Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2020 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Rektörlük, Rektörlük
-
2018 - 2020 Bölüm Başkan Yardımcısı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2002 - 2005 Ingilizce Öğretmeni
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yönetilen Tezler
-
Exploring the self-efficacy and attitudes towards inclusive education among foreign language teachers: A cross-national analysis
Çakır N., Taneri P. O. (Eş Danışman)
İ.ÇAKAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
A qualitative study of English language teachers'assessment identity and assessment practices
Çapa Aydın Y., Çakır N. (Eş Danışman)
A.BABACAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Exploring the integration of informal language learning experiences in commercial off-the-shelf games into formal language learning settings
Çakır N. (Danışman)
E.KOÇAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Investigating informal mentoring process in terms of its potential to support student teacher identity development: A case study
ÇAKIR N. (Danışman)
D.FAZLIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
A phenomenological study on online teacher professional development experiences of EFL instructors, PDU members, and directors during the emergency remote teaching period
ÇAKIR N. (Danışman)
A.ÇETİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
An examination of the factors affecting in-service Turkish EFL teachers' learning transfer from online teacher professional development programs into classroom
ÇAKIR N. (Danışman)
S.CEBAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
The relationship between preservice teachers' perceptions towards the use of ict integration in teacher education and digital game-based learning
ÇAKIR N. (Danışman)
N.SEMA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
An investigation of how language teachers develop their online teacher identity
ÇAKIR N. (Danışman)
C.KAÇAKOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
A mobile teacher professional development course on digital game-enhanced language learning
ÇAKIR N. (Danışman)
E.BAKİ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Adaptation of English coursebook activities based on sociocultural theory: An action research
Çakır N. (Danışman)
A.KIRMIZI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Academic motivation of middle school students: Perceived teacher affective support, number of ınteraction partners, prior achievement, and homophily
Çakır N. (Danışman)
İ.UTKU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Hizmet öncesi matematik öğretmenlerinin çevrimiçi geleceğe dönük yansıtıcı yazılar yoluyla profesyonel kimlik gelişimi: bir müdahale çalışması
Çakır N., Yıldırım A. (Eş Danışman)
-
The effects of a game-enhanced language learning intervention on students'L2 development and L2 motivational self-system
Çakır N. (Danışman)
S.MUSAOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020