-
2021 - 2024 Enhancement of research excellence in Mathematics Teacher Knowledge (MaTeK)
UFUK 2020 Projesi , CSA, Marie Skłodowska-Curie Eylemleri Destek ve Koordinasyon Eylemleri Projesi
Çakiroğlu E., Akyüz D., Işiksal Bostan M., Işler Baykal I., Sevinç Ş., Slavíčková M.
-
2021 - 2023 Matematik Öğretmen Adaylarının Liselere Giriş Sınavı LGS Matematik Testi Kapsamında Cebir Sorularına Yönelik Farkındalıklarının ve Cebir Soruları Geliştirme Becerilerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÇAKIROĞLU E. (Yürütücü), DİDİŞ KABAR M. G., İŞLER BAYKAL I., KAPLAN CAN G.
-
2020 - 2023 Fostering STEAM Education in Schools (EDUSIMSTEAM)
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA3 Politika Reformlarına Destek Projesi, Avrupa Düzeyi
Çakıroğlu E., Çağıltay K., Şahin V., Eral S. H., Erbasan E., Tunga Y., et al.
-
2018 - 2020 Design4Rescue
-
2018 - 2019 Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Tanım Ve Tanımın Matematik Eğitimindeki Önemine Yönelik Algılarının İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÇAKIROĞLU E. (Yürütücü), DİLBEROĞLU M., HASER Ç.
-
2016 - 2018 Addressing underachievement in STEAM education through real product design and making practices [STEAM eğitiminde başarı düşüklüğünün ürün tasarımı ve yapımı yoluyla ele alınması]
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey
Çakıroğlu E. (Yürütücü)
-
2016 - 2016 Mühendislik ve Tasarım Eğitimi Konusunda Fen Öğretmenlerinin Tutum ve Bilgilerinin Öğrenme İlerlemesi Yöntemi ile Ortaya Konması ve İzlenmesi
-
2014 - 2015 Eğitim fakültesi öğrencilerinin bilgiye erişim biçimleri üzerine bir tarama çalışması
-
2012 - 2012 İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Ve İçerik Bilgilerinin Öğretimsel Deneyimleri Bağlamında İncelenmesi
-
2011 - 2011 İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dörtgen Tanımları Ve Bu Tanımların Dörtgenleri İlişkilendirmedeki Ve Sınıflandırmadaki Rolüne İlişkin Kavrayışları.
-
2010 - 2010 İlköğretim Öğrencilerinin Güdüsel İnanışları,öz Düzenleme Stratejiler Ve Matematik Başarılarına İlişkin Bir Yapısal Model