Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

A University-School Collaboration for Designing a School-Based STEM Initiative

ESERA 2023 - 15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.1

Sınıf Öğretmenlerinin STEM Temelli Etkinlik Tasarlama Süreçleri

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021

The Examining of Reasoning of Pre-Service Teachers from Different Field in Various SocioScientific Issues

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020

İlkokul Öğrencilerinin Stem Odaklı Tasarım Süreçlerindeki Deneyimleri Üzerine Bir Durum Çalışması

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020

AGORA: A Gamified Interactive Educational Mobile Application

European Science Education Research Association (ESERA), Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019

Gifted students designing eco-friendly STEM projects

European Science Education Research Association (ESERA), Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019

The Paradox of Distance Education in Education of Girls

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

İlkokul Öğrencilerinin STEM Odaklı Proje Tasarımları: Bir Durum Çalışması

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

Okul Sonrası Kodlama Süreci İle İlkokul Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

Elementary School Students’ Problem Solving Strategies in an After School STEM Club

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

Designing an After School STEM Program for Elementary Students

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

İngilizce Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Düzeylerinin ve Kullandıkları Dil Öğretim Yöntemlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2018, cilt.1, ss.437-456

Fen eğitiminde teknoloji destekli öğrenme ortamları tasarımı çalıştayı

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

Sürdürülebilir Yaşam İçin STEM Odaklı Çözümler

Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018

Mühendislik Öğrencilerinin STEM Eğitimi Odaklı Öğretim Süreçlerindeki Deneyimleri

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.246-247

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Eğitim Reformunun İlk Yıllarındaki Mücadelesi: Fenomenolojik Bir Çalışma

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.851-852

Ortaokul Matematik Derslerinde STEM Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri

World Congress on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017

Farklı Branştaki Öğretmenlerin STEM Odaklı Öğretim Süreçleri Tasarımı

Intermational Academic Research Congress, Alanya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017

Investigating STEM Education Reform through 4P Framework

European Science Education Research Association (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

A Case Study of a Science and a Social Studies Teachers’ Experiences of Co- Teaching SSI-Based Environmental Ethics Class

National Association for Research in Science Teaching (NARST), St Antonio, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Nisan 2017

Tasarım Temelli Öğretim: Geleceğin Okulunu Tasarliyorum

Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

High School Students' Cognitive Processes In Problem-Based Engineering Design Tasks

Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

Fen ve Teknoloji Öğretimi Dersinde Probleme Dayalı STEM Uygulamaları ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuarlarında QR Kodlarla Zenginleştirilmiş Poster Kullanımları

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Teoriden Uygulamaya Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Case Studies of Secondary School Science Teachers Designing Technology Rich SSI Based Instruction

National Association for Research in Science Teaching (NARST), 14 - 17 Nisan 2016

Towards a framework of technological knowledge as content knowledge

Association for Educational Communications and Technology (AECT), Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Ekim 2015

The impact of model-eliciting activities on attitude towards STEM education

European Science Education Research Association (ESERA), Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015

Engaging students in community-based issues through authentic problem-based learning experiences

European Science Education Research Association (ESERA), Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015

Eliciting Students’ Understanding of River Geography and Socioscientific Issues through a Critical Response Protocol

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 15 Nisan 2015

Use of an Online Learning Environment to Enhance Experiences of Youth in Engineering Design Processes

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015

The Impact of Technology Integrated Curriculum on Student Knowledge and Attitudes about Global Climate Change

Life Discovery – Doing Science Biology Education Conference, St Paul, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 17 Mart 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

Building a Rube Goldberg Machine How youth use evidence based argument to identify the best solution to a problem

Association for Science Teacher Education (ASTE), Portland, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Ocak 2015

In service secondary science teachers knowledge base for teaching climate change

Association for Science Teacher Education (ASTE), Portland, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Ocak 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Technology Integration and Water Sustainability in STEM Education: A Professional Development Experience

Association for Educational Communications and Technology (AECT), Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Kasım 2014

A Technology Rich Professional Development Program and Its Influence on Participant Teachers' Practices

Association for Educational Communications and Technology (AECT), Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Kasım 2014

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) eğitimine medya tasarım süreçlerinin entegrasyonu

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014

In Service secondary school science teachers' conceptions about global climate change

American Educational Research Association (AERA), San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

Designing Social Networks to Promote Student Motivation and Engagement in Alternative School Environments

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Mart 2013

Designing multimedia artifacts to enhance students' conceptual understanding of Climate Change

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 25 Mart 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

A Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK)-Based Lesson Plan Assessment Instrument

Association for Science Teacher Education (ASTE), Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 9 - 12 Ocak 2013

Conceptualizing In-service Secondary School Science Teachers' Knowledge Base for Climate Change Content

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Mart 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Bilim Merkezlerinde Drama ile Değerler Öğretimi

Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Drama ile Değerler Öğretimi, Oğuz Namdar,Ayşegül,Kafadar,Tuğba, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.47-69, 2024

New Directions for Place-Based Socioscientific Issue Instruction and Research

Socioscientific Issues Focused Teacher Education Place-Based Practices from Türkiye, Bahadır Namdar,Engin Karahan, Editör, Springer Nature, Amsterdam, ss.215-220, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

Place-Based Socioscientific Issues

Socioscientific Issues Focused Teacher Education: Place-Based Practices from Türkiye, Bahadır Namdar,Engin Karahan, Editör, Springer Nature, Amsterdam, ss.1-12, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

Bütünleşik STEM Eğitimi

STEM Eğitimi Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Muhammed Özden,Şengül Anagün, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.1-19, 2023

STEM Eğitiminde Dijital ve Eğitsel Oyunlar

İlkokullarda Metaverse ve Dijital Oyunlar, Akçay Ahmet Oğuz,Semercioğlu Serhat,Şimşek İrfan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.169-185, 2023

Concept of Project

Project Development Guide in Education, Oğuz Namdar Ayşegül, Editör, Eğiten, Ankara, ss.1-17, 2023

STEAM Eğitimi Kapsamında Web 2.0 Uygulamaları

TEKNODRAMART Teknoloji Destekli Drama Yöntemi ile Sanat Eğitimi Uygulamaları, Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.79-101, 2022

Amerika Birleşik Devletlerinde Fen Eğitimi

Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi, Mesci Günkut,Erdaş Kartal Eda, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.75-93, 2022

Sosyobilimsel Konular ve Yer Temelli Eğitim

Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Bahadır Namdar, Editör, Nobel, Ankara, ss.179-200, 2022

Sosyobilimsel Konular ve Genç Aktivizmi

Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Namdar Bahadır, Editör, Nobel, Ankara, ss.201-220, 2022

Fen Eğitimi ve 21. Yüzyıl Becerileri

21. Yüzyılda Fen Bilimleri Öğretimi, Anagün Ş.,Cavaş P., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.17-37, 2021

STEM Eğitimi Yaklaşımı

İlkokulda Fen Öğretimi, Bilican Kader,Şenler Burcu, Editör, Vize Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.291-316, 2021

Erken Çocuklukta Fen - Teknoloji - Mühendislik - Matematik (FeTeMM) Çalışmaları

Erken Çocuklukta Fen ve Teknoloji, Artun Hüseyin,Parlak Rakap Asiye, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.158-166, 2021

Sosyobilimsel Konularda Öğrenci Failliği

Sosyobilimsel Konular, Karışan Dilek,Yenilmez Türkoğlu Ayşe, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.29-50, 2021

Ekran Okuma Stratejisi

Okuduğunu Anlama Stratejileri, Kıroğlu Kasım, Editör, PEGEM, Ankara, ss.164-175, 2020

The Use of Augmented Reality Applications in Second Grade Mathematics Course: Students’ Knowledge of Shapes

Designing, Deploying, and Evaluating Virtual and Augmented Reality in Education, Gokce Akcayir; Epp Carrie Demmans, Editör, IGI Global, ss.220-241, 2020

STEM Eğitim Yaklaşımı

Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, ALİ GÜNAY BALIM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.171-187, 2019

STEM Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonu

Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri, Tekbıyık Ahmet,Çakmakçı Gültekin, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.265-283, 2018

Üstbilişsel Strateji Öğretimi

STEM Öğretimi İçin 20 Strateji, SONER DURMUŞ, ALİ SABRİ İPEK, BAHADIR YILDIZ, Editör, Nobel, Ankara, ss.213-221, 2018

Eğitim Programları Geliştirme

Öğretim İlke ve Yöntemleri, ASIM ARI, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.27-45, 2018

STEM Eğitiminde Matematik Odaklı Gerçek Dünya Problemleri ve Matematiksel Modelleme

Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni, Salih, Editör, PEGEM, Ankara, ss.347-368, 2017

STEM Eğitimi

Fen Eğitiminde Güncel Konular, Taşkın, Özgür, Editör, PEGEM, Ankara, ss.318-335, 2017

STEM Eğitim Merkezleri

Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni, Salih, Editör, PEGEM, Ankara, ss.93-114, 2017

Bilim Tarihi ve Bilim Teknoloji Okuryazarlığı

Çocuk Bilim ve Teknoloji, Evrim Genç Kumtepe, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-29, 2016

Biilm Egitiminde Bütünlestirilmis Program Yaklasımı

Çocuk Bilim ve Teknoloji, Evrim GENÇ KUMTEPE, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.206-230, 2016

ASSURE Modele Dayalı Teknoloji İle Zenginleştirilmiş Uygulamalı Etkinlikler

Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Özgül Keleş, Editör, PEGEM, Ankara, ss.45-77, 2015

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Eğitimi

Uygulamalı etkinlerle fen eğitiminde yeni yaklaşımlar, Özgül Keleş, Editör, PEGEM, Ankara, ss.77-97, 2015

Metrikler

Yayın

127

Atıf (WoS)

87

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

115

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (TrDizin)

37

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

21

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları