Elementary Students' Scientific Epistemological Beliefs in Relation to Socio-Economic Status and Gender


Ozkal K., Tekkaya C., SUNGUR S., ÇAKIROĞLU J., ÇAKIROĞLU E.

Journal of Science Teacher Education, cilt.22, sa.2, ss.115-127, 2011 (ESCI) identifier identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 22 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2011
  • Doi Numarası: 10.1007/s10972-010-9197-9
  • Dergi Adı: Journal of Science Teacher Education
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Emerging Sources Citation Index (ESCI), Scopus
  • Sayfa Sayıları: ss.115-127
  • Anahtar Kelimeler: Epistemological beliefs, Socio-economic status, Gender, SCIENCE TEACHERS CONCEPTIONS, KNOWLEDGE, EDUCATION, SCHOOL, VIEWS
  • Orta Doğu Teknik Üniversitesi Adresli: Evet