-
2012 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2006 - 2012 Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2000 - 2006 Yrd. Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
1998 - 2000 Öğretim Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2013 - 2017 Dekan
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2012 - 2013 Bölüm Başkanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2008 - 2012 Dekan Yardımcısı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin hayali kimliklerine ve hayali topluluklarına ulaşmak için yaptıkları yatırımlar: Türkiye’deki bir İngilizce hazırlık programından farklı bakış açıları
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
İngilizce yazma becerisi sınavları öncesinde yapılan standardizasyon toplantılarının puanlayıcı ve puanlama güvenirliğine etkisi.
Seferoğlu G. (Danışman)
-
Establishment and maintenance of the pedagogical focus in teacher led foreign language classrooms in practicum
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Exploring the effects of feedback types and wiki on efl learners' writing performance
SEFEROĞLU G. (Danışman)
A.ALTAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Invitational leadership practices at a school of foreign languages from a gendered perspective: A case study
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Geri dönüt türlerinin ve wikinin ingilizceyi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerinin yazma performanslarına etkisinin araştırılması.
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Bir Türk devlet üniversitesinde ingilizce öğrenenlerin dil yeterliliği ve öz yeterliliğini artırmak için kullandığı öz düzenleme stratejileri.
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Investigating perceived competences of English language teachers in Turkey with regard to educational background and experience
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Self-regulation strategies that English language learners in a Turkish state university use to increase their proficiency and self-efficacy
SEFEROĞLU G. (Danışman)
B.TOMAK(Öğrenci), Doktora, 2017 -
The perceptions of pre-service EFL teachers on their professional identity formation throughout practice teaching
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
An investigation into Turkish English language teachers' perceived professional development needs, practices and challenges
SEFEROĞLU G. (Danışman)
S.KORKMAZGİL(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Effect of a culturalist versus an interculturalist approach in ELT on Turkish EFL teacher candidates' proteophilic competence
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Türk ingilizce öğretmenlerinin algılanan mesleki gelişim ihtiyaçları, uygulamaları ve sorunları üzerine bir inceleme.
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
An analysis of the pragmatic competence of pre-service English language teachers: Appropriateness of forms of address
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
English language teachers' perceptions about an online basic call training
SEFEROĞLU G. (Danışman), KAÇAR I. G. (Eş Danışman)
-
An investigation of career plans (Career, professional and workplace intentions) and career choice satisfaction of senior year pre-service English teachers in Turkey
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Student and instructor perceptions on feedback to student writing
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Code-switching in EFL classrooms: A case study on discourse functions, switch types, initiation patterns, and perceptions
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
An analysis of text based cmc of advanced efl learners in second life
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Bilgisayar destekli dil öğretimi eğitiminin İngilizce öğretmenlerinin teknolojiyi dil eğitiminde kullanımı üzerindeki etkisi.
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Beliefs of members of an online community of practice on the effects of membership on teaching and professional development
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
The impact of CALL instruction on English language teachers' use of technology in language teaching
SEFEROĞLU G. (Danışman)
F.KILIÇKAYA(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Resim-kelime oyunlarının ve cinsiyetin dört yaş çocukların İngilizce kelime performanslarına etkisi: deneysel bir araştırma
OLGAN R. (Eş Danışman), SEFEROĞLU G. (Eş Danışman)
-
An investigation into the relationship between emotional intelligence skills and foreign language anxiety of students at a private university
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
The effect of picture vocabulary games and gender on four year-old children's English vocabulary performance: An experimental investigation
Olgan R., Seferoğlu G. (Eş Danışman)
H.ELİF(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Promoting efl pre-service teachers' self-directed learning through electronic portfolios: A case study
SEFEROĞLU G. (Danışman)
D.AYAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Elektronik portfolyolar ile yabancı diller eğitimi bölümündeki öğretmen adaylarının kendi kendine öğrenme becerilerinin desteklenmesi : bir durum çalışması.
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
An investigation of English language teachers' attitudes toward computer technology and their use of technology in language teaching
SEFEROĞLU G. (Danışman)
K.KARAKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İngilizce öğretmenlerinin bilgisayar teknolojilerine olan tutumları ve dil öğretiminde teknoloji kullanımlarının incelenmesi.
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
The role of gender and language learning strategies in learning English
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Exploring the use of mobile phones for supporting english language learners' vocabulary acquisition
SEFEROĞLU G. (Eş Danışman), ÇAĞILTAY K. (Eş Danışman)
-
Üç farklı tür hata düzeltmesinin İngiliz dili öğrencilerinin yazım performansları üzerindeki etkisi.
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
The effect of three different types of corrective feedback on writing performances of English language learners
SEFEROĞLU G. (Danışman)
S.EYLENEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Attitudes and motivational intensity of foreign language learners at vocational high schools: A comparative study
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
An investigation of learner autonomy and strategies for coping with speaking problems in relation to success in English speaking classes
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
The effect of an extended teacher wait time on the participation of students in primary elt classes
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Türk öğrencilerin İngiliz diline ve İngilizce konuşan toplumlara olan tutumlarının incelenmesi.
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Analysis of Turkish learners' attitudes towards English and English speaking societies
SEFEROĞLU G. (Eş Danışman), AKAR H. (Eş Danışman)
B.ÜZÜM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
An evaluation of the Eng 311, advanced communication skills
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
A Study of an American University master's program in TESOL: Multiple perspectives in program evaluation
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Öğrenme stilleri tercihleri ile çoklu zeka tercihleri arasındaki ilişki ve bunların İngilizce öğrenen genç Türk öğrencilerinin İngilizce yabancı dildeki başarılarına rtkisi
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Instructors' perceptions of english 101 writing exam grading criteria used in the Faculty of Academic English Program at Bilkent University
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
The effects of peer revıew on young learners writing at İhsan Doğramacı foundation Bilkent Primary School
SEFEROĞLU G. (Danışman)
E.KUTLUK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Bilgisayar destekli dil öğreniminin, toefl sınavında öğrenci başarısı üzerindeki etkisi
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Developing reading skills in English through strategy training at upper intermediate level in Bilkent University school of English Language
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
The effect of computer assisted language learning on learners' achievement on the TOEFL exam
SEFEROĞLU G. (Danışman)
F.KILIÇKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
İhsan Doğramacı Vakfı Bilkent İlköğretim Okulu'nda akran dönütünün ilköğretim öğrencilerinin yazı becerilerin üzerindeki etkileri
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Yönlendirilmiş okumanın Başbakanlık'ta okuyan orta üst düzey İngilizce öğrenenlerin yazma performansına etkisi.
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Effects of guided reading on upper-intermediate level English language learners' writing outcome at the Turkish prime ministry
SEFEROĞLU G. (Danışman)
F.ORGUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Temel İngilizce Bölümünde okuyan hazırlık öğrencilerine öğretmen tarafından verilen iki farklı yazılı geri bildirim yönteminin karşılaştırılması ve öğrencilerin bu yöntemlere karşı tutumları
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
The Relationship between learning styles and language learning strategies of pre-intermediate EAP students
SEFEROĞLU G. (Danışman)
-
Training EFL students on listening strategies at Middle East Technical University
SEFEROĞLU G. (Danışman)
S.UZAKGÖREN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
A Comparison of two teacher-written feedback procedures given to EFL students at the department of basic English and students attitudes towards these feedback procedures
SEFEROĞLU G. (Danışman)
U.TÜMKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Improving students active vocabulary in English through strategy awareness, recyling, and student feedback
SEFEROĞLU G. (Danışman)
A.AKIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001 -
Improving students' active vocabulary in English through strategy awareness, recycling, and student feedback
SEFEROĞLU G. (Danışman)