SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Effects of Dynamic Geometry Activities on Seventh Graders’ Achievement in Area of Quadrilaterals
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, cilt.20, sa.2, ss.257-271, 2019 (Hakemli Dergi)
Effects of Dynamic Geometry Activities on Seventh Graders’ Learning on Area of Quadrilaterals
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, cilt.20, sa.2, ss.257-271, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul 7. Sınıfta Dörtgenlerin Alan Bağıntılarını Oluşturma Sürecinde Dinamik Geometri Yazılımlarının Kullanılmas
Kırşehir Eğtim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, ss.231-248, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğrencilerinin paralelkenarı ayırt etme biçimleri: Aşırıözelleme ve aşırı genelleme.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.457-475, 2017 (Hakemli Dergi)
A Study On Pre-Service Teachers’ Spatial Visualization Ability and Spatial Anxiety
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.25, ss.33-50, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğrenci çalışmalarını incelemenin öğrenci düşünme şekillerini anlamadaki rolü ile ilgili matematik öğretmen adaylarının düşünceleri Pre service mathematics teachers views regarding the role of examining students work in understanding students ways of thinking
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.6, sa.2, ss.139-162, 2015 (Hakemli Dergi)
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının epistemolojik kavramlamaları Üniversite ve sınıf düzeyinin etkisi
İLKÖĞRETİM ONLİNE
, cilt.6, ss.313-321, 2007 (Hakemli Dergi)
Professional development through technology integrated problem solving From Intermath to T Math
The Mathematics Educator
, cilt.16, ss.35-46, 2006 (Hakemli Dergi)
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞE VE MATEMATİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK YETERLİK ALGILARI/ PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS’ EFFICACY BELIEFS TOWARD MATHEMATICS AND MATHEMATICS TEACHING
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.31, ss.74-84, 2006 (Hakemli Dergi)
Pre service Teacher Self efficacy Beliefs Regarding Science Teaching A Comparision of Pre service Teachers in Turkey and the USA
Science Educator
, cilt.14, ss.31-40, 2005 (Hakemli Dergi)
Teacher Efficacy and Academic Performance
Academic Exchange Quarterly
, cilt.9, ss.28-32, 2005 (Hakemli Dergi)
Öğretimde bilgisayar kullanımına ilişkin öğretmen görüşleri
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, ss.8, 2001 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
STRATEGİES USED BY FİRST GRADE STUDENTS İN THE PROCESS OF SOLVİNG JOİN PROBLEMS
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK 2019), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019
Matematik Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Ortamları İle Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Uzamsal Zekalarının Gelişimi: Bir Tasarım Tabanlı Araştırma
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
1. Sınıf Öğrencilerinin Çıkarma Problemleri Çözerken Kullandıkları Toplama Stratejileri
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2018), Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
1. sinif ögrencilerinin cikarma problemleri cozerken kullandiklari toplama stratejileri
13. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
First Grade Students’ Counting Strategies
International Congress on Science and Education (ICSE2018), 28 - 30 Eylül 2018, ss.427-428
Prospective teachers' conceptions of mathematical definitions: Are definitions arbitrary?
42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umea, İsveç, 3 - 08 Temmuz 2018, cilt.5, ss.224
MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS’ USES OF QUESTIONING TOOLS
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.164
A mathematics teacher’s use of questions while teaching the concepts of lines and angles
ERPA International Congresses on Education 2017, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.129
Matematik Öğretmen Adaylarının Orantısal Durumların Altında Yatan Matematiksel İlişkileri Anlayabilme Durumları
3. TÜRK BİLGİSAYAR VEMATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017
Matematik performansında 4. sınıftan 8. sınıfa olan değişimler: TIMSS Türkiye verilerinin başarı ve bilişsel derinlik açısından incelenmesi
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017
Matematik Öğretmen Adaylarının Uygulamaya Dayalı Bir Öğretim Modülünün Öncesinde Ve Sonrasında Orantısal Problemleri Çözerken Kullandıkları Stratejiler
7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017
Edutainment applications of augmented reality theCase of augmented book
First International Academic Research Congress, 03 Kasım 2016 - 05 Ocak 2017
Development of Teaching Materials
ICME-13, 24 - 31 Temmuz 2016
Researchers experience of developing mathematical modeling tasks for secondary levels
13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016
Öğretmen adaylarının küçük ölçekli araştırma projeleri yoluyla öğrenci düşünüşlerini incelemesi örnek bir ders uygulaması
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 2, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
Ortaokul Öğrencilerinin Üçgende Yükseklik İle İlgili Sahip Oldukları Kavram İmajları
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik Algılarının Kaynakları
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 2, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
Pre Service Elementary Mathematics Teachers Progresses on Dynamic Geometry Activities and Views about Using Dynamic Geometry Regarding Technological Pedagogical Content Knowledge
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2015), 23 - 26 Nisan 2015
Prospective Secondary Mathematics Teachers’ Interpretations of Students’ Thinking
British Society for Research into Learning Mathematics (BSRLM), 9 - 10 Kasım 2013, cilt.33, ss.19-24
Lise matematik öğretmenlerinin modelleme ve modellemenin matematik öğretiminde kullanılmasına yönelik düşünceleri Bir hizmet içi eğitim programının etkisi
I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013
Preservice Teacher s Reflective Practice Guide For Learning About Teaching
Eighth Congress of European Research in Mathematics Education, Manavgat, Türkiye, 6 - 10 Şubat 2013
Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Kavrayışlarının Gelişimi Üzerine Bir Özel Durum Çalışması
11. Matematik Sempozyumu Anadolu’da Matematik (MATDER), Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.175-176
Developing Techno Pedagogical Skills in Preservice Elementary Mathematics Teachers
Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Austin, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 09 Mart 2012, ss.2235-2240
Pre service teachers perceptions about the quality of their teacher education program
16th International Conference on Learning, Barcelona, İspanya, 1 - 04 Temmuz 2009
THE EFFECTS OF MULTIPLE REPRESENTATIONS-BASED INSTRUCTION ON SEVENTH GRADE STUDENTS’xx ALGEBRA PERFORMANCE
6th Congress of the European-Society-for-Research-in-Mathematics-Education (CERME), 28 Ocak 2009
Bilgisayar Okur-Yazarlığı Dersinin Aday Öğretmenlerin Davranış ve Tutumlarına Etkisi
1. Uluslararası Eğitimde Bilgi Teknolojileri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 14 - 16 Ekim 1999
Effects of a computer literacy course on pre-service secondary teachers’xx attitudes and self-efficacy
International Conference on Mathematics/Science Education and Technology, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 01 Mart 1999, ss.57-62
Kitap & Kitap Bölümleri
Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları
Pegem Akademi, Ankara, 2020
21. Yüzyıl Becerilerini Destekleyen STEM Etkinliklerinin Uygulanması
Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları, Yüksel Dede,Muhammed Fatih Doğan,Fatma Aslan Tutak, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.343-362, 2020
A Phenomenoligical Study: Incorporating the History of Mathematics from the Perspective of Teachers
The Language of Mathematics, Patrick M. Jenlink, Editör, Rowman Littlefield, London, ss.113-142, 2020
Matematiksel Bakış Açısıyla STEM Eğitimi Uygulamaları
Okul Öncesinden Üniversiteye Kuram ve Uygulamada STEM Eğitimi, Devrim Akgündüz, Editör, Anı Yayıncılık, ss.201-219, 2018
Lise matematik konuları için günlük hayattan modelleme soruları
Türkiye Bilimler Akademisi, Ankara, 2016
Matematik eğitiminde matematiksel modelleme
Matematik eğitiminde teoriler, E. Bingölbali, S. Arslan, & İ. Ö. Zembat, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.539-563, 2016