Yayınlar & Eserler

Makaleler 3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. Preservice teachers’ formative assessment strategies they intend to implement in a real classroom.

14th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME14), Bolzano, İtalya, 4 - 08 Şubat 2025, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. An introduction to TWG21: Assessment in mathematics education

the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Budapest, Macaristan, 10 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)

3. A case of a preservice middle school mathematics teacher's planned and enacted formative assessment strategies

13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Budapest, Macaristan, 10 - 14 Temmuz 2023, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Investigating the characteristics of algebra tasks generated by preservice mathematics teachers

Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12), Bolzano, İtalya, 2 - 05 Şubat 2022, ss.2-9, (Tam Metin Bildiri)

6. Matematik Öğretmen Adaylarının Deneyimledikleri 21.yy Becerileri: Boyalı Küp Problemi

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.331, (Özet Bildiri)

7. Preservice middle school mathematics teachers' development in formative assessment.

The Eleventh Congress of European Society for Research in Mathematics Education (CERME11), Utrecht, Hollanda, 06 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ödev Uygulamaları: TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Türkiye Örneklemi.

4th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium., İzmir, Türkiye, 26 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. Preservice mathematics teachers’ views about planning the assessment.

10th Congress of European Research in Mathematics Education (CERME 10), Dublin, İrlanda, 1 - 05 Şubat 2017, ss.3532-3539, (Tam Metin Bildiri)

14. Preservice teachers’ understandings of sustainability based on ontological entities

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik ve Fen Bilimleri Derslerindeki Başarı Hedef Yönelimlerinin Sınıf Seviyelerine Göre Karşılaştırılması

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (XII. UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

16. PRESERVICE MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS CONCEPTIONS OF PROOF

37th Annual Conference of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 5 - 08 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar 2

1. Geometrik Düşünme Sürecinde Ölçmede Tahmin Becerisi

Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler, Akkuş Recai,Toluk-Uçar Zülbiye,Duatepe-Paksu Asuman,Boz-Yaman Burçak,Bulut Safure, Editör, vizetek, Ankara, ss.525-559, 2023

2. 21. Yüzyılda Matematik Öğrenme Hedefli Sınıf-İçi Değerlendirme

Matematik Öğretiminin Temelleri: Ortaokul, Hacıömeroğlu Güney,Tarım Kamuran, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.431-456, 2019
Diğer Yayınlar 1
Metrikler

Yayın

22

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

1

Atıf (Scholar)

16

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (Diğer Toplam)

11

Proje

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları