Arş. Gör. Dr. GÖZDE KAPLAN CAN
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ortaokul Öğrencilerine Verilen Matematik Ev Ödevleri Hakkında Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
Kaplan Can G.
,
Gelbal S.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.863-922, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
A case of a preservice middle school mathematics teacher's planned and enacted formative assessment strategies
Kaplan Can G.
,
Haser Ç.
13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Budapest, Macaristan, 10 - 14 Temmuz 2023, ss.1-8
Quality of an Assessment Task Developed by a Preservice Mathematics Teacher: The Role of Feedback from Agencies
Kaplan Can G.
,
Çakıroğlu E.
ECER 2023, Glasgow, İngiltere, 22 - 25 Ağustos 2023, ss.1-3
Investigating the characteristics of algebra tasks generated by preservice mathematics teachers
Kaplan Can G.
,
Işler Baykal I.
,
Kabar M. G. D.
,
Çakiroğlu E.
Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12), Bolzano, İtalya, 2 - 05 Şubat 2022, ss.2-9
Matematik Öğretmen Adaylarının Deneyimledikleri 21.yy Becerileri: Boyalı Küp Problemi
Kaplan Can G.
,
Sevinç Ş.
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.331
Preservice middle school mathematics teachers' development in formative assessment.
Kaplan Can G.
,
Haser Ç.
The Eleventh Congress of European Society for Research in Mathematics Education (CERME11), Utrecht, Hollanda, 06 Şubat 2019
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ödev Uygulamaları: TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Türkiye Örneklemi.
KAPLAN CAN G.
4th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium., İzmir, Türkiye, 26 Eylül 2019
A NEED ASSESSMENT STUDY ABOUT THE IMPLEMENTATION OF STEM-RELATED ACTIVITIES: CHALLENGES AND NEEDS OF MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS
KAPLAN CAN G.
European Conference on Educational Research 2018, 3 - 07 Eylül 2018
Relationship between Motivational Constructs and Students’ Mathematics Achievement: A case of TIMSS 2015
KAPLAN CAN G.
,
ERDEM B.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018
Preservice mathematics teachers’ views about planning the assessment.
KAPLAN G.
,
HASER Ç.
10th Congress of European Research in Mathematics Education (CERME 10), Dublin, İrlanda, 1 - 05 Şubat 2017, ss.3532-3539
Matematik performansında 4. sınıftan 8. sınıfa olan değişimler: TIMSS Türkiye verilerinin başarı ve bilişsel derinlik açısından incelenmesi
ÇELİKDEMİR K.
,
KAPLAN CAN G.
,
İŞLER BAYKAL I.
,
ÇAKIROĞLU E.
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017
How books are selected for young children?: Driving forces for children and parents
CENGİZOĞLU S.
,
KAPLAN G.
,
SOLMAZ G.
,
önal m.
,
ALAN H. A.
,
YILMAZ TÜZÜN Ö.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
Preservice teachers’ understandings of sustainability based on ontological entities
Demirci S.
,
Kaplan G.
,
Cengizoğlu S.
,
Şen M.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik ve Fen Bilimleri Derslerindeki Başarı Hedef Yönelimlerinin Sınıf Seviyelerine Göre Karşılaştırılması
KAPLAN G.
,
ŞEN M.
,
KIRAN D.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (XII. UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
PRESERVICE MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS CONCEPTIONS OF PROOF
DİLBEROĞLU M.
,
KAPLAN G.
,
HASER Ç.
37th Annual Conference of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 5 - 08 Kasım 2015
Kitap & Kitap Bölümleri
Geometrik Düşünme Sürecinde Ölçmede Tahmin Becerisi
Kandil Şıvka S.
,
Kaplan Can G.
,
Karagöz Akar G.
,
Bulut S.
Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler, Akkuş Recai,Toluk-Uçar Zülbiye,Duatepe-Paksu Asuman,Boz-Yaman Burçak,Bulut Safure, Editör, vizetek, Ankara, ss.525-559, 2023
21. Yüzyılda Matematik Öğrenme Hedefli Sınıf-İçi Değerlendirme
Sevinç Ş.
,
Kaplan Can G.
,
Haser Ç.
Matematik Öğretiminin Temelleri: Ortaokul, Hacıömeroğlu Güney,Tarım Kamuran, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.431-456, 2019
Diğer Yayınlar
Ödev Çıkmazı
Kaplan Can G.
Diğer, ss.1-5, 2019
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
18
Atıf (Scholar)
2
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
2
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Diğer Toplam)
3
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları