Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2018 Doç.Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2012 - 2014 Doç.Dr.
Yönetimsel Görevler
-
2020 - Devam Ediyor Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Accent as an attitudinal object: Turkish prospective English language teachers’ perceptions and evaluations of different varieties of English
C.YAĞMUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
An analysis of english language testing and evaluation course in English language teacher education programs in Turkey: developing language assessment literacy of pre-service EFL teachers
S.ŞAHİN(Öğrenci), Doktora, 2019
-
TÜRKİYE’DEKİ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMLARINDAKİ İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİL ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME OKURYAZARLIĞINI GELİŞTİRME
S.Şahin(Öğrenci), Doktora, 2018
-
Validating aspects of a reading test
Z.AKŞİT(Öğrenci), Doktora, 2018
-
A micro-analytic investigation into EFL teachers' proofreading interactions for the improvement of syllabus-based language tests
H.CAN(Öğrenci), Doktora, 2018
-
MEASURING RE-EXPOSURE AND LONG-TERM EFFECTS OF PROCESSING INSTRUCTION ON THE ACQUISITION OF ENGLISH NEGATIVE ADVERBIALS OF INVERSION
B.YAPICI(Öğrenci), Doktora, 2017
-
A conversation analytic study of reference to a past learning event in L2 classroom interaction: Implications for informal formative assessment
N.CAN(Öğrenci), Doktora, 2017
-
A rotten apple spoils the barrel: Cause markers employed by native speakers of Turkish when writing cause paragraphs in English and Turkish
Ç.ULUÇAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
-
The effect of the integration of talking toys on preschoolers' vocabulary learning in English
ERDEN F. (Eş Danışman) , HATİPOĞLU Ç. (Eş Danışman)
B.ÖZÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
-
The relationship between students' preference for written feedback and improvement in writing: Is the preferred one the best one?
B.KAĞITCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
-
Orta seviyede İngilizce bilen ana dili Türkçe olan öğrencilerin vücut bölümleri bileşenlerinden oluşan İngilizce deyimlerini işlemesi.
S.Abdramanova(Öğrenci), Doktora, 2012
-
Hedges and boosters in L1 and L2 argumentative paragraphs: Implications for teaching L2 academic writing
S.ALGI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012
-
American English, Turkish and interlanguage refusals: A cross-cultural communication and interlanguage pragmatics study
S.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011
-
A proverb learned is a proverb earned: Future English teachers' experiences of learning English proverbs in Anatolian teacher training high schools in Turkey
N.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011
-
A cross-cultural study of the speech act of congratulation in British English and Turkish using a corpus approach
H.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011
-
A cross-cultural study on dissertation acknowledgments written in English by native speakers of Turkish and American English
Ö.KARAKAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
-
The acquisition of the copula be in present simple in English by native speakers of Russian
E.ANTONOVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
-
Ana dili Rusça olanların İngilizcenin şimdiki basit zamanında be koşacı edinimleri.
E.Antonova(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
-
The use of English prepositions in second language acquisition process
S.ÇABUK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009
-
İkinci yabancı dil edinim sürecinde edatların kullanımı.
S.Çabuk(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009