Desteklenen Projeler
-
2018 - 2019 Öğrencilerin Bilim İnsanı ve Mühendise Yönelik Algıları ile STEM Mesleklerine yönelik İlgileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ÇAKIROĞLU J. (Yürütücü), GÜLER F., ÇETİNKAYA AYDIN G., ÖZTEKİN C.
-
2017 - 2017 İlköğretim Öğrencilerinin ve Öğretmen Adaylarının Sürdürebilirlik Bilincinin İncelenmesi
-
2017 - 2017 Küresel Fen Okuryazarlığı Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
-
2016 - 2017 Anaokulu Fen, teknoloji, mühendislik ve matematik (FETEMM) Eğitimi: Eğitim kitleri hazırlanması, öğretmen eğitimi, ve yaz okulu uygulaması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
DEMİRCAN H. Ö. (Yürütücü), TEMİZ N., ÖZTÜRK S., ŞENYURT E., ÖZTEKİN C., ÇETİN M., et al.
-
2016 - 2016 Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yoğunluk Konusunda Bağlam Bilgileri ve Pedagojik Alan Bilgileri Üzerine Bir Çalışma
-
2015 - 2015 Sağlıklı Beslenme Davranışlarının Planlanmış Davranış Teorisi ve Kişisel Normlar ile Belirlenmesi
-
2013 - 2013 FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE DOSTU DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ; ÇEVRESEL KİMLİK, CİNSİYET KİMLİĞİ VE ÇEVREYE YÖNELİK DEĞER YÖNELİMLERİNİN ROLÜ
-
2013 - 2013 Öğretmen Adaylarının Evrim Okuryazarlık Düzeyleri Üzerine Bir Çalışma
-
2013 - 2013 Fen Bilgisi Öğretmenlerin Genetik Okuryazarlık Düzeylerinin, Genetik Okuryazarlığa yönelik Tutumlarının ve Genetik Okuryazarlık Öğretimine ilişkin Algılarının İncelenmesi
-
2013 - 2013 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Dostu Davranışlarının Değer-İnanç-Norm Teorisine Göre Açıklanması: İklim Değişikliği Örneği
-
2012 - 2013 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sözde Bilim Doğası Ve Evrim Teorisine Yönelik Algıları Üzerine Bir Çalışma.
-
2012 - 2013 Çevre Dostu Davranışların Belirleyici Faktörlerinin İncelenmesi: Zamansal Karamsarlık-Mekansal İyimserlik Nyargıları Ve Kontrol Odağı
-
2012 - 2012 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Genetik Okuryazarlık Düzeylerinin Ve Genetik Okuryazarlılığa Yönelik Tutumlarının Saptanması.