, 2018 (SSCI, Scopus)
2018
201819. Üniversite Öğrencilerinin Ders Sırasında Öğretim Amacı Dışında Mobil Telefon Kullanımına Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi
ŞUMUER E., GEZGİN D. M., YILDIRIM İ. S.
Sakarya University Journal of Education
, cilt.8, ss.7-19, 2018 (TRDizin)
2018
201820. Genç Nesil Arasında Yaygınlaşan Bir Bağımlılık: Akıllı Telefon Bağımlılığının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Gezgın D. M., Hamutoğlu N. B., Samur Y., Yıldırım İ. S.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.8, sa.2, ss.212-231, 2018 (TRDizin)
2018
201821. Understanding the perception towards using mHealth applications in practice: Physicians' perspective
Sezgin E., Ozkan-Yildirim S., Yildirim S.
INFORMATION DEVELOPMENT
, cilt.34, sa.2, ss.182-200, 2018 (SSCI, Scopus)
2018
201822. Administrators' Perceptions of Motives to Offer Online Academic Degree Programs in Universities
Ozcan H., Yildirim S.
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.19, sa.1, ss.327-342, 2018 (SSCI, Scopus)
2017
201723. Investigation of physicians' awareness and use of mHealth apps: A mixed method study
Sezgin E., Ozkan-Yildirim S., Yildirim S.
HEALTH POLICY AND TECHNOLOGY
, cilt.6, sa.3, ss.251-267, 2017 (SSCI, Scopus)
2017
201724. Revisiting Design Thinking: A review of Definitions and Implications,
Tunga Y., Yıldırım İ. S.
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi , cilt.1, ss.92-102, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201725. Motivational and Ethical Issues in Seamless Learning: Use of Tablet PCs in a Mobile and Ubiquitous Technology-Enhanced Learning Context
Yuksel P., ŞAD S. N., YILDIRIM İ. S.
DIGITAL TOOLS FOR SEAMLESS LEARNING
, ss.240-254, 2017 (SSCI)
2017
201726. Nomophobia Prevalence among Pre service Teachers A case of Trakya University
GEZGİN D. M., ŞUMUER E., ARSLAN O., YILDIRIM İ. S.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, ss.86-95, 2017 (TRDizin)
2017
201727. SOSYAL AĞ KULLANICILARI ARASINDA NOMOFOBİ YAYGINLIĞININ ÇEŞİTLİ FAKTÖRLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
GEZGİN D. M., ŞAHİN Y. L., YILDIRIM İ. S.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.7, ss.1-15, 2017 (TRDizin)
2016
201628. A phenomenological study: teachers' experiences of using digital storytelling in early childhood education
Yuksel-Arslan P., Yildirim S., ROBIN B. R.
EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.42, sa.5, ss.427-445, 2016 (SSCI, Scopus)
2016
201629. Publication Trends in Social Media A Content Analysis
KADIRHAN Z., ALKIŞ Y., ŞAT M., YILDIRIM İ. S.
Journal of Social Media Studies , cilt.3, ss.15-29, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201630. A growing fear: Prevalence of nomophobia among Turkish college students
Yildirim C., Sumuer E., Adnan M., Yildirim S.
INFORMATION DEVELOPMENT
, cilt.32, sa.5, ss.1322-1331, 2016 (SSCI, Scopus)
2016
201631. Evaluating an electronic performance support system for crime scene investigation units in Turkey
Yakin I., Yildirim S.
INFORMATION DEVELOPMENT
, cilt.32, sa.4, ss.1068-1084, 2016 (SSCI, Scopus)
2016
201632. Hizmet içi Öğretmenlerin Bakış Açısından Bir Öğrenme Nesnesinin Tanımı
ARSLAN K., YILDIRIM İ. S.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.2, ss.601-615, 2016 (TRDizin)
2015
201533. Who are They Really? A Review of the Characteristics of Pre-service ICT Teachers in Turkey
Cakir R., Yildirim S.
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER
, cilt.24, sa.1, ss.67-80, 2015 (SSCI, Scopus)
2015
201534. Theoretical Frameworks Methods and Procedures for Conducting Phenomenological Studies
YÜKSEL ARSLAN P., YILDIRIM İ. S.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , cilt.6, ss.1-20, 2015 (TRDizin)
2015
201535. Exploring User Acceptance of an Electronic Performance Support System
Sumuer E., Yildirim S.
PERFORMANCE IMPROVEMENT QUARTERLY
, cilt.27, sa.4, ss.29-48, 2015 (ESCI, Scopus)
2014
201436. Teachers' Facebook use: their use habits, intensity, self-disclosure, privacy settings, and activities on Facebook
Sumuer E., EŞFER S., Yildirim S.
EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.40, sa.5, ss.537-553, 2014 (SSCI, Scopus)
2013
201337. Technology utilisation in elementary schools in Turkey's capital: a case study
Karaca F., CAN G., Yildirim S.
EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.39, sa.5, ss.552-567, 2013 (SSCI, Scopus)
2013
201338. A path model for technology integration into elementary school settings in Turkey
Karaca F., CAN G., Yildirim S.
COMPUTERS & EDUCATION
, cilt.68, ss.353-365, 2013 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2013
201339. ICT Teachers Professional Growth Viewed interms of Perceptions about Teaching andCompetencies
ÇAKIR R., YILDIRIM İ. S.
Journal of Information Technology Education: Innovations in Practice , cilt.12, ss.221-237, 2013 (ESCI, Scopus)
2010
201040. Elementary school teachers' opinions on a learning object repository in Turkey
Arslan K., YILDIRIM İ. S.
Journal of Integrated Design and Process Science
, cilt.14, sa.3, ss.53-61, 2010 (Scopus)
2010
201041. Language practice with multimedia supported web-based grammar revision material
Baturay M. H., DALOĞLU A., Yildirim S.
RECALL
, cilt.22, ss.313-331, 2010 (SSCI, Scopus)
2010
201042. Investigating Educational Views of Prospective Teachers According to Different Variables
DALOĞLU A., KİRAZ E., ENGİN DEMİR C., AKSU M., YILDIRIM İ. S.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , cilt.9, sa.2, ss.526-540, 2010 (TRDizin)
2010
201043. Who are the future teachers in Turkey? Characteristics of entering student teachers
AKSU M., Demir C. E., DALOĞLU A., Yildirim S., Kiraz E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL DEVELOPMENT
, cilt.30, sa.1, ss.91-101, 2010 (SSCI, Scopus)
2009
200944. Effects of Web-Based Spaced Repetition on Vocabulary Retention of Foreign Language Learners
Baturay M., Yildirim S., DALOGLU A.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.8, sa.34, ss.17-36, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2009
200945. Investigation of K-12 Teachers' ICT Competences and the Contributing Factors in Acquiring These Competences
Göktaş Y., Yildirim Z., Yildirim S.
NEW EDUCATIONAL REVIEW
, sa.1, ss.276-294, 2009 (SSCI, Scopus)
2009
200946. Teacher Educators ICT Competencies Usage and Perceptions
GÖKTAŞ Y., YILDIRIM İ. S., YILDIRIM Z.
GÜ, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.29, ss.109-125, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200947. Main Barriers and Possible Enablers of ICTs Integration into Pre-service Teacher Education Programs
Göktaş Y., Yildirim S., Yildirim Z.
EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY
, cilt.12, sa.1, ss.193-204, 2009 (SSCI, Scopus)
2009
200948. Investigation of K 12 teachers ıCT competencies and the contributing factors in acquiring these competencies
GÖKTAŞ Y., YILDIRIM Z., YILDIRIM İ. S.
The New Educational Review , cilt.17, ss.276-294, 2009 (SSCI)
2008
200849. Status of Ict in Schools of Teacher Education: Deans' Views
Goktas Y., Yildirim Z., Yildirim S.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, sa.149, ss.30-50, 2008 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2008
200850. A review of ICT related courses in pre-service teacher education programs
Göktaş Y., Yildirim Z., Yildirim I. S.
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
, sa.2, ss.168-179, 2008 (SSCI, Scopus)
2008
200851. The keys for ICT integration in K-12 education:: Teachers' perceptions and usage
Göktaş Y., Yildirim Z., Yildirim S.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.34, ss.127-139, 2008 (SSCI, TRDizin)
2008
200852. Bilgi ve iletişim teknolojilerinin eğitim fakültelerindeki durumu Dekanların görüşleri
Göktaş Y., Yildirim Z., Yildirim I. S.
Egitim ve Bilim
, cilt.33, ss.30-50, 2008 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2007
200753. Enthusiasm vs. experience in mentoring: A comparison of Turkish novice and experienced teachers in fulfilling supervisory roles
KIRAZ E., Yildirim S.
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
, cilt.8, sa.2, ss.250-261, 2007 (SSCI, Scopus)
2007
200754. Pedagogical features and integration of learning objects into learning environments
KARAMAN S., ÖZEN Ü., YILDIRIM İ. S.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, sa.145, ss.3-15, 2007 (SSCI, TRDizin)
2007
200755. Current utilization of ICT in Turkish basic education schools a review of teacher s ICT use and barriers to integration
YILDIRIM İ. S.
International Journal of instructional Media
, cilt.34, ss.171-186, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200756. Web-Tabanlı İngilizce Kelime Öğretimi ve TekrarModeli
BATURAY M. H., YILDIRIM İ. S., DALOĞLU A.
JOURNAL OF POLYTECHNIC-POLITEKNIK DERGISI , cilt.10, sa.3, ss.241-245, 2007 (TRDizin)
2007
200757. A Web-Based English Language Vocabulary Teaching and Repetition Model
Baturay M. H., YILDIRIM İ. S., DALOĞLU A.
JOURNAL OF POLYTECHNIC-POLITEKNIK DERGISI
, sa.3, ss.241-245, 2007 (ESCI, TRDizin)
2006
200658. Assessment of web based courses a discussion and analysis of learners individual differences and teaching learning process
GÜLBAHAR GÜVEN Y., YILDIRIM İ. S.
International Journal of Instructional Media , cilt.33, ss.367-378, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200659. Technology adoption of medical faculty in teaching: Differentiating factors in adopter categories
ZAYIM N., Yildirim S., SAKA O.
EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY
, cilt.9, sa.2, ss.213-222, 2006 (SSCI, Scopus)
2006
200660. A web-based synchronous collaborative review tool: A case study of an on-line graduate course
SERCE F. C., Yildirim S.
EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY
, cilt.9, sa.2, ss.166-177, 2006 (SSCI, Scopus)
2006
200661. Students' preferences on web-based instruction: linear or non-linear
CAGILTAY N. E., Yildirim S., Aksu M.
EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY
, cilt.9, sa.3, ss.122-136, 2006 (SSCI, Scopus)
2005
200562. Factors Influencing the Use of Cognitive Tools in Web Based Learning Environments A Case Study
ÖZÇELİK E., YILDIRIM İ. S.
QUARTERLY REVIEW OF DISTANCE EDUCATION , cilt.6, ss.295-307, 2005 (Hakemli Dergi)
2004
200463. The Design and Development of an Online Learning Support System for Preservice Teachers A Discussion of Attitudes and Utilization
İNAN A. F., YILDIRIM İ. S., KİRAZ E.
Journal of Interactive Instruction Development , cilt.17, ss.3-15, 2004 (Hakemli Dergi)
2001
200164. Comparison of On line and Traditional Computer Literacy Courses for Preservice Teachers A Case Study
GÜRBÜZ T., YILDIRIM İ. S., ÖZDEN M. Y.
Journal of Educational Technology Systems
, cilt.29, ss.259-269, 2001 (Hakemli Dergi)
2000
200065. Faculty Computer Use and Training Identifying Distinct Needs for Different Populations
DIANE D., YILDIRIM İ. S.
Community College
, cilt.27, ss.33-47, 2000 (Scopus)
2000
200066. Effects of an Educational Computing Course on Preservice and Inservice Teachers
Yıldırım İ. S.
JOURNAL OF RESEARCH ON TECHNOLOGY IN EDUCATION
, cilt.32, ss.479-495, 2000 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. STEAM Approach for Architecture Education
SORGUÇ A., ÖZGENEL Ç. F., KRUŞA YEMİŞCİOĞLU M., Küçüksubaşı F., YILDIRIM İ. S., Antonini E., et al.
eCAADe SIGraDi 2019, Porto, Portekiz, 11 - 13 Eylül 2019, cilt.1, ss.137-146, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. NOMOPHOBIA AMONG UNDERGRADUATE STUDENTS AND ITS LINK TO MOBILE LEARNING
YASAN AK N., YILDIRIM İ. S.
EDULEARN2018, Palma, Spain, İspanya, 2 - 04 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183. Investigating the Relationship between Nomophobia and Self-esteem among University Students
Kadırhan Z., Alkış Y., Çelik B., Doğan S., Yıldırım İ. S.
12th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20184. Fear of Missing Out (FoMO) Among University Students
KADIRHAN Z., ÇELİK B., ALKIŞ Y., YILDIRIM İ. S.
12th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20185. Öğretim Teknolojileri Alanında Temel Araştırma Alanları ve Araştırma Yöntemleri Problemleri İçin Bir Çözüm Önerisi: Bilişsel Etnografya
Aslan O., Doğan S., Dönmez M., Yıldırım İ. S.
12th International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20186. THE ANALYSIS OF UNIVERSITY STUDENTS’ SMARTPHONE ADDICTION REGARDING THE VARIABLES OF GENDER, ACADEMIC SUCCESS AND MOBILE GAME PLAYING
Özen İ., GEZGİN D. M., SAMUR Y., YILDIRIM İ. S.
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
2017
20177. Öğretim Ortamlarında Mobil Telefon Kullanımı
ŞUMUER E., YILDIRIM İ. S.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20178. Okul Öncesi Öğretmenliği Eğitiminde Dijital Hikaye Kullanımı
İSLİM Ö. F., YILDIRIM İ. S.
ITTES2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. Educational Data Mining and Learning Analytics
YILDIRIM İ. S., YURDUGÜL H., GÜYER T., AKÇAPINAR G., ŞAHİN M.
ITTES 2017 - 5th International Instructional Technology Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. Yurtta Code Cihanda Code
YILDIRIM İ. S.
5th international Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201711. Bt Alanındaki Yeni Öğretim Programlarına Eleştirel Bir Bakış
KESER H., ERDEM M., ORHAN Ş. F., DERYAKULU D., YILDIRIM İ. S.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.29-32, (Özet Bildiri)
2017
201712. An Investigation of Factors Influencing Students` Mobile Phone Use in the Classroom
GEZGİN D. M., ŞUMUER E., YILDIRIM İ. S.
The Association for Educational Communications and Technology (AECT) Congress 2017, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. Let`s Share On Social Network Sites: What Paves the Way For College Students To Share Knowledge On These Sites?
ŞUMUER E., YILDIRIM İ. S.
2017 AECT - Leading Learning for Change, 6 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201714. Yükseköğretimde E-Öğrenme: 30 Yıl Sonra Neredeyiz?
ADNAN M., YILDIRIM İ. S.
11th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201715. Investigation of College Students’ Problematic Mobile Phone Usage
ALKIŞ Y., KADIRHAN Z., ÇELİK B., YILDIRIM İ. S.
2017 AECT International Convention, 6 - 11 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201716. Aradığınız Öğrenciye ve İçeriğe Şu An Ulaşılamıyor! Eğitimin En Güncel İkilemi: Mobil Telefonlar
YILDIRIM İ. S., KURT A. A., GEZGİN D. M., ADNAN M., ŞUMUER E.
11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.36, (Özet Bildiri)
2017
201717. Sözde Kod Oluştururken Öğrencilerin Zihinsel Süreçlerindeki Farklılıklar: Bilişsel Etnografi Çalışması
Doğan S., Aslan O., Dönmez M., Yıldırım İ. S.
11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201718. Examining University Students Cyberloafing Behaviors
KADIRHAN Z., ALKIŞ Y., ÇELİK B., YILDIRIM İ. S.
2017 International EJER Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. The Design and Implementation of a Web-Based Vocabulary Instruction for Visually Impaired Students: Direct-Instruction Approach
KAMALI ARSLANTAŞ T., YILDIRIM İ. S., ARSLANTEKİN B., GÜL A.
AERA 2017, 27 Nisan - 01 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201620. The Use of Digital Storytelling in Teacher Education
İSLİM Ö. F., YÜKSEL ARSLAN P., YILDIRIM İ. S.
AECT, Las Vegas, 17 - 21 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201621. The lived experiences of high school teachers with different subject matters pertaining to the use of Interactive Whiteboard IWB A phenomenological study
ALKIŞ Y., YILDIRIM İ. S.
AECT, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 21 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201622. The Lived Experiences of Faculties and Students with the Instructional Use of Facebook A Multi Case Phenomenological Study
KADIRHAN Z., YILDIRIM İ. S.
AECT, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 21 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201623. Ergenler Arasinda Nomofobi Yayginlik Duzeyi ile Internet Bagimliligi Iliskisi
GEZGİN D. M., ÇAKIR Ö., YILDIRIM İ. S.
EJER 2016, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201624. Öğretmen Eğitimi Kapsamında Dijital Öykülerin Tasarlanması Geliştirilmesi ve Kullanılması Biçimlendirici Değerlendirme Araştırması
İSLİM Ö. F., YILDIRIM İ. S.
ICITS 2016, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201625. Dijital Çagın Sosyal Beyinleri
YILDIRIM İ. S.
EJER 2016 Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201526. Are teachers too nomophobic too teach A case from Turkey
YILDIRIM Ç., ŞUMUER E., İSLİM Ö. F., YILDIRIM İ. S.
AECT, Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2015
201527. To Be or Not To Be on The Facebook Factors Contributing to Teachers Facebook Use for Educational Purposes
ŞUMUER E., YILMAZ E., YILDIRIM İ. S.
EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCH ASSOCIATION, Budapest, Macaristan, 7 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201528. Association between American Preservice Teachers Personal Differences and Their Facebook Use
ATABEK O., YILDIRIM İ. S.
Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, 2 - 06 Mart 2015, ss.1568-1575, (Tam Metin Bildiri)
2013
201329. Research Assistants' Suggestions on the Improvement of Graduate Programs Regarding Science Perception
Yasan N., Yildirim S., MEDENI T.
5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3370-3374, (Tam Metin Bildiri)
2005
200530. Instructional Technology Adoption of Medical Faculty in Teaching
ZAYİM N., YILDIRIM İ. S., Saka O.
19th International Congress of the European-Federation-for-Medical-Informatics, Geneva, İsviçre, 28 Ağustos - 01 Eylül 2005, ss.255-260, (Tam Metin Bildiri)
2004
200431. What makes a good LMS:: An analytical approach to assessment of LMSs
Yildirim S., Temur N., Kocaman A., Goktas Y.
5th International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training, İstanbul, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2004, ss.125-130, (Tam Metin Bildiri)
2001
200132. Eğitimde Liderlik ve Teknoloji Planlaması
GÜRBÜZ T., YILDIRIM İ. S.
BTIE 2001_Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim Konferansı ve Sergisi, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2001, ss.305-312, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2020
20201. Eğitsel Veri Madenciliği Ve Öğrenme Analitikleri
Güyer T. (Editör), Yurdugül H. (Editör), Yıldırım İ. S. (Editör)
Anı Yayıncılık, Ankara, 2020
2019
20192. Turkey-Commentary
ADNAN M., YILDIRIM İ. S.
Open and Distance Education in Asia, Africa and the Middle East: National Perspectives in a Digital Age, Olaf Zawacki-Richter, Adnan Qayyum, Editör, Springer, ss.121-123, 2019
2018
20183. Current and Emerging mHealth Technologies- Adoption, Implementation, and Use
Sezgın E. (Editör), Yıldırım İ. S. (Editör), Özkan Yıldırım S. (Editör), Şumuer E. (Editör)
Springer, London/Berlin , London, 2018
2018
20184. Öğretim Teknolojisnin Tarihsel Gelişimi
Şumuer E., Yıldırım İ. S.
Öğretim Teknolojisnin Temelleri, Kurt, A. A., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.17-39, 2018
2018
20185. Chapter 10: Intention vs. Perception: Understanding the differences of physicians’ attitudes towards mobile health applications
Özkan Yıldırım S., Yıldırım İ. S., Sezgin E.
CURRENT AND EMERGING M-HEALTH TECHNOLOGIES, Sezgin,I. Yıldırım,S. Sümüer,sevgi ozkan yıldırım, Editör, Springer, London/Berlin , Berlin, ss.153-166, 2018
2018
20186. Intention vs. Perception: Understanding the differences in Physicians’xx Attitudes Toward Mobile Health Applications
Sezgin e., ÖZKAN YILDIRIM S., YILDIRIM İ. S.
Current and Emerging mHealth Technologies: Adoption, Implementation, and Use, Sezgin, E. Yildirim, S. Yildirim-Ozkan, S. Sumuer, E., Editör, Springer, Cham, ss.153-166, 2018
2017
20177. Motivational and Ethical Issues in Seamless Learning: Use of Tablet PCs in a Mobile andUbiquitous Technology-Enhanced Learning Context
YÜKSEL ARSLAN P., ŞAD S. N., YILDIRIM İ. S.
Digital Tools for Seamless Learning, Süleyman Nihat ŞAD Martin Ebner, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.240-254, 2017
2017
20178. Digital storytelling activities in a kindergarten
YÜKSEL ARSLAN P., ROBIN B. R., YILDIRIM İ. S.
Appraising Digital Storytellingacross Educational Contexts, C. Gregori Signes, A. M. Brigido-Corachan, Editör, Publication de la Universitat de Valenciapp, Valencia, 2017
2009
20099. Designing a constructivist vocabulary learning material
DALOĞLU A., BATURAY M. H., YILDIRIM İ. S.
Handbook of research on E-learning methodologies for language acquisition, R, C. V. Marriott P, L. Torres, Editör, Hershey, PA: Information Science., ss.186-203, 2009
1999
199910. Öğretim Teknolojisi ve Materyal Geliştirme
YELKEN T., YILDIRIM İ. S.
Anı Yayıncılık, Ankara, 1999
Desteklenen Projeler
2018 - 2020
2018 - 2020Bilginin Yaşam Becerilerinde Kullanılmasına ilişkin Öğrenme Düzeyini Belirleme ve Geliştirme Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Doğan S., Senemoğlu N., Yıldırım İ. S.
2018 - 2020
2018 - 2020Sözde Kod Oluştururken Öğrencilerin Zihinsel Süreçlerindeki Farklılıklar: Bilişsel Etnografi Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
YILDIRIM İ. S. (Yürütücü), ASLAN O., DOĞAN S., DÖNMEZ M.
2017 - 2018
2017 - 2018Greening the skills of Architecture students via STEAM education
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
Sorguç A. (Yürütücü), Özgenel Ç. F., Kruşa Yemişcioğlu M., Yıldırım İ. S.
2017 - 2017
2017 - 2017Öğretmenlerin Tasarım Tabanlı Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesinde İnteraktif Videoların Kullanımı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
YILDIRIM İ. S. (Yürütücü), ALKIŞ Y., KADIRHAN Z., ÇELİK B.
2017 - 2017
2017 - 2017ÖĞRETİM ÜYLERİ VE ÖĞRENCİLERİN EĞİTİM AMAÇLI FACEBOOK KULLANIM DENEYİMLERİ: ÇOK DURUMLU OLGU BİLİM ÇALIŞMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
YILDIRIM İ. S. (Yürütücü)
2017 - 2017
2017 - 2017ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANAN FARKLI BRANŞLARDAKİ LİSE ÖĞRETMENLERİNİN YAŞANMIŞ DENEYİMLERİ: BİR OLGU BİLİM ÇALIŞMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
YILDIRIM İ. S. (Yürütücü)
2016 - 2017
2016 - 2017Pathfinding for Professional Development for Vocational Teachers and Trainers through virtual networking and digital and online learning.
Diğer Uluslararası Fon Programları
YILDIRIM İ. S.
2015 - 2017
2015 - 2017Design of Curriculum for Woodworking CNC Operators in Turkey
AB Destekli Diğer Projeler
Sorguç A. (Yürütücü), Kruşa Yemişcioğlu M., Özgenel Ç. F., Yıldırım İ. S.
2016 - 2016
2016 - 2016Sanal Gerçeklik Eğitim Simülatörü
Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje
YILDIRIM İ. S.
2016 - 2016
2016 - 2016Elektronik Öğrenme Tasarım İlkelerinin EEG Verileri ile Doğrulanması: Deneysel Çalışma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
YILDIRIM İ. S. (Yürütücü), ÖZKURT T. E.
2015 - 2015
2015 - 2015Öğretmen Eğitimi Kapsamında Dijital Öykülerin Tasarlanması, Geliştirilmesi ve Kullanılması: Bir Biçimlendirici Değerlendirme Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
YILDIRIM İ. S. (Yürütücü)
2014 - 2014
2014 - 2014Internet ve Bilişim Teknolojilerinin Doğru ve Etik Kullanımına yönelik Dijital Öykülerin Tasarlanması, Geliştirilmesi ve Kullanımının Biçimsel Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
YILDIRIM İ. S. (Yürütücü)
2013 - 2013
2013 - 2013F@TİH Projesi Kapsamında Geliştirilen ve EBA Üzerinden Yayınlanan e-İçeriklerin Öğretmenler Tarafından Seçilme ve Kullanımına Etki Eden Faktörlerin ve Öğretmen-Öğrenci Kullanım İndexlerinin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
YILDIRIM İ. S. (Yürütücü)
2011 - 2011
2011 - 2011Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde 3 Boyutlu Sanal Ortamların Kullanılması.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
YILDIRIM İ. S. (Yürütücü)
2008 - 2011
2008 - 2011Kriminal Laboratuvar Hizmetleri İçin Elektronik Performans Yönetimi Destekli Öğrenen Organizasyon Yapılandırılması
TÜBİTAK Projesi , 1007 - Kamu Kurumları Araştırma ve Geliştirme Projelerini D.P.
YILDIRIM İ. S. (Yürütücü)
Kontrata Dayalı Araştırmalar
2013 - 2013
2013 - 2013McKinsey - Kalkınma Bakanlığı Bilişim Toplumu Strateji Calismasi
YILDIRIM İ. S.
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Nisan 2019
Nisan 2019TÜBİTAK Projesi
1501 - Sanayi Ar-Ge Projeleri Destekleme Programı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye
Aralık 2018
Aralık 2018TÜBİTAK Projesi
1511 - TÜBİTAK Öncelikli Alanlar Araştırma Teknoloji Geliştirme ve Yenilik P. D. P., BİZPARK BİLİŞİM SAN. VE TİC.LTD.ŞTİ., Türkiye
Aralık 2018
Aralık 2018TÜBİTAK Projesi
1501 - Sanayi Ar-Ge Projeleri Destekleme Programı, NETAŞ TELEKOMÜNİKASYON A.Ş., Türkiye
Ekim 2018
Ekim 2018TÜBİTAK Projesi
1003 - Öncelikli Alanlar Ar-Ge Projeleri Destekleme Programı, İNFOTRON ELEKTRONİK VE BİLGİSAYAR SİST. ÜRETİM VE TİC. A.Ş. , Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018TÜBİTAK Projesi
1501 - Sanayi Ar-Ge Projeleri Destekleme Programı, SMART EĞİTİM ÇÖZÜMLERİ SANAYİ VE TİC. A.Ş, Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018TÜBİTAK Projesi
1507 - TÜBİTAK KOBİ Ar-Ge Başlangıç Destek Programı, KOLEKTİF BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ LİMİTED ŞİRKETİ, Türkiye
Haziran 2018
Haziran 2018TÜBİTAK Projesi
1501 - Sanayi Ar-Ge Projeleri Destekleme Programı, SESTEK, Türkiye
Mart 2018
Mart 2018TÜBİTAK Projesi
1002 - Hızlı Destek Programı, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Türkiye
Mart 2018
Mart 2018TÜBİTAK Projesi
1507 - TÜBİTAK KOBİ Ar-Ge Başlangıç Destek Programı, SMART EĞİTİM ÇÖZÜMLERİ SANAYİ VE TİC. A.Ş, Türkiye
Mart 2018
Mart 2018