Akademik Unvanlar
-
2010 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2017 - Devam Ediyor Rektör Yardımcısı
Abdullah Gül Üniversitesi, Rektörlük
-
2016 - Devam Ediyor Rektör Danışmanı
Abdullah Gül Üniversitesi, Rektörlük
-
2015 - Devam Ediyor Dekan
Abdullah Gül Üniversitesi, Fransız Dili Eğitimi Anabilim Dalı
-
2013 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2003 - 2007 Bölüm Başkan Yardımcısı
Boğaziçi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Gerilla reklamlamanın tüketicinin reklam tutumu ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi: bilinen markalar üzerine bir çalışma.
YILMAZ C. (Danışman)
-
Deneyimsel pazarlama araç ve mesajları ile yaratılan olumlu müşteri deneyimlerinin müşteri sadakati üzerine etkisi
YILMAZ C. (Danışman)
-
Satış promosyonlarının etkinliğinin incelenmesinde zaman kısıtı ve indirim oranının etkisi:marka değeri ve algılanan lükslüğün rolü.
YILMAZ C. (Danışman)
-
Ülkelerin markalaşması: kavramsal gelişim, ölçüm ve ülkeye karşı iyi niyete etkileri.
YILMAZ C. (Danışman)
-
Nation branding: Conceptual development, measurement and effects on the goodwill towards the nation
YILMAZ C. (Danışman)
B.TURHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Hediyeleşme motivasyonları üzerine bir ölçek geliştirme: Kültürel ve durumsal karşılaştırma
YILMAZ C. (Danışman)
V.DOĞAN(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Post-experience evaluations ofhealth services by Medicaltourists: The role of regulatory orientations
YILMAZ C. (Danışman)
-
Consumer evaluation of luxury brand extensions: The role of personal orientation
YILMAZ C. (Danışman)
-
Social media usage in politics: The framing effect and political involvement
YILMAZ C. (Danışman)
-
Hizmet işletmelerinde müşteri şikayet yönetimi kalitesi belirleyicileri ve işletme performansı
YILMAZ C. (Danışman)
S.SÜREYYA(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Understanding consumer innovativeness via theory of goal directed behavior: An investigation of factors affecting adoption of online games
YILMAZ C. (Danışman)
-
Social media and word-of-mouth dispersion: Factors affecting likelihood of diffusion
YILMAZ C. (Danışman)
-
The antecedents of private label product purchasing intentions: an experimental analysis
YILMAZ C. (Danışman)
-
The influence of thinking style and mental construal on consistency of consumer preferences
YILMAZ C. (Danışman)
A.ELİF(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Categorization flexibility and schema incongruity effect on new product evaluations
YILMAZ C. (Danışman)
P.YILDIRIM(Öğrenci), Doktora, 2012 -
A segmentation study of college students based on employer choice preferences
YILMAZ C. (Danışman)
S.EREL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Effects of music on consumer memory, attitudes and time perception
YILMAZ C. (Danışman)
B.URSAVAŞ(Öğrenci), Doktora, 2011 -
Exploring drivers of success in push-type mobile marketing
YILMAZ C. (Danışman)
K.VARNALI(Öğrenci), Doktora, 2010 -
Marka yayma uygulamalarında tüketici risk algılarının rolü
YILMAZ C. (Danışman)
G.TURHAN(Öğrenci), Doktora, 2009 -
Çevreyi koruma iddiası içeren reklamların etkililiği: Mesaj belirginliği, ürün türü ve tüketici bilgi işleme tarzının etkilerini inceleyen deneysel bir araştırma
YILMAZ C. (Danışman)
Ü.ALNIAÇIK(Öğrenci), Doktora, 2009 -
Özdeşleşme, marka tutumu ve markaya yönelik davranışsal eğilimler: Futbol taraftarlığı üzerine bir inceleme
YILMAZ C. (Danışman)
C.GİRAY(Öğrenci), Doktora, 2008 -
Cultural orientations, environmental dimensions and firm performance: An integrated framework and empirical investigation
YILMAZ C. (Danışman)
M.ÇAĞLA(Öğrenci), Doktora, 2008 -
Örgütlerde kurumsallaşma ve Adaptif yeteneklerin pazarlama eylemlerine ve örgütsel performansa etkileri
YILMAZ C. (Danışman)
F.APAYDIN(Öğrenci), Doktora, 2007 -
Dağıtım kanallarında kanal üyelerinin rol performansını etkileyen etmenler üzerine bir inceleme
YILMAZ C. (Danışman)
H.MURAT(Öğrenci), Doktora, 2007 -
İlaç sektöründe satış ve pazarlama temsilcilerinin yaptığı promosyon çalışmalarının etkililiğinin belirlenmesi
YILMAZ C. (Danışman)
Y.AYTEKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Marka yayma stratejisinde tutum transferini ve başarıyı etkileyen faktörler
YILMAZ C. (Danışman)
G.TURHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Yaşam tarzı ve değer yargılarına dayalı veri tabanlı tüketici bölümlendirme yöntemlerinin Türk tüketicileri için geliştirilmesine yönelik bir uygulama
YILMAZ C. (Danışman)
E.CEYLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Dağıtım kanallarında çatışma çözümü stratejileri
YILMAZ C. (Danışman)
U.ARAS(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Bilişim sektöründe pazar odaklılık, yenilik stratejileri ve yenilik kabiliyeti arasındaki ilişkiler ve bunların şirket performansı üzerindeki etkileri
YILMAZ C. (Danışman)
G.AKMAN(Öğrenci), Doktora, 2003 -
Dağıtım kanallarında etkileme stratejileri ve üretici firmalar açısından sonuçları
YILMAZ C. (Danışman)
N.UÇAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Dağıtım kanallarında bağımlılık olgusunun kanal üyeleri arasındaki uyumluluğa ve kanal sistemin performansına etkisi
YILMAZ C. (Danışman)
A.TİMOFEEV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Karar verici ve tüketicinin farklı kişiler olduğu ürün gruplarında pazarlama dinamikleri: İlaç sektörü ve hekimler üzerine bir uygulama
YILMAZ C. (Danışman)
S.ÖZBAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Takım çalışması: Takım çalışmasında işbirliğinin önemi ve öğrencilerin işbirliğini belirleyen bir saha araştırması
YILMAZ C. (Danışman)
M.MANASOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Hizmet kalitesinin ölçülmesi ve Ukrayna Havayolları`nda bir uygulama
YILMAZ C. (Danışman)
M.BEKİROV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Dağıtım kanallarında kontrol olgusu; Takip, gözlem ve diğer kontrol mekanizmalarının işbirliğine etkisi
YILMAZ C. (Danışman)
D.DEMİRKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Üretim, pazarlama ve lojistik fonksiyonları arasındaki ilişkiler ve lojistik yönetimin önemi
YILMAZ C. (Danışman)
G.GEZGİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Müşteri memnuniyeti: Tanımı, teorik yaklaşımlar, sonuçları ve çabuk yiyecek (fastfood) sektöründe bir uygulama
YILMAZ C. (Danışman)
İ.ÖZGÜR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Dağıtım kanallarında lojistik performans, adalet algısı ve kanal üyesi
YILMAZ C. (Danışman)
B.SEZEN(Öğrenci), Doktora, 2001 -
Turizm işletmelerinde satış artırma çabaları
YILMAZ C. (Danışman)
A.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001