Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (1)
Scopus (12)
TRDizin (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. SPR2EP: A Semi-Supervised Spam Review Detection Framework

IEEE/ACM International Conference on Advances in Social Networks Analysis and Mining (ASONAM), Barcelona, İspanya, 28 - 31 Ağustos 2018, ss.306-313, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2. Why Do People Give Gifts?: Gift-Giving Motivations Scale Development and cross Cultural Validation

AMA Summer Academic Conference, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Ağustos 2018, cilt.29, ss.13-15, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Reputation and Attraction: How Can Young Universities Appeal

Times Higher Education Young Universities Summit, Florida tampa, 5 - 07 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)

4. Youth Employment Policies

International Symposium on Youth Employment Challenges, Kayseri, Türkiye, 27 Şubat - 01 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. The mediating effect of psychological ownership on person-organization fit and turnover intention : The Turkey private sector case

The 7th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management Conference, Marmaris, Turkey, 9 - 11 Kasım 2017, (Tam Metin Bildiri)

6. Küresel Rekabet ve Yenilikçi Türkiye: Girişimcilik Ekosistemiyle fark Yaratmak

Girişimcilik Zirvesi, Kocaeli, Türkiye, 3 - 06 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

7. RELATIVE EFFECTS OF TRUST AND SERVICE QUALITY ASSESMENTS ON PERCEPTIONS OF RELATIONSHIP QUALITY IN INTERFIRM RELATIONS IN THE CONTEXT OF CONVENTIONAL DISTRIBUTION CHANNELS

20th International Scientific Conference on Economic and Social Development (ESD), Prague, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Nisan 2017, ss.546-553, (Tam Metin Bildiri) identifier

8. Pazarlama Bilgisi Üretiminde Nicel Nitel Araştırma Ayrımı Olmalı mı Olmamalı mı

21. Pazarlama kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

9. Challenges and Opportunities for Business schools in Eurasia

Maastricht School of Business Research Conference- The Rise of Eurasia: New Perspectives on East-West Business and Economic Relations, Maastricht, Hollanda, 8 - 09 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

10. Turizmde Kriz Yönetimi

Erciyes Üniv. Tuırizm Fakültesi 10. Geleneksel Turizm Paneli, Kayseri, Türkiye, 20 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

11. A Historical Approach to Marketing from Anatolia Akhi Organizations

17th 2015 Biennial Conference on Historical Analyses and Research in Marketing, Long Beach California, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 31 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

13. Customer Complaint Handling in Social Media A Justice Theory Approach

5th EMAC Regional Conference, Katowice, Polonya, 24 - 26 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

14. UNDERSTANDING CHOICE BEHAVIOR IN POLITICAL MARKETING CONTEXT: A FAVORABLE VOTER RESPONSES MODEL

Academy of Marketing Science, Monterrey, Meksika, 15 - 18 Mayıs 2013, ss.91-94, (Tam Metin Bildiri) identifier
Metrikler

Yayın

35

Yayın (WoS)

14

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

221

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

150

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

62

H-İndeks (Scholar)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

39

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları