Yönetimsel Görevler
-
2011 - 2017 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2013 - 2016 Bölüm Başkanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2013 - 2016 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2013 - 2016 Bölüm Başkanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
1998 - 2004 Bölüm Başkan Yardımcısı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Predictive power of values, beliefs, norms and inclusion of nature in self on young students' water consumption behavior
Öztekin C. (Danışman)
B.ALPAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Science teachers' topic specific pedagogical content knowledge related to human body systems
Öztekin C. (Danışman)
E.KINIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Investigation of science teachers' topic-specific pedagogical content knowledge regarding climate, weather and seasons: from the dual perspective
Öztekin C. (Danışman)
K.SAĞBİLGE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Investigating the effectiveness of argument-based inquiryon 6th grade students' scientific literacy and portrayingtheir argumentation schemes and engagement inargumentation process
Sungur S., Öztekin C. (Eş Danışman)
M.ŞEN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Sistemsel düşünme becerisi modülünün enerji bağlamında uygulanması.
ÖZTEKİN C. (Danışman)
-
EXPLORING EXPERIENCED SCIENCE TEACHERS' TOPIC-SPECIFIC PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE IN TEACHING ECOSYSTEMS
Öztekin C. (Danışman)
İ.TIRAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Experienced science teachers' subject matter knowledge and pedagogical content knowledge regarding biogeochemical cycles in the context of education for sustainable development
Öztekin C., Şahin E. (Eş Danışman)
-
Analysis of pre-service science teachers' systems thinking skills in the context of carbon cycle
Öztekin C. (Danışman)
-
Ekolojik dünya görüşü, temel değerler, kişisel norm ve öz kimlik arasındaki ilişkileri açıklayan kavramsal model.
ÖZTEKİN C. (Danışman)
-
Deneyimli fen bilimleri öğretmenlerinin ekosistemlerin öğretimine ilişkin konuya özel pedagojik alan bilgisinin incelenmesi.
ÖZTEKİN C. (Danışman)
-
Okul öncesi öğretmenlerinin fen öğretimine yönelik niyet ve davranışlarının planlanmış davranış teorisi ile açıklanması.
ÖZTEKİN C. (Eş Danışman), ÇAKIROĞLU J. (Eş Danışman)
-
Fen bilimleri öğretmenlerinin genetik okuryazarlik düzeylerinin ve karar verme süreçlerinin incelenmesi.
ÖZTEKİN C. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmenlerinin hücre bölünmesi konusundaki pedagojik alan bilgisi ve konu alan bilgisi üzerine bir çalışma.
ÖZTEKİN C. (Danışman)
-
Fen bilimleri öğretmen adaylarının çevre dostu davranışlarının belirlenmesi : iklim değişikliği örneği
ÖZTEKİN C. (Danışman)
-
7e öğrenme döngüsü modelinin 6. sınıf öğrencilerinin vücudumuzda sistemler konusunu anlamalarına, öz-düzenleme becerilerine, bilimsel epistemolojik inançlarına ve bilimsel süreç becerilerine etkisi.
SUNGUR S. (Eş Danışman), ÖZTEKİN C. (Eş Danışman)
-
İlköğretim öğrencilerinin değer yönelimleri, çevresel optimizm düzeyleri ve çevresel kaygıları üzerine karşılaştırmalı bir çalışma
ÖZTEKİN C. (Danışman)
-
Sekizinci sınıf öğrencilerinin çevre okuryazarlığının değerlendirilmesinde sosyodemografik değişkenlerin rolü.
ÖZTEKİN C. (Danışman)
-
Cinsiyetin, sınıf seviyesinin, ve eğitim gördükleri alanların, öğrencilerin epistemolojik inançları üzerindeki etkisi.
ÖZTEKİN C. (Danışman)
-
Öğrencilerin fen öğrenimine yönelik motivasyonlarının incelenmesi: karşılaştırmalı bir çalışma
ÖZTEKİN C. (Danışman)
-
Öğrenme motivasyonu, mantıksal düşünme yeteneği ve öğrenme yaklaşımının dokuzuncu sınıf uluslararası bakolorya ve ulusal program öğrencilerinin mitoz ve mayoz konularını anlamalarına katkısı.
ÖZTEKİN C. (Danışman)
-
Öğrencilerin önbilgisi, öğrenme yaklaşımları, mantıksal düşünme yetenekleri, farklı öğretim yöntemleri ve fotosentez ve bitkilerde solunum konularını anlamaları arasındaki ilişkilerin araştırılması
ÖZTEKİN C. (Danışman)
-
Bilişsel ve güdüsel değişkenlerin geleneksel ve öğrenme evresi sınıflarındaki öğrencilerin genetik kavramlarını anlamasına etkisi.
ÖZTEKİN C. (Danışman)
-
Öğrencilerin çevre bilgileri ve tutumları üzerine bir çalışma : sınıf düzeyinin ve cinsiyetin etkisi
ÖZTEKİN C. (Danışman)
-
Probleme dayalı öğrenme modelinin lise biyoloji derslerinde kullanılması
ÖZTEKİN C. (Danışman)