Akademik Unvanlar
-
2015 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2012 - 2015 Öğretim Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2004 - 2010 Araştırma Görevlisi
Portland State University, School of Education
Yönetimsel Görevler
-
2019 - Devam Ediyor Enstitü Müdürü Öğrenci Danışmanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2017 - 2018 Koordinatör
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Rektörlük, Kurumsal Gelişim ve Planlama Ofisi
-
2012 - 2016 Bölüm Başkan Yardımcısı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2004 - 2018 Graduate Assistant
Üniversite, Portland State University, Graduate School of Education
-
2018 - 2011 Educational Consultant
Şirket, Rubicon International, Education
-
2008 - 2011 Eğitim Danışmanı
Rubicon International
-
2004 - 2008 Araştırma Görevlisi
Portland Devlet Üniversitesi
-
2000 - 2004 Eğitim Uzmanı
TED ANKARA KOLEJİ
-
1999 - 2004 Eğitim Uzmanı
Şirket, TED Ankara Koleji, Araştırma ve Geliştirme Merkezi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
University quality as a predictor of perceived future employability of senior university students
EMİL S. (Danışman)
B.KAYLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Exploring the quality of education in the context of internationalization: Satisfaction & learning experiences of international students in Kazakhstani universities
EMİL S. (Danışman)
Z.SMAILOVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
The third mission of university: Perceptions and practices of faculty members on community service
Emil S. (Danışman)
Y.ALTUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
ROLE STRESSORS OF EFL INSTRUCTORS IN RELATION TO THEIR JOB SATISFACTION: A PHENOMENOLOGICAL STUDY IN HIGHER EDUCATION CONTEXT
Emil S. (Danışman)
D.GÜNEYLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Türkiye’deki bir devlet üniversitesinde öğrenci katılımı ve örgütsel kültür arasındaki ilişkinin belirlenmesi.
EMİL S. (Danışman)
-
From the eye of faculty members with disability: A phenomenological study of faculty members` experience of working life in Turkish higher education
EMİL S. (Danışman)
-
Teachers' perception of learning organization culture in regards to teaching and learning practices in a private school in Turkey
Emil S. (Danışman)
D.SARNEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Differences in perceptions of effective teaching by faculty member's gender and student characteristics in a Turkish public university
EMİL S. (Danışman)
-
Participating in erasmus student mobility program and cultural intelligence
EMİL S. (Danışman)
-
Hiding in the shadow of centralised education system: An exploratory analysis of instructional leadership with respect to socioeconomic status
-
Preschool administrators' perception about parent involvement
EMİL S. (Danışman)