Akademik Unvanlar
-
2002 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1998 - 2002 Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1990 - 1998 Yrd. Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1986 - 1990 Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1985 - 1986 Meslek Uzmanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1984 - 1985 Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2012 - 2015 Bölüm Başkanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2002 - 2011 Prof. Dr.
ODTÜ
-
1998 - 2002 Doç. Dr.
ODTÜ
-
1990 - 1998 Y. Doç. Dr.
ODTÜ
-
1986 - 1990 Araştırma Görevlisi
ODTÜ
-
1985 - 1986 Klinik Psikolog
ODTÜ
-
1984 - 1985 Okul Psikologu-İngilizce Öğretmeni
Kara Kuvvetleri Komutanlığı
-
1979 - 1981 Psikoloji Bölümü
ODTÜ
Yönetilen Tezler
-
Self-esteem and fear of negative evaluation as predictors of self-handicapping among university students
DEMİR A. G. (Danışman)
M.BOZKURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Examining individual, relational and environmental dynamics of adolescent internet use: A mixed methods study
DEMİR A. G. (Danışman)
S.AYAS(Öğrenci), Doktora, 2022 -
The moderator role of career decision making self-efficacy on the relationship between intolerance of uncertainty and resilience of university students
DEMİR A. G. (Danışman)
A.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Examining the predictors of psychological wellbeing among not in employment, education or training university graduates
DEMİR A. G. (Danışman)
B.ATAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
A qualitative investigation of binge-watching among university students: Before and after the covid-19 pandemic
DEMİR A. G. (Danışman)
A.DEMİRKOL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Shyness and fear of negative evaluation as predictors of assertiveness
Demir A. G. (Danışman)
-
The investigation of meaning in life in terms of self-construal,self-concept clarity and gratitude among university students
Demir A. G. (Danışman)
-
Differentiation of self: Examination of the concept in the interplay of stress, life satisfaction, and marital satisfaction
Demir A. G. (Danışman)
-
The role of child abuse and gender on loneliness among university students
Demir A. G. (Danışman)
-
Academic procrastination and academic perfectionism as predictors of self-forgiveness
Demir A. G. (Danışman)
-
Interplay of parental involvement, school belonging, peer social support, and self-esteem in resilience of adolescents from low socioeconomic districts
Demir A. G. (Danışman)
-
The mediator role of emotion focused coping on the relationship between perceived stress and emotional eating
DEMİR A. G. (Danışman)
-
The relation of family boundary violation to subjective well-being and trait anxiety among adolescents
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Online vs. face-to-face self-disclosure and interpersonal competence: The role of shyness and loneliness
DEMİR A. G. (Danışman)
S.MISIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Çevrimiçi – yüz yüze kendini açma davranışı ve kişiler arası yetkinlik: utangaçlık ve yalnızlığın rolü.
DEMİR A. G. (Danışman)
-
A model towards subjective well-being: The roles of dispositional and state hope, cognitive flexibility, and coping strategies
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Predictors of burnout among foreign language instructors
DEMİR A. G. (Danışman)
-
The effectiveness of a cognitive behavioral group program on constraining beliefs about mate selection and romantic beliefs of graduate students
DEMİR A. G. (Danışman)
-
The relationship of academic procrastination and decision making styles among university students
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Loneliness with regard to maternal and paternal acceptance-rejection and sibling relationship quality in high school students
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinde kendini sabotaj: cinsiyet, özsaygı, erteleme, sınav kaygısı ve öz-anlayışın rolü.
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Burnout as a predictor of senior students' mindfulness
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Self-handicapping among university students: The role of gender, self-esteem, procrastination, test anxiety, and self-compassion
DEMİR A. G. (Danışman)
F.BARUTÇU(Öğrenci), Doktora, 2015 -
The structural relationships of parenting styles, attacment dimensions, loneliness and hope
DEMİR A. G. (Danışman)
A.DEMİRLİ(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Merkeziyetçi öğretim programının öğrenme ve öğretme sürecine dönüştürülmesi :
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Amerika Birleşik Devletlerinde lisansüstü eğitim yapan Türk öğrencilerin algılanan stres düzeyini yordayıcı değişkenlerin incelenmesi.
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Ergenlerin utangaçlığını yordamada cinsiyet, benlik saygısı, öz-bilinç ve sosyal yetkinlik beklentisinin rolü.
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Lise öğrencilerinde cinsiyet bağlamında benlik kurgusu, aile işlevselliği ve kardeş sayısı arasındaki ilişki.
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinde beden imajının yordayıcıları.
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Psikolojik danışman adaylarının psikolojik danışma öz-yeterlik algılarının incelenmesi.
DEMİR A. G. (Danışman)
-
12.sınıfta okuyan kız ve erkek öğrencilerin mesleki olgunluk ve umutsuzlukları arasındaki ilişki.
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Ertelemenin yol analizi modeli ile incelenmesi: Bilişsel, duygusal, davranışsal bileşenlerin sınanması
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Kendini affetmeyi yordayan sosyo-bilişsel, duygusal, davranışsal faktörlerin incelenmesi.
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Düşünme stilleri ve cinsiyetin psikolojik iyi olma hali üzerine etkileri.
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Romantik ilişkilerin bitiminde yaşanan ayrılığa uyum: ayrılığa karar verme durumu, ayrılık nedenlerinin netliği, şu andaki ilişki durumu, algılanan sosyal destek
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinin psikolojik yardım almaya ilişkin tutumları : algılanan sosyal destek, psikolojik sıkıntı, yardım alma deneyimi ve cinsiyetin etkisi
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Ergenlerde anne baba tutumları, cinsiyet ve akademik başarının iyimserlik ile ilişkisi .
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Cinsiyetin, bağlanma tipinin ve aile yapısının üniversite öğrencilerinin yalnızlık düzeyi üzerindeki rolü.
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinde utangaçlığın yordayıcıları : bir benlik sunumu modelinin incelenmesi
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Stres yönetimi eğitim programının üniversite öğrencilerinin algıladıkları stres, kendine yeterlilik ve başaçıkma stilleri üzerindeki etkisi
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Anımsama yönteminin kullanıldığı bir grupla psikolojik danışma programının ileri yaştaki bireylerin yaşam doyumlarına etkisi
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Akademik erteleme davranışı: yaygınlığı, olası sebepleri, cinsiyet farkı ve akademik başarıyla olan ilişkisi
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Ölüme verilen anlamların ve dindarlığın üniversite öğrencilerinde ölüm kaygısı ve ölüm korkusunu yordaması
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Amerika Birleşik Devletlerinde eğitim gören Türk öğrencilerinin psikolojik uyumları ve kültürlenmeleri
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Meslektaş dayanışma programının psikolojik danışmanların tükenmişliklerinin farklı boyutları üzerindeki etkisi.
DEMİR A. G. (Danışman)
-
Üniversite öğrenclerinin öz benlik saygısı ve stresli yaşam olayları
DEMİR A. G. (Danışman)
-
The effect of the ''program for young negotiators'' on preservice elementary school teachers' conflict resolution strategies
DEMİR A. G. (Danışman)