SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Pre-service Mathematics Teachers’ Understanding of Rate of Change Throughout a Model Development Sequence
International Journal of Science and Mathematics Education
, cilt.21, sa.6, ss.1769-1796, 2023 (SSCI)
Öğretmenlerin dokuzuncu sınıf öğrencilerinin cebirsel düşünme yapılarıyla ilgili bilgileri
EGITIM VE BILIM
, cilt.36, ss.41-55, 2011 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Problem çözememe problemimiz ve matematiksel modelleme
Türkiye Bilimler Akademisi (TÜBA)-Günce
, sa.51, ss.72-75, 2016 (Hakemsiz Dergi)
Ortaöğretim matematik öğretim programlarının karşılaştırılması: Türkiye, Almanya ve Kanada
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, sa.1, ss.309-327, 2010 (Hakemli Dergi)
Meslek Lisesi Öğrencilerinin Doğrusal ve Sabit Fonksiyon ile Bunların Grafiksel Gösterimine İlişkin Algıları Vocational High School Students Perceptions on Linear and Constant Functions with their Graphical Representation
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, ss.67-88, 2010 (Hakemli Dergi)
Using an online portfolio course in assessing students work
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.6, sa.4, ss.80-85, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Developing conscious citizens through mathematical modeling
20th International Community of Teachers of Modelling and Applications, Würzburg, Almanya, 24 - 27 Eylül 2022
Talking across professional communities: Teacher educator competencies in mathematics and in technology
14th International Congress on Mathematical Education, Beijing, Çin, 11 - 18 Temmuz 2021, ss.1-4
Öğretmen adaylarının matematiksel modelleme etkinliklerinde yaşadıkları güçlüklerin sebeplerine ilişkin görüşleri
8th International Eurasian Educational Research Congress , Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.646-647
Mathematical creativity in mathematics textbook: A case study with fractions unit in fifth grade
8th International Eurasian Educational Research Congress , Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.657-659
Matematik öğretmen, yetiştirmek için gerekli matematik bilgisi: Ne bilmeli? Ne düzeyde bilmeli? Ne şekilde bilmeli?
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu Bildiri Özetleri Kitabı, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.60-61
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının dönme dönüşümü ile ilgili bilgilerinin incelenmesi
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.146-148
Kovaryasyonel değişkenlerin grafikleştirilmesinde düzgün ve düzgün parçalı grafik çizen öğrencilerin değişim varyansı bazında düşünme süreçleri
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.139-141
İntegralin kavramsal öğretimindeki ilk engelin aşılması: Türev-integral ilişkilendirmesi
4. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.963-965
Development of Teaching Materials
ICME-13, 24 - 31 Temmuz 2016
Researchers experience of developing mathematical modeling tasks for secondary levels
13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016
Öğretmen adaylarının iki niceliğin eş zamanlı değişimini içeren durumları modellerken grafik oluşturma ve yorumlama süreçlerinin incelenmesi
11. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-XI), Türkiye, 11 - 14 Kasım 2014, ss.157-158
Prospective Secondary Mathematics Teachers’ Interpretations of Students’ Thinking
British Society for Research into Learning Mathematics (BSRLM), 9 - 10 Kasım 2013, cilt.33, ss.19-24
Lise matematik öğretmenlerinin modelleme ve modellemenin matematik öğretiminde kullanılmasına yönelik düşünceleri Bir hizmet içi eğitim programının etkisi
I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013
An investigation on students’ degree of acquisition related to van Hiele level of geometric reasoning: A case of 6-8th graders in Turkey
Eighth Congress of European Research in Mathematics Education (CERME 8), 6 - 10 Şubat 2013
Solo modeli ile uzamsal gorsellestirme becerilerinin olculmesi
10. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2011
Pre-service physics teachers’xx difficulties in constructing mathematical models of simple harmonic motion
14th International Conferenceon the Teaching of Mathematical Modelling and Applications, 27 - 31 Temmuz 2009
Matematik öğretmen adaylarının türevin geometrik yorumu ile ilgili bilgileri
16th National Congress on Educational Sciences, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Akıl yürütme ve matematiksel modelleme [Reasoning and mathematical modeling]
Okul öncesinden liseye matematiksel akıl yürütme, Arzu Aydoğan-Yenmez; Semirhan Gökçe, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.74-103, 2022
Lise matematik konuları için günlük hayattan modelleme soruları
Türkiye Bilimler Akademisi, Ankara, 2016
Matematik eğitiminde matematiksel modelleme
Matematik eğitiminde teoriler, E. Bingölbali, S. Arslan, & İ. Ö. Zembat, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.539-563, 2016
Değişim oranı olarak türev ve tarihsel gelişimi
Tanımları ve tarihsel gelişimleriyle matematiksel kavramlar, M. F. Özmantar,H. Şandır,A. Delice,E. Bingölbali,& İ. Ö. Zembat, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.529-555, 2013
Koni kesitleri ve koni kesitlerinin tarihsel gelişimi
Tanımları ve tarihsel gelişimleriyle matematiksel kavramlar, M. F. Özmantar,H. Şandır,A. Delice,E. Bingölbali,& İ. Ö. Zembat, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.291-308, 2013
Tarihi gelişimi ve önemi ile polinomlar
Tanımları ve tarihsel gelişimleriyle matematiksel kavramlar, M. F. Özmantar,H. Şandır,A. Delice,E. Bingölbali,& İ. Ö. Zembat, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.371-386, 2013