Akademik Unvanlar
-
2016 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2010 - 2016 Proje Asistanı ve Doktora Sonrası Araştırmacı
University of Wisconsin-Madison
Yönetilen Tezler
-
PRE-SERVICE MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS' MATHEMATICAL KNOWLEDGE FOR TEACHING IN THE CONTEXT OF FUNCTIONAL THINKING
İşler Baykal I. (Danışman)
Z.KÜBRA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
INVESTIGATING DEVELOPMENT OF EIGHT GRADE STUDENTS'FUNCTIONAL THINKING THROUGH A SIMCALC MATHWORLDSINTEGRATED TEACHING EXPERIMENT
İşler Baykal I. (Danışman)
K.TAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
EXAMINING MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS' PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE IN THE CONTEXT OF FUNCTIONAL THINKING
İşler Baykal I. (Danışman)
R.İŞSEVER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Investigating mathematics teachers' covariational reasoning and its relation to their knowledge of and teaching quadratic functions
M.BELİN(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Examining prospective elementary and middle school mathematics teachers' mathematics anxiety and mathematics teaching anxiety
İşler Baykal I. (Danışman)
F.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Investigating a mathematics teacher and his eighth-grade students' proof evaluations
Işler Baykal I. (Danışman)
H.İBRAHİM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Investigating prospective middle school mathematics teachers' self-efficacy perceptions of online teaching during practice teaching course
İŞLER BAYKAL I. (Danışman)
Ş.YAZAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Investigating fifth-grade students' functional thinking processes through a game-based learning activity
İŞLER BAYKAL I. (Danışman)
T.ARSLANDAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
An investigation of development of prospective elementary teachers' knowledge to teach algebra in early grades through case discussions
İŞLER BAYKAL I. (Danışman)
N.ÖZTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
The effect of using game-based learning activities in algebra on seventh-grade students' algebra achievement, attitude towards mathematics and opinions about game-based learning activities
İŞLER BAYKAL I. (Danışman)
Z.IŞILAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Fonksiyonel düşünme uygulamasının beşinci sınıf öğrencilerinin fonksiyonel düşünme becerilerine etkileri
İŞLER BAYKAL I. (Danışman)
-
Investigating middle school preservice mathematics teachers' conceptions of algebra and knowledge of task purposes and student thinking
İŞLER BAYKAL I. (Danışman)