Prof.Dr. HANİFE AKAR


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü


Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Yabancı Diller Eğitimi

Biyografi

 

Dr. Hanife Akar, is a full professor in Educational Sciences and is affiliated with Middle East Technical University, Ankara. Dr. Akar holds M.S. and Ph.D. degrees in Curriculum and Instruction. She has honorary positions as visiting research fellow at Stanford University, School of Graduate Education, and the Pedagogical University of Krakow, ELT College. Also, she received Post-Doctoral honorary positions as a senior Fulbright Fellow and visiting research scholar at Northeastern University, NU Global, and Boston College, CIHE. Akar has coordinated and worked on a number of international and national projects, especially mediated by the European Commission, Tubitak, Research Center, and the University itself. Dr. Akar’s research focuses on comparative international research, curricular and instructional policy in K-12 and higher education, transversal skills, evaluation research, faculty professional development, internationalization of higher education, qualitative and mixed-methods research, intercultural/multicultural education, migration, democratic and global citizenship education, and teacher education with a focus on classroom management, deeper learning, and foreign language education.

Eğitim Bilgileri

2013 - 2014

2013 - 2014

Post Doktora

Boston College, Faculty of Education, Center of Internationalization of Higher Education , Amerika Birleşik Devletleri

2013 - 2014

2013 - 2014

Post Doktora

Northeastern State University, NU-Global, Education, Amerika Birleşik Devletleri

1999 - 2003

1999 - 2003

Doktora

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

2001 - 2002

2001 - 2002

Doktora

Stanford University, School of Education, STEP, Amerika Birleşik Devletleri

2000 - 2001

2000 - 2001

Doktora

Pedagogical University of Krakow, Faculty of Education, Foreign Language Teacher Education, Polonya

1997 - 1999

1997 - 1999

Yüksek Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2003

2003

Doktora

Impact of constructivist learning process on preservice teacher education students performance, retention, and attitudes

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

1999

1999

Yüksek Lisans

A Comparative study on the impact of authentic and traditional materials on student motivation and reading skills development in upper-intermediate EFL classrooms Sürdürülebilir Kalkınma

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

Almanca

A2 Temel

A2 Temel

Fransızca

C2 Ustalık

C2 Ustalık

Flemenkçe

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2014

2014

Leading Education Systems at the National Level

Diğer

Harvard University

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Yabancı Diller Eğitimi

Akademik Unvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Prof.Dr.

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Yönetimsel Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Fakülte Akademik Kurul Üyesi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Sürekli Eğitim Merkezi Komisyon Üyesi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2021 - 2023

2021 - 2023

Bölüm Başkanı

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2021 - 2023

2021 - 2023

Fakülte Kurulu Üyesi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2021 - 2023

2021 - 2023

Bölüm Stratejik Plan Komisyonu Başkanı

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2019 - 2023

2019 - 2023

Bölüm Stratejik Plan Komisyonu Üyesi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2018 - 2023

2018 - 2023

Birim Kalite Komisyonu Üyesi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2008 - 2011

2008 - 2011

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2004 - 2008

2004 - 2008

Bölüm Başkan Yardımcısı

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2004 - 2008

2004 - 2008

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2022 - 2022

2022 - 2022

PROJELER YURTDIŞI DIŞ DEĞERLERDİRME

LATVIAN COUNCİL OF SCİENCE

2018 - 2022

2018 - 2022

Ulusal Danışmanlık

Avrupa Konseyi

2014 - 2014

2014 - 2014

Misafir Öğretim Üyesi

Northeastern University

2013 - 2014

2013 - 2014

Misafir Öğretim Üyesi

Boston College

2002 - 2003

2002 - 2003

Misafir Araştırmacı

Stanford University

1999 - 2003

1999 - 2003

Dış Değerlendirme Uzmanı

Ulusal Ajans Yaşam Boyu Öğrenme Projeleri

2000 - 2001

2000 - 2001

Misafir Araştırmacı

Pedagogical University of Krakow

Tasarladığı Dersler

Lisans

Lisans

Educational Philosophy

Akar H.

Lisans

Lisans

Extra-curricular activities

Akar H.

Doktora

Doktora

Teaching in Higher Education

Akar H.

Doktora

Doktora

Curriculum Policy in Higher Education

Akar H.

Doktora

Doktora

Educational and Social Policy

Akar H.

Lisans

Lisans

Classroom Management

Akar H.

Tasarlanan Programlar

2007 - Devam Ediyor

2007 - Devam Ediyor

Sosyal Politika Yüksek Lisans Programı

Lisans Çift Anadal

Akar H.

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2023

2023

Differential Effect of Young Adults’ and Students’ MetaCognitive Skills in Mathematics Problem Solving Process

BİRGİLİ B., CAN R., Can R., Çakar T., AKAR H.

45th Annual Conference of the Cognitive Science Society, Sydney, Avustralya, 26 Eylül 2023, ss.3789

2023

2023

A Systematic Review of Technological Pedagogical Content Knowledge of In-Service Teachers in Turkiye

DEMİRTAŞ YİĞİT S., AKAR H.

International Education Congress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.99-100

2023

2023

Identifying the Needs of EFL Teachers to Teach Culturally Diverse Students through Developing a Valid and Reliable Authentic Vignette-Based Instrument

KAYGISIZ S., AKAR H.

International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1035-1037

2023

2023

21st Century Skills for Teachers from the Eyes of 4th Year PreService Teachers

OKUR S., AKAR H.

International Education Congress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.585-586

2022

2022

Digitizing borderless higher education landscapes through curriculum policy change to educate global citizens

AKAR H.

1st Tsinghua Higher Education Forum, Tsinghua, Çin, 1 - 02 Aralık 2022

2022

2022

Öğretmen Eylem Araştırmasının Potansiyelini Hatırlamak: Yurttaşlık Eğitim Programı Örneği

KARAKUS OZDEMIRCI Ö., AKAR H.

10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.1304-1307

2021

2021

An Ecological Approach to Identifying Mathematics Teachers' Response to Curriculum Change in Their Achievement Tests

BİRGİLİ B., AKAR H., ÇAKAR T.

American Educational Research Association Meeting [AERA] 2021 Annual Meeting, Amerika Birleşik Devletleri, 09 Nisan 2021

2020

2020

Need for Tackling the Gap for Cultural Responsiveness in Language Teaching for Refugee Students in Turkey

ATMACASOY A., AKAR H.

AERA_2020, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 31 Aralık 2020, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Science Teachers’ Reflections with the Use of Criticial İncidents

YILMAZ E., AKAR H.

International Eurasion Educational Research, 19 - 22 Haziran 2019

2019

2019

Science Teachers’xx Reflections with the Use of Criticial İncidents

YILMAZ E., AKAR H.

International Eurasion Educational Research, 19 - 22 Haziran 2019

2018

2018

A discussion on language policy and how to overcome this challenge for Syrian students in Turkey.

ATMACASOY A., AKAR H.

European Conference on Educational Research (ECER), Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018

2018

2018

English Language Teacher Education Program in Turkey: A Qualitative Meta-Synthesis Study.

KANDEMİR A., AKAR H.

Vth International Eurasian Educational Research Congress(EJER-2018), 2 - 05 Mayıs 2018

2018

2018

Pre-Service Mathematics Teacher Education in Turkey: A Meta-Synthesis Stud

Akar H.

5th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1

2018

2018

System-dynamics approach to identify the factors influencing the quality of primary education in developing countries

Akar H., Weber G., Sekhar P., Ozdamar L., Mawengkang H.

4th International Conference on memory of corresponding member of National Academy of Science of Ukraine, Kyyiv, Ukrayna, 4 - 06 Nisan 2018, ss.77 Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

Türkiye’nin Eğitimle İmtehanı

AKAR H.

EYFOR 8 TOBB ETÜ, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017

2017

2017

Perceptions of Students and Teachers about Climate Change

YILDIRIM TAŞTI Ö. F., AKAR H.

EJER 2017, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

Nitel Eğitim Araştırmalarında Güncel Eğilimler ve Etik:

AKAR H.

EJER2017 Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

2017

2017

Faculty Visions of Internationalization in Higher Education and Realities

AKAR H., YILMAZ E., GÜLMEZ DAĞ G.

AERA-2017, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 27 Nisan - 01 Mayıs 2017

2016

2016

Aligning the instructional materials education given by an EFL teacher education program for better trained pre-service teachers.

TEKİR S., AKAR H.

International Conference on Curriculum and Instruction., Antalya, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2016

2016

2016

Internationalization and challenges of internationalization in higher education: Perceptions of faculty in a developing country

AKAR H., ÇOBANOĞLU R.

European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI): The Higher Education Conference, 13 - 16 Haziran 2016

2015

2015

Preschool Teacher Education in Turkey Context Evaluation

TEKMEN B., AKAR H.

III. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015

2015

2015

Trends and issues in preschool teacher education program Turkish case

Tekmen B., Akar H.

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum studies in higher education, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2015

2015

2015

Trends and Issues in Preschool Teacher Education Turkish Case

TEKMEN B., AKAR H.

IV.International Preschool Education Conference, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015

2015

2015

Examining the Critical Thinking Skills of Senior Pre service Teachers in Turkey A Holistic and Diagnostic Approach

AKDERE N., AKAR H.

International Congress on Education: Education for the future, ICEFIC 2015, 13 - 15 Mayıs 2015

2013

2013

Evaluation of the current school parent partnership in two public primary schools

KILIÇ K., ÇALIK B., AKAR H.

Uluslararası İlköğretim Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2013

2012

2012

İlköğretim hayat bilgisi programı değerlendirme çalışmalarına genel bir bakış

ÇİLSALAR H., AKAR H.

Applied Education Congress, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012

2010

2010

Efficacy beliefs of teachers to optimize learning opportunities: Incentives for teacher education policy-making

Akar H., Erden F.

24th European Conference on Operational Research, Lisbon, Portekiz, 11 - 14 Temmuz 2010, ss.278 Sürdürülebilir Kalkınma

2009

2009

Building active citizens in school context through extra-curricular activities

keser f., AKAR H., EMMİOĞLU SARIKAYA E.

European Conference on Educational Research, Vienna, Avusturya, 25 - 30 Eylül 2009

2008

2008

Lessons for Prospective Teachers Moral Dilemmas Teachers encounter in school context

AKAR H., TEMLİ DURMUŞ Y., ŞEN D.

Further Education in the Balkan Countries: Education and Pedagogy in Balkan Countries 9, 23 - 25 Ekim 2008, cilt.2, ss.867-876

2006

2006

Social studies teachers definitions experiences and applications in morality moral and character education

AKAR H., TEMLİ DURMUŞ Y.

Education and values in the Balkan Countries, 29 Haziran - 02 Temmuz 2006, ss.281-292

2008

2008

Vatandaşlık Becerilerini Geliştirme Etkinlikleri

EMMİOĞLU SARIKAYA E., keser f., AKAR H., Yıldırım A.

eğitimde iyi örnekler konferansı, İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2008

2006

2006

Internal migration issues: Parents’ perceptions of educational needs

AKAR H., İNCE M. L., Mısırlı Özbay A., İÇBAY M. A., TİCAN BAŞARAN S.

ECER 2006: Transforming Knowledge, Cenevre, İsviçre, 13 Eylül 2006 - 22 Eylül 2013

2005

2005

Türkiye'de göç alan ve veren illerdeki eğitim sorunları

Mısırlı A., AKAR H., İÇBAY M. A.

14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005

Kitap & Kitap Bölümleri

2024

2024

Fostering Professional Development on Teaching via an Online Platform Enriched With Real-Life Case Videos and Discussions

YECAN E., ÇAĞILTAY K., AKAR H.

Adjunct Faculty in Online Higher Education: Best Practices for Teaching Adult Learners., McGlashing Tarbutton, T., Lori Beth Doyle; L.B., Editör, IGI Global, ss.132-152, 2024

2023

2023

Emergent educational policies towards mainstreaming migrants in public education: The case of Turkey

Akar H., Kandemir A.

Perspectives on Transitions in Refugee EducationRuptures, Passages, and Re-Orientations, Subasi Singh Seyda,Jovanović Olja,Proyer Michelle, Editör, Verlag Barbara Budrich, Berlin, ss.47-62, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Durum Çalışması

AKAR H.

Eğitimde Nitel Araştırma Desenleri, Saban A., Ersoy, A., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.117-150, 2023

2023

2023

Building Responsive Education Systems Toward Multiple Disruptions in Refugee Education: Turkey and Germany as Cases

Atmacasoy A., Akar H., Gogolin I.

Education for Refugees and Forced (Im)Migrants Across Time and Context (International Perspectives on Education and Society, Vol. 45), Wiseman,A.W. and Damaschke-Deitrick,L., Editör, Emerald Ink Publishing, Bingley, ss.155-176, 2023 Creative Commons License

2019

2019

Durum Çalışmaları

Akar H.

Nitel Araştırma Desenleri, Ahmet Saban,Ali Ersoy, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.139-177, 2019

2019

2019

Durum Çalışmaları

AKAR H.

Nitel Araştırma Desenleri, Ali ERSOY, Ahmet SABAN, Editör, Anı Yayınları, Ankara, ss.139-178, 2019

2019

2019

A gestão da sala de aula

Pam L., Linda D. H., AKAR H.

Preparando os Professores para um Mundo em Transformação: O Que Devem Aprender e Estar Aptos a Fazer, Darling-Hammond, L., & Bransford, J., Editör, Penso, Saulo Polo, ss.327-350, 2019

2019

2019

Quantitative research

Akar H.

Research Methods in Political Sciences, Ali Ersoy, Editör, Anadolu Universitesi Açık Öğretim Yayınları, Eskişehir, ss.121-139, 2019 Creative Commons License

2019

2019

A gestão da sala de aula

Darling-Hammond L., Lepage P., Akar H.

Preparando os Professores para um Mundo em Transformação: O Que Devem Aprender e Estar Aptos a Fazer, L. Darling-Hammond,J. Bransford, Editör, Penso, Sao-Paulo, ss.327-357, 2019 Creative Commons License

2018

2018

Durum Çalışması

Akar H.

Nitel Araştırma Desenleri, Ali Ersoy,Ahmet Saban, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.139-177, 2018

2018

2018

Öğretim Stratejilerinin Seçimi ve Uygulanması

TAN ŞİŞMAN G., GÜNDOĞDU K., BAŞARAN S., AKAR VURAL R., ALTUN T., KORKMAZ İ., et al.

Program Geliştirme [ÇEVİRİ - Curriculum Development, Peter F. Oliva , William R. Gordon II 8th ed.],, Gündoğdu Kerim, Editör, PegemA, Ankara, ss.375-410, 2018

2017

2017

Durum Çalışması

AKAR H.

Nitel Araştırma Desenleri, ERSOY Ali, SABAN Ahmet, Editör, Anı, Ankara, ss.139-177, 2017

2017

2017

Classroom Management

Linda D., Lepage P., Akar H.

Preparing Teachers for a Changing World What Teachers Should Learn and Be Able to Do, L. Darling Hammond,J. Bransford, Editör, Jossey-Bass Inc. , California, ss.327-357, 2017 Creative Commons License

2016

2016

Durum Çalışması

Akar H.

Nitel Araştırma Desenleri, Ali Ersoy,Ahmet Saban, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.111-151, 2016

2015

2015

Durum Çalışmaları

Akar H.

Nitel Araştırma Desenleri, Ahmet Saban,Ali Ersoy, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.111-151, 2015

2007

2007

Classroom management

Darling Hammond L., Le Page P., Akar H.

Preparing teachers for a changing world What teachers should learn and be able to do, Darling-Hammond,L.,Bransford,J., Editör, Jossey-Bass Inc. , California, ss.327-357, 2007 Creative Commons License

2005

2005

Classroom Management

Lepage P., Darling-Hammond ., Akar H.

Preparing teachers for a changing world What teachers should learn and be able to do, , L. Darling Hammond,J. Brasford, Editör, Jossey-Bass Inc. , California, ss.327-357, 2005 Creative Commons License

Desteklenen Projeler

2016 - 2019

2016 - 2019

TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİMİN ULUSLARARASILAŞMASI: BİR DURUM ÇALIŞMASI

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

AKAR H. (Yürütücü), YILMAZ E., GÜLMEZ G.

Kontrata Dayalı Araştırmalar

2019 - 2020

2019 - 2020

Report on Migration and Basic Education in Turkey: Education Profiles of Foreign Nationals Seeking International Protection, and Actions of Non-Governmental Organizations for Basic EducationSürdürülebilir Kalkınma

IOM UN MIGRATION

Akar H. (Yürütücü), Kandemir A., Çınar Bent G.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2020 - 2021

2020 - 2021

Journal of qualitative studies in education

Editörler Kurulu Üyesi

2017 - 2020

2017 - 2020

Elementary Education Online

Editörler Kurulu Üyesi

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

Eğitim Araştırmaları BirliğiEERA

Üye

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

EPODER

Üye

2001 - Devam Ediyor

2001 - Devam Ediyor

AERA

Üye

2000 - 2020

2000 - 2020

EARLI

Üye

Bilimsel Hakemlikler

Eylül 2022

Eylül 2022

Diğer Ülkelerin Sivil Toplum Kuruluşları Tarafından Desteklenmiş Proje

The Contract of Scientific Evaqluation, Letonya

Kasım 2021

Kasım 2021

UFUK AVRUPA Projesi

UFUK AVRUPA Projesi, MSCA-PF 2021, Belçika

Kasım 2021

Kasım 2021

Uluslararası Bilim Konseyi (ICSU) Destekli Proje

Latvian Council of Science (LCS) of the Republic of Latvia, Letonya

Temmuz 2021

Temmuz 2021

2021 AERA Annual Meeting Reviewer

Bildiri (Özet)

Mayıs 2021

Mayıs 2021

FIRE: Forum for International Research in Education

Diğer Dergiler

Aralık 2020

Aralık 2020

EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE

SSCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2020

Eylül 2020

AERA

Bildiri (Tam Metin)

Temmuz 2020

Temmuz 2020

E-İLKÖĞRETİM ONLİNE (ELEKTRONİK)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2020

Mayıs 2020

TÜBİTAK Projesi

2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, TUBITAK, Türkiye

Ocak 2020

Ocak 2020

EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2020

Ocak 2020

SAGE OPEN

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2018

Ocak 2018

UFUK AVRUPA Projesi

UFUK AVRUPA Projesi, H2020 EU, Belçika

Bilimsel Danışmanlıklar

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

Milli Eğitim Bakanlığı AB Komisyonu

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

2019 - 2020

2019 - 2020

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

International Organization of Migration

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

2018 - 2020

2018 - 2020

Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık

TÜBİTAK

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Eylül 2012

Eylül 2012

International Applied Education Congress

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Aşkun C. S., Özden M. Y., Hürmeriç Altunsöz I., Korkusuz F., Seferoğlu G., Ubuz B., et al.
Ankara, Türkiye

Akademik Dolaşım Faaliyetleri

2023 - 2023

2023 - 2023

Erasmus Programı

Ders Verme

Iceland University of Education, İzlanda

Ödüller

Ocak 2023

Ocak 2023

ODTÜ 2022 Lisansüstü Tez Ödülü

Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Haziran 2022

Haziran 2022

Academic Year 2020-2021 METU Academic Best Thesis Award

Odtü

Aralık 2020

Aralık 2020

Eşik Üstü Ödülü

Tübitak



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

08 Nisan 2021 - 09 Nisan 2021

08 Nisan 2021 - 09 Nisan 2021

Eğitim Sistemimizde Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları

Davetli Konuşmacı

İstanbul-Türkiye

Davetli Konuşmalar

Kasım 2022

Kasım 2022

1st Tsinghua Higher Education Forum 3

Seminer

Institute of Education of Tsinghua University-Çin

Burslar

2013 - 2014

2013 - 2014

Senior Post Doctoral Research

Fulbright Programı

2002 - 2003

2002 - 2003

TÜBA Bütünleşik Doktora Programı Stanford University

TÜBİTAK

2000 - 2001

2000 - 2001

Polonya Hükümet Araştırma Bursu

Yabancı Ülkelerin Resmi Kurumları

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 173

h-indeksi (SCOPUS): 7

Jüri Üyelikleri

Mart-2021

Mart 2021

Doçentlik Sınavı

Doçentlik Sınavı - Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Mart-2021

Mart 2021

Doçentlik Sınavı

Doçentlik Sınavı - Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Şubat-2021

Şubat 2021

Doçentlik Sınavı

Doçentlik Sınavı - Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Kasım-2020

Kasım 2020

Akademik Personel Sınavı

Akademik Personel Sınavı - Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Ekim-2020

Ekim 2020

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Akademik Kadroya Atama - Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Mayıs-2020

Mayıs 2020

Ödül

TÜBİTAK-2237-A BİLİMSEL EĞİTİM ETKİNLİKLERİ DESTEĞİ PROGRAMI BAŞVURU DEĞERLENDİRME PANELİ - Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Mart-2020

Mart 2020

Doçentlik Sınavı

Doçentlik Sınavı - Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Kasım-2019

Kasım 2019

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Akademik Kadroya Atama - Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Ağustos-2019

Ağustos 2019

Yarışma

H2020 SEP Evaltuation - European Commission H2020