Yayınlar & Eserler

Makaleler 32
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (24)
ESCI (5)
Scopus (27)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 59

1. Öğretmen adaylarının mantık yürütme profillerinin farklı sistemsel düşünme becerilerine göre analizi: Besin ağı örneği

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2. Öğretmenlerinin vücudumuzdaki sistemler ile ilgili sistemsel düşünme becerilerinin analizi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)

3. Öğretmen adaylarının sosyobilimsel ve çevresel katılım düzeylerinin incelenmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)

4. Öğrencilerin ekosisteme yönelik sistemsel düşünme modellerinin analizi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)

5. Fen bilgisi öğretmenlerinin sürdürülebilirlik bilinç profilleri

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)

6. Sürdürülebilirlik için algılanan eylem yetkinliği: Genç nesiller üzerine bir çalışma

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2024, ss.1, (Özet Bildiri)

8. Deneyimli ve Göreve Yeni Başlamış Öğretmenlerin EkolojiKonusunda Pedagojik Alan Bilgileri

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 Eylül 2023 - 30 Ekim 2024, ss.58, (Özet Bildiri)

9. Argümantasyon Sürecine Katılan Ortaokul Öğrencilerinin Argümantasyon Şemalarının İncelenmesi

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.71, (Özet Bildiri)

10. Öğrencilerin Su Döngüsüne Yönelik Sistemsel Düşünme Beceri Düzeyleri

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.42, (Özet Bildiri)

11. Understanding the nature of the Science Laboratory Environment: A systematic review

International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.1332-1333, (Özet Bildiri)

12. Investigating Science Teachers’ Pedagogical Content Knowledge (PCK) Related to Climate and Weather

The 15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.224, (Özet Bildiri)

13. Uncovering Experienced Science Teachers’ Pedagogical Content Knowledge (PCK) Concerning Respiratory and Urinary System

The 15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.572, (Özet Bildiri)

14. An Argumentation Study Portraying Students' Engagement in Argumentation Process

THE 15TH CONFERENCE OF THE EUROPEAN SCIENCE EDUCATION RESEARCH ASSOCIATION (ESERA), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.563, (Özet Bildiri)

15. The Effect of Argumentation Implementation on Students' Content Knowledge and Science Process Skills

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.566-567, (Özet Bildiri)

16. Science Teacher Candidates’ Systems Thinking Skills Levels in The Carbon Cycle

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1095-1096, (Özet Bildiri)

20. Hava, İklim ve Mevsimler: Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Pedagojik Alan Bilgileri

XIV. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.121, (Özet Bildiri)

21. 8. Sınıf Öğrencilerinin STEM Kariyer Seçimlerinin Beklenti-Değer Kuramı Çerçevesinde Nitel Olarak İncelenmesi

XIV. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.11, (Özet Bildiri)

22. Examining Science Techer’s Pedagogical Content Knowledge About Circulatory System.

European Educational Research Association -Emerging Researchers' Group , Berlin, Almanya, 2 - 03 Eylül 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

23. Science Techer’s Pedagogical Content Knowledge Regarding Complex Body System: A Case For Digestive System

European Educational Research Association, Berlin, Almanya, 3 - 06 Eylül 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

25. Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Sistemsel Düşünme Becerilerinin Gerçek Yaşam Öyküleri Kullanılarak Değerlendirilmesi

XIII Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

26. Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Sistemsel Düşünme Becerilerinin Gerçek Yaşam Öyküleri Kullanılarak Değerlendirilmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.390, (Özet Bildiri)

27. Coğrafya Öğretmenlerinin Gözünden Sürdürülebilir Kalkınma: Pedagojik Alan Bilgisinin İncelenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.555, (Özet Bildiri)

28. Enerji Kavramına Yönelik Anlayışta Karmaşık Nedensel Modellerin Rolü

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.258, (Özet Bildiri)

29. Su Döngüsünün Dinamik ve Döngüsel Düşünce Yaklaşımı ile İncelenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.437, (Özet Bildiri)

30. Adaptation and validation of the sustainability consciousness questionnaire for teacher candidates

European Educational Research Association , Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

31. Uncovering teacher candidates' sustainability consciousness level

European Educational Research Association, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

32. Examination of middle school science teachers’contextual knowledge and pedagogical content knowledge in density topic

European Educational Research Association , Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

33. Improving Middle School Students’ Scientific Literacy through Science Writing Heuristic (SWH) Approach

ERPA International Congress on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.170, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

34. Adaptation of Global Scientific Literacy Questionnaire in Turkish Context: Findings of Pilot Study

ERPA International Congress on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.170, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

35. Media portrayal of scientists on children’s TV programs

VII International Conference ”Early Childhood Care and Education, 16 - 20 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

37. Nationwide Study On Science Teacher Candidates’ Knowledge Of Environmental Issues

27th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1659-1664, (Tam Metin Bildiri)

38. Preservice elementary science teachers pedagogical content knowledge for sustainable development

European Science Education Research Association Conference, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

39. Addition of New Constructs in the TPB Model in the Context of Early Childhood Teachers’ Science Teaching Behaviour

The European Conference on Educational Research, Copenhagen, Danimarka, 22 Ağustos 2018 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

41. Students understandings and feelings about sustainable development.

26th International Conference onEducational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

42. Decision-making patterns of science teachers: A case of genetics dilemmas

90th The National Association for Research in Science Teaching (NARST) Annual International Conference, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 22 - 25 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

45. Fen Bilimleri Öğretmenleri Neyi Öğretiyor Neyi Ölçüyor

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

47. DETERMINING THE SYSTEMS THINKING SKILLS LEVEL FOR EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT

14TH TEACHER EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

48. Profile of Turkish Pre service Science Teachers in terms of Ecocentrism and Anthopocentrism

14th International Conference Sustainable Development, Culture, Education, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

50. Development and Validation of the Intention to Integrate Nature of Science Questionnaire

NARST Annual International Conference, Maryland, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

51. Improving Nature of Science Understanding Through History of Science Instruction Contextualized Explicit and Reflective Approach

International Teacher Education Conference, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 4 - 06 Şubat 2016, (Tam Metin Bildiri)

52. The Nature of Science Teachers Pedagogical content Knowledge in The Context of Education for Sustainable Development A Pilot Study

The European Conference on Educational Research, Maryland, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

53. What’s Going on at Home: Is It Garbage or Waste?

66th OMEP World Assembly and Congress, Cork, İrlanda, 2 - 05 Temmuz 2014, ss.238, (Özet Bildiri)

54. An Influence of Environmental Education Practice on Kindergarten Children’s Conceptions about Future Environment.

65th OMEP World Assembly and Congress, Shanghai, Çin, 9 - 13 Temmuz 2013, ss.204-205, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

55. DESIGNING EXPLICIT REFLECTIVE NATURE OF SCIENCE LESSONS: EXPERIENCES OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS

5th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 1 - 03 Temmuz 2013, ss.948, (Tam Metin Bildiri) identifier

56. Pre-service science teachers' instructional planning for teaching nature of science: a multiple case study

2nd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2011, cilt.31, ss.468-472, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

57. Examination of pre-service science teachers' perceptions and understanding of evolution in relation to socio-demographic variables

2nd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2011, cilt.31, ss.167-172, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

58. The contribution of understandings of evolutionary theory and nature of science to pre-service science teachers' acceptance of evolutionary theory

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

59. İlköğretim öğrencilerinin çevreye yönelik tutum ve bilgileri üzerine bir çalışma

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğ. Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

150

Yayın (WoS)

58

Yayın (Scopus)

67

Atıf (WoS)

1382

H-İndeks (WoS)

21

Atıf (Scopus)

1966

H-İndeks (Scopus)

26

Atıf (Scholar)

1101

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

31

Proje

14

Tez Danışmanlığı

74

Açık Erişim

47
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları