-
2015 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2009 - 2015 Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2000 - 2009 Yrd. Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1998 - 1999 Öğretim Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2015 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2014 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2004 - Devam Ediyor Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Karadeniz Ve Orta Asya Ülkeleri Uygulama Ve Araştırma Merkezi
-
2013 - 2015 Bölüm Başkan Yardımcısı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2004 - 2007 Bölüm Başkan Yardımcısı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2009 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
-
2010 - 2011 Visiting Scholar
University of Wisconsin Madison
-
2000 - 2009 Yrd. Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
-
1998 - 2000 Öğrt. Gör.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
-
1991 - 1998 Araş. Gör.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
-
1988 - 1990 Eğitim Uzmanı
YÖK/ Dünya Bankası Industrial Ed. Prj.
-
Exploring the experiences of middle school students combining work and school: A critical ethnographic study
ENGİN C. (Danışman)
B.BAKIRCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
University students' experiences in online learning: The case of English preparatory school
ENGİN C. (Danışman)
Z.EDA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
A phenomenological study on curriculum development process in Turkey: Critical periods and issues
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
İ.KÜRKÇÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Bir iletişim sanatı olarak öğretmenlik: öğretmen yakınlık davranışları ve algılanan devamsızlık üzerine bir çalışma.
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Liseli erkek öğrencilerin bakış açısından okulda erkekliğin inşası
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Farklılaştırılmış öğretim ile öğrenme: akademik ingilizce sınıfında bir eylem araştırması.
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Ödev uygulamalarında öğrenme toplulukları: 8. sınıf ingilizce dersine yönelik bir eylem araştırması
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Repeat Level Preparatory School Students' Causal Dimensionality and Their Causal Attributions To Perceived Success And Failure
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
S.BIÇAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Türkiye’de bir havacılık meslek yüksekokulu’nda sivil havacılık kabin hizmetleri programı’nda uygulanan ingiliz dili programını’nda uygulanan ingiliz dili programının değerlendirilmesi.
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Temel liselerde okul sürecini anlamak: birçoklu durum çalışması.
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Sene tekrarı yapan hazırlık okulu öğrencilerinin nedensel boyutları ve başarı veya başarısızlıklarına yükledikleri nedensel atıflar.
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Critical discourse analysis of gender policy in turkish education: evidence from policy documents and print media
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Öğrencilerin okula ilişkin görüşleri ve okuldaki yaşantıları: kültürel sermayenin rolü ve örtük program üzerine bir inceleme.
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Students' views about and experiences at school: Investigating the role of cultural capital and hidden curriculum
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
H.HAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
First grade elementary school students' feelings and perceptions of school
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Psychological abuse in higher education in relation to leadership and ethical climate
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
The influences of Erasmus and Fulbright exchange programs from the perspectives of their participants
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
M.PELİN(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Katılımcılarının bakış açılarına göre ERASMUS ve FULBRIGHT değişim programlarının etkileri.
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Exploring physical environment as hidden curriculum in higher education : A grounded theory study
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
İzmir’de görev yapan lise İngilizce öğretmenlerinin öğrenci özerkliğini geliştirmeye yönelik uygulamaları üzerine bir çalışma.
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Öğretim üyesi yetiştirme programının olanakları, problemleri ve katkılarının öğrencilerin ve mezunların bakış açısından değerlendirilmesi : ODTÜ örneği
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Lise öğrencilerinin felsefe dersine yönelik tutumları.
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Okul öncesi öğretmenlerinin eğitim programını uygulama sırasında yaşadığı sorunlar.
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Implementation of constructivist life sciences curriculum: A case study
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Ankara Üniversitesi hazırlık okulu programının CIPP modeli ile değerlendirilmesi.
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
İlköğretim 8. sınıf yeni İngilizce öğretim programının uygulanmasının öğretmen ve öğrenci bakış açısından incelenmesi.
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Velilerin kız çocuklarının eğitimine ilişkin görüşleri -Sivas ili örneği
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Üniversite hazırlık okulu öğrenci ve öğretmenlerinin bilgisayar destekli dil öğrenimi ortamına ilişkin görüşleri.
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Okul uygulamalarında adalet : 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin okul deneyimlerini algılayışları
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
İlköğretim okulu öğretmenlerinin sınıf yönetimi yaklaşımları.
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
İlköğretim okullarında bilişim teknolojileri eğitimi: öğrencilerin yeterlikleri, tutumları ve ihtiyaçları
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
İlköğretim öğrenci ve öğretmenlerinin görüşlerine göre etkili öğretmen özellikleri.
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
"New Bridge to Success 3" adlı İngilizce ders kitabının öğrenci ve öğretmenlerin görüşleri alınarak değerlendirilmesi.
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
İlköğretim okulu öğretmenlerinin toplam kalite yönetimi hakkındaki görüşleri üzerine bir çalısma
ENGİN DEMİR C. (Danışman)
-
Gender-bias in student-teacher interactions and its effect on repreduction of gender roles in the classroom
ENGİN DEMİR C. (Danışman)