Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (1)
Scopus (12)
TRDizin (4)
1. Effects of Customer Complaint Management Quality on Business Performance in Service Businesses: An Application in Turkish Banking Sector
Boğaziçi Journal
, cilt.32, sa.2, ss.77-100, 2018 (Scopus, TRDizin)
4. Katılım Düzeyi Seçenek Sayısının İncelenmesi: Optimal KatılımDüzeyi Seçenek Sayısına İlişkin Bir Çıkarım
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.464-484, 2017 (TRDizin)
10. Predictors of attitudinal and behavioral outcomes in mobile advertising: A field experiment
ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH AND APPLICATIONS
, cilt.11, sa.6, ss.570-581, 2012 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
2. Why Do People Give Gifts?: Gift-Giving Motivations Scale Development and cross Cultural Validation
AMA Summer Academic Conference, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Ağustos 2018, cilt.29, ss.13-15, (Tam Metin Bildiri)
4. Youth Employment Policies
International Symposium on Youth Employment Challenges, Kayseri, Türkiye, 27 Şubat - 01 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri)
5. The mediating effect of psychological ownership on person-organization fit and turnover intention : The Turkey private sector case
The 7th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management Conference, Marmaris, Turkey, 9 - 11 Kasım 2017, (Tam Metin Bildiri)
6. Küresel Rekabet ve Yenilikçi Türkiye: Girişimcilik Ekosistemiyle fark Yaratmak
Girişimcilik Zirvesi, Kocaeli, Türkiye, 3 - 06 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
8. Pazarlama Bilgisi Üretiminde Nicel Nitel Araştırma Ayrımı Olmalı mı Olmamalı mı
21. Pazarlama kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
9. Challenges and Opportunities for Business schools in Eurasia
Maastricht School of Business Research Conference- The Rise of Eurasia: New Perspectives on East-West Business and Economic Relations, Maastricht, Hollanda, 8 - 09 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
10. Turizmde Kriz Yönetimi
Erciyes Üniv. Tuırizm Fakültesi 10. Geleneksel Turizm Paneli, Kayseri, Türkiye, 20 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)
11. A Historical Approach to Marketing from Anatolia Akhi Organizations
17th 2015 Biennial Conference on Historical Analyses and Research in Marketing, Long Beach California, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 31 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
12. Specific Emotions and Explicit Content in Customer Complaints Implications for Predicting Customer Loyalty
5th EMAC Regional Conference, Katowice, Polonya, 24 - 26 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
13. Customer Complaint Handling in Social Media A Justice Theory Approach
5th EMAC Regional Conference, Katowice, Polonya, 24 - 26 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1. Understanding Choice Behavior in Political Marketing Context: A Favorable Voter Response Model
Ideas in Marketing, Krysztof Kubacki, Editör, Springer International Publishing, ss.91-94, 2015
2. Mobile Marketing Fundamentals and Strategy
McGraw-Hill, 2011