Makaleler
45
Tümü (45)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (7)
Scopus (20)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (16)
1. Building with blocks to implement mathematical knowledge
The Australian Primary Mathematics Classroom
, cilt.30, sa.1, ss.36-41, 2025 (Hakemli Dergi)
7. A Phenomenological Study of First-Year Primary School Teachers’ Experiences during the Pandemic Era
International Primary Education Research Journal
, cilt.7, sa.2, ss.34-50, 2023 (Hakemli Dergi)
9. Design-Based Natural Disaster Education Practices for Primary School Teachers
JOURNAL OF EDUCATION IN SCIENCE, ENVIRONMENT AND HEALTH
, cilt.9, sa.2, ss.146-161, 2023 (Hakemli Dergi)
10. An Investigation of Primary School Students’ Critical Thinking Dispositions and Decision-Making Skills
International Journal of Educational Research Review
, cilt.8, sa.2, ss.137-150, 2023 (Hakemli Dergi)
12. eTwinning Okullarında Yapılan Çalışmaların Okul Kültürüne Katkısı
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.276-293, 2023 (TRDizin)
20. The Views of Pre-Service Elementary Teachers About Online and Traditional Peer Assessment
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.8, sa.2, ss.409-422, 2021 (ESCI, TRDizin)
28. Gifted Students Designing Eco-Friendly STEM Projects
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.4, ss.1553-1570, 2019 (Hakemli Dergi)
32. Case Studies of Science Teachers Designing Socioscientific Issues-Based Instruction
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, cilt.34, sa.1, ss.71-89, 2018 (Hakemli Dergi)
33. The predictive relationship between self-efficacy levels of english teachers and language teaching methods İngilizce öğretmenlerinin öz yeterliklerinin, kullandıkları dil öğretim yöntemini yordayıcılığı
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.2018, sa.78, ss.183-202, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
34. Ortaokul Matematik Derslerinde STEM Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.354-360, 2017 (Hakemli Dergi)
37. QR Kodların Fen Eğitimine Entegresyonu: Öğretmen Görüşleri ve Öneriler
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.433-457, 2017 (TRDizin)
38. Case study of science and social studies teachers co-teaching socioscientific issues-based instruction Fen bilimleri ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyobilimsel konular temelli öğretimi: Durum çalışması
Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.2017, sa.72, ss.63-82, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
40. Use of Web 2.0 Technologies to Enhance Learning Experiences in Alternative School Settings
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology
, cilt.4, sa.4, ss.272-283, 2016 (Hakemli Dergi)
42. Fen bilimleri Dersinde Algodoo Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.28-40, 2016 (TRDizin)
44. Constructing Media Artifacts in a Social Constructivist Environment to Enhance Students’ Environmental Awareness and Activism
Journal of Science Education and Technology
, cilt.24, sa.1, ss.103-118, 2015 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
45. Saving Pelicans: A STEM Integration Unit
SCIENCE SCOPE A JOURNAL FOR MIDDLE-JUNIOR HIGH SCIENCE TEACHERS
, cilt.38, sa.3, ss.28-34, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
60
1. Creating Effective Learning Spaces through Design-based Learning Interdisciplinary Collaboration in Higher Education
EDU Congress 2025, Antalya, Türkiye, 26 Kasım 2025, (Özet Bildiri)
4. Mühendislik Tasarımı Odaklı Eğitimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Mühendisliğin Doğası Görüşlerine Etkisi
16. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.407-408, (Özet Bildiri)
9. AGORA: A Gamified Interactive Educational Mobile Application
European Science Education Research Association (ESERA), Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, (Özet Bildiri)
10. Gifted students designing eco-friendly STEM projects
European Science Education Research Association (ESERA), Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, (Özet Bildiri)
11. Okul Sonrası Kodlama Süreci İle İlkokul Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi
International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
12. Öğretmen Adaylarının Okul-Dışı STEM Etkinlikleri Kapsamındaki Deneyimleri: Öğreniyorum - Öğretiyorum
International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
13. İlkokul Öğrencilerinin STEM Odaklı Proje Tasarımları: Bir Durum Çalışması
International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
14. The Paradox of Distance Education in Education of Girls
International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
15. Okullarda Problem Çözme ve Tasarım Kültürünün Oluşturulması: PD-STEM Uygulamaları Atölyesi
Eğitimde Değişim Konferansı, Konya, Türkiye, 20 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
16. Elementary School Students’ Problem Solving Strategies in an After School STEM Club
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
18. İngilizce Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Düzeylerinin ve Kullandıkları Dil Öğretim Yöntemlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2018, cilt.1, ss.437-456, (Özet Bildiri)
20. Fen eğitiminde teknoloji destekli öğrenme ortamları tasarımı çalıştayı
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
21. Sürdürülebilir Yaşam İçin STEM Odaklı Çözümler
Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
24. Ortaokul Matematik Derslerinde STEM Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
World Congress on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
25. Farklı Branştaki Öğretmenlerin STEM Odaklı Öğretim Süreçleri Tasarımı
Intermational Academic Research Congress, Alanya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
26. Investigating STEM Education Reform through 4P Framework
European Science Education Research Association (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
27. Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Algı Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Denizli, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
29. A Case Study of a Science and a Social Studies Teachers’ Experiences of Co- Teaching SSI-Based Environmental Ethics Class
National Association for Research in Science Teaching (NARST), St Antonio, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
30. Tasarım Temelli Öğretim: Geleceğin Okulunu Tasarliyorum
Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
31. High School Students' Cognitive Processes In Problem-Based Engineering Design Tasks
Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
34. Teoriden Uygulamaya Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
39. Developing and assessing conceptual thinking about vulnerability toward climate change in teachers serving Native American communities
American Educational Research Association (AERA), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
40. Eliciting Students’ Understanding of River Geography and Socioscientific Issues through a Critical Response Protocol
National Association for Research in Science Teaching (NARST), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 15 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
41. Use of an Online Learning Environment to Enhance Experiences of Youth in Engineering Design Processes
National Association for Research in Science Teaching (NARST), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
45. Technology Integration and Water Sustainability in STEM Education: A Professional Development Experience
Association for Educational Communications and Technology (AECT), Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
47. Teknolojik pedagojik alan bilgisi oyunu ile fen bilimleri derslerinde teknoloji entegresyonu
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
48. Fen Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Bağlam Faktörü Açısından İncelenmesi: Amerika Birleşik Devletleri (ABD) Örneği
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
49. Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) odaklı bir eğitim reformunun analizi: Mısır Örneği
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
53. Watershed Conceptions of Upper Elementary American Indian students during a Place Based Inquiry Unit on Watershed Management
American Educational Research Association (AERA), San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
54. In Service secondary school science teachers' conceptions about global climate change
American Educational Research Association (AERA), San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
55. Designing Social Networks to Promote Student Motivation and Engagement in Alternative School Environments
Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Mart 2013, (Özet Bildiri)
56. Designing multimedia artifacts to enhance students' conceptual understanding of Climate Change
Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 25 Mart 2013, (Özet Bildiri)
57. A Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK)-Based Lesson Plan Assessment Instrument
Association for Science Teacher Education (ASTE), Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 9 - 12 Ocak 2013, (Özet Bildiri)
58. Implementation of a Place-Based Approach to Enhance Students’ Understanding of Watershed Management
Association for Science Teacher Education (ASTE), Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 9 - 12 Ocak 2013, (Özet Bildiri)
60. Native American Students’ Understandings of Geologic Time Scale: 4-8th Grade Students’ Understandings of Earth's Geologic History
World Conference On Educational Sciences, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3159-3163, (Özet Bildiri)
Kitaplar
32
3. Eğitim ve Eğitimle İlgili Temel Kavramlar
Teori ve Pratikte Eğitim Haberciliği, Alaaddin F. Paksoy,Hakkı Kahveci, Editör, Literatür Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2025
5. Bilim Merkezlerinde Drama ile Değerler Öğretimi
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Drama ile Değerler Öğretimi, Oğuz Namdar,Ayşegül,Kafadar,Tuğba, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.47-69, 2024
8. Sürdürülebilirlik Okuryazarlığı
Eğitim Perspektifinde Yeni Okuryazarlıklar, SEMERCİOĞLU MUHAMMED SERHAT, BABA ÖZTÜRK MELEK, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.33-50, 2024
9. Bütünleşik STEM Eğitimi
STEM Eğitimi Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Muhammed Özden,Şengül Anagün, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.1-19, 2023
10. Concept of Project
Project Development Guide in Education, Oğuz Namdar Ayşegül, Editör, Eğiten, Ankara, ss.1-17, 2023
11. STEM Eğitiminde Dijital ve Eğitsel Oyunlar
İlkokullarda Metaverse ve Dijital Oyunlar, Akçay Ahmet Oğuz,Semercioğlu Serhat,Şimşek İrfan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.169-185, 2023
12. STEAM Eğitimi Kapsamında Web 2.0 Uygulamaları
TEKNODRAMART Teknoloji Destekli Drama Yöntemi ile Sanat Eğitimi Uygulamaları, Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.79-101, 2022
13. Sosyobilimsel Konular ve Genç Aktivizmi
Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Namdar Bahadır, Editör, Nobel, Ankara, ss.201-220, 2022
14. Sosyobilimsel Konular ve Yer Temelli Eğitim
Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Bahadır Namdar, Editör, Nobel, Ankara, ss.179-200, 2022
15. Amerika Birleşik Devletlerinde Fen Eğitimi
Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi, Mesci Günkut,Erdaş Kartal Eda, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.75-93, 2022
16. STEM Eğitimi Yaklaşımı
İlkokulda Fen Öğretimi, Bilican Kader,Şenler Burcu, Editör, Vize Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.291-316, 2021
18. Sosyobilimsel Konularda Öğrenci Failliği
Sosyobilimsel Konular, Karışan Dilek,Yenilmez Türkoğlu Ayşe, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.29-50, 2021
19. Erken Çocuklukta Fen - Teknoloji - Mühendislik - Matematik (FeTeMM) Çalışmaları
Erken Çocuklukta Fen ve Teknoloji, Artun Hüseyin,Parlak Rakap Asiye, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.158-166, 2021
20. Ekran Okuma Stratejisi
Okuduğunu Anlama Stratejileri, Kıroğlu Kasım, Editör, PEGEM, Ankara, ss.164-175, 2020
22. STEM Eğitim Yaklaşımı
Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, ALİ GÜNAY BALIM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.171-187, 2019
24. Eğitim Programları Geliştirme
Öğretim İlke ve Yöntemleri, ASIM ARI, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.27-45, 2018
25. Üstbilişsel Strateji Öğretimi
STEM Öğretimi İçin 20 Strateji, SONER DURMUŞ, ALİ SABRİ İPEK, BAHADIR YILDIZ, Editör, Nobel, Ankara, ss.213-221, 2018
26. STEM Eğitimi
Fen Eğitiminde Güncel Konular, Taşkın, Özgür, Editör, PEGEM, Ankara, ss.318-335, 2017
27. STEM Eğitiminde Matematik Odaklı Gerçek Dünya Problemleri ve Matematiksel Modelleme
Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni, Salih, Editör, PEGEM, Ankara, ss.347-368, 2017
28. STEM Eğitim Merkezleri
Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni, Salih, Editör, PEGEM, Ankara, ss.93-114, 2017
29. Biilm Egitiminde Bütünlestirilmis Program Yaklasımı
Çocuk Bilim ve Teknoloji, Evrim GENÇ KUMTEPE, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.206-230, 2016
30. Bilim Tarihi ve Bilim Teknoloji Okuryazarlığı
Çocuk Bilim ve Teknoloji, Evrim Genç Kumtepe, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-29, 2016
31. Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Eğitimi
Uygulamalı etkinlerle fen eğitiminde yeni yaklaşımlar, Özgül Keleş, Editör, PEGEM, Ankara, ss.77-97, 2015
32. ASSURE Modele Dayalı Teknoloji İle Zenginleştirilmiş Uygulamalı Etkinlikler
Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Özgül Keleş, Editör, PEGEM, Ankara, ss.45-77, 2015
Metrikler
Yayın (WoS)
14
Yayın (Scopus)
20
Atıf (WoS)
132
H-İndeks (WoS)
6
Atıf (Scopus)
194
H-İndeks (Scopus)
7
Atıf (Scholar)
1151
H-İndeks (Scholar)
17
Atıf (TrDizin)
40
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
860
H-İndeks (Sobiad)
14
Proje
23
Tez Danışmanlığı
12