Yayınlar & Eserler

Makaleler 66
Tümü (66)
SCI-E, SSCI, AHCI (34)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (41)
ESCI (7)
Scopus (37)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 32

1. STEAM Approach for Architecture Education

eCAADe SIGraDi 2019, Porto, Portekiz, 11 - 13 Eylül 2019, cilt.1, ss.137-146, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2. NOMOPHOBIA AMONG UNDERGRADUATE STUDENTS AND ITS LINK TO MOBILE LEARNING

EDULEARN2018, Palma, Spain, İspanya, 2 - 04 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

3. Investigating the Relationship between Nomophobia and Self-esteem among University Students

12th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Fear of Missing Out (FoMO) Among University Students

12th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

7. Öğretim Ortamlarında Mobil Telefon Kullanımı

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

9. Educational Data Mining and Learning Analytics

ITTES 2017 - 5th International Instructional Technology Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. Yurtta Code Cihanda Code

5th international Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

11. Bt Alanındaki Yeni Öğretim Programlarına Eleştirel Bir Bakış

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.29-32, (Özet Bildiri)

12. An Investigation of Factors Influencing Students` Mobile Phone Use in the Classroom

The Association for Educational Communications and Technology (AECT) Congress 2017, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

14. Yükseköğretimde E-Öğrenme: 30 Yıl Sonra Neredeyiz?

11th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

16. Aradığınız Öğrenciye ve İçeriğe Şu An Ulaşılamıyor! Eğitimin En Güncel İkilemi: Mobil Telefonlar

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.36, (Özet Bildiri)

17. Sözde Kod Oluştururken Öğrencilerin Zihinsel Süreçlerindeki Farklılıklar: Bilişsel Etnografi Çalışması

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Examining University Students Cyberloafing Behaviors

2017 International EJER Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

25. Dijital Çagın Sosyal Beyinleri

EJER 2016 Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

26. Are teachers too nomophobic too teach A case from Turkey

AECT, Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

27. To Be or Not To Be on The Facebook Factors Contributing to Teachers Facebook Use for Educational Purposes

EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCH ASSOCIATION, Budapest, Macaristan, 7 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

28. Association between American Preservice Teachers Personal Differences and Their Facebook Use

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, 2 - 06 Mart 2015, ss.1568-1575, (Tam Metin Bildiri)

29. Research Assistants' Suggestions on the Improvement of Graduate Programs Regarding Science Perception

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3370-3374, (Tam Metin Bildiri) identifier

30. Instructional Technology Adoption of Medical Faculty in Teaching

19th International Congress of the European-Federation-for-Medical-Informatics, Geneva, İsviçre, 28 Ağustos - 01 Eylül 2005, ss.255-260, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier identifier

31. What makes a good LMS:: An analytical approach to assessment of LMSs

5th International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training, İstanbul, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2004, ss.125-130, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

32. Eğitimde Liderlik ve Teknoloji Planlaması

BTIE 2001_Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim Konferansı ve Sergisi, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2001, ss.305-312, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

2. Turkey-Commentary

Open and Distance Education in Asia, Africa and the Middle East: National Perspectives in a Digital Age, Olaf Zawacki-Richter, Adnan Qayyum, Editör, Springer, ss.121-123, 2019

4. Öğretim Teknolojisnin Tarihsel Gelişimi

Öğretim Teknolojisnin Temelleri, Kurt, A. A., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.17-39, 2018

5. Chapter 10: Intention vs. Perception: Understanding the differences of physicians’ attitudes towards mobile health applications

CURRENT AND EMERGING M-HEALTH TECHNOLOGIES, Sezgin,I. Yıldırım,S. Sümüer,sevgi ozkan yıldırım, Editör, Springer, London/Berlin , Berlin, ss.153-166, 2018 Creative Commons License

6. Intention vs. Perception: Understanding the differences in Physicians’xx Attitudes Toward Mobile Health Applications

Current and Emerging mHealth Technologies: Adoption, Implementation, and Use, Sezgin, E. Yildirim, S. Yildirim-Ozkan, S. Sumuer, E., Editör, Springer, Cham, ss.153-166, 2018

7. Motivational and Ethical Issues in Seamless Learning: Use of Tablet PCs in a Mobile andUbiquitous Technology-Enhanced Learning Context

Digital Tools for Seamless Learning, Süleyman Nihat ŞAD Martin Ebner, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.240-254, 2017

8. Digital storytelling activities in a kindergarten

Appraising Digital Storytellingacross Educational Contexts, C. Gregori Signes, A. M. Brigido-Corachan, Editör, Publication de la Universitat de Valenciapp, Valencia, 2017

9. Designing a constructivist vocabulary learning material

Handbook of research on E-learning methodologies for language acquisition, R, C. V. Marriott P, L. Torres, Editör, Hershey, PA: Information Science., ss.186-203, 2009
Metrikler

Yayın

110

Yayın (WoS)

45

Yayın (Scopus)

40

Atıf (WoS)

994

H-İndeks (WoS)

14

Atıf (Scopus)

1253

H-İndeks (Scopus)

17

Atıf (Scholar)

8490

H-İndeks (Scholar)

36

Atıf (TrDizin)

58

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

523

H-İndeks (Sobiad)

13

Atıf (Diğer Toplam)

132

Toplam Atıf Sayısı

1707

Proje

15

Tez Danışmanlığı

91

Açık Erişim

54
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları