Yayınlar & Eserler

Makaleler 10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. Research Trends in the Use of ChatGPT in Education: A Bibliometric Analysis

International Conference on Engineering, Natural Sciences, and Technological Developments, Balıkesir, Türkiye, 19 - 21 Temmuz 2024, ss.1074-1077, (Tam Metin Bildiri)

2. A Review on the Use of Assistive Technology in Special Education

III. International Congress on Excellence in Education, Kırşehir, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, ss.37, (Özet Bildiri)

3. The Use of Eye-Tracking Technology in Education

8th International Scientific Conference “Telecommunications, Informatics, Energy and Management”, Balıkesir, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2023, ss.384-387, (Tam Metin Bildiri)

4. Göz hareketleri takip teknolojisi ile geliştirilen yenilikçi teknolojik çözümler

Engellilerde ve Yaşlılarda Dijital Dönüşüm Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 19 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

5. Insights of E-Teach Project: ETEC Usage for Expert and Novice Teachers

13th International Computer Instructional Technologies Symposium, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

7. Examining in-class technology use with Eye Tracking: E-Teach Project

12th International Computer InstructionalTechnologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

8. Sinyal İlkesinin Öğrenme Üzerindeki Etkileri: Bir Göz Hareketleri İzleme Çalışması

12th International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

9. Sözde Kod Oluştururken Öğrencilerin Zihinsel Süreçlerindeki Farklılıklar: Bilişsel Etnografi Çalışması

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Engelleri Aşmak için Göz Hareketleri Takibi Teknolojisi

Engelsiz İş Dünyası Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

11. A Review and Categorization of Instructional Design Models

E-Learn 2016, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 16 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

12. Fiziksel Engelliler için Göz Hareketlerini İzleme Yöntemi ile Bilgisayar Kullanma Sistemi

Eğitimde FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2016, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

14. BÖTE Öğrencilerinin Bölümlerine Yönelik Algısı ANKARA Örneği

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Göz Hareketleri ile Bilgisayar Kullanma Sistemi

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

16. Use of Large Multi Touch Interfaces A Research on Usability and Design Aspects

Fifth International Conference onSoftware and Emerging Technologies for Education, Culture,Entertainment, and Commerce ( SETECEC 2016 ), Venedik, İtalya, 29 - 31 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)

17. Eye Tracker Based Eye Training System for Children with Low Vision Effectiveness and Usability

2015 AERA Annual Meeting, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)

19. An insight to the Design and Development of An EarlyChildhood Education E Book for Both IOS and Android Platforms

6th International Computer &Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar 1

1. Use of Large Multi-Touch Interfaces: A Research on Usability and Design Aspects

Optimizing Human-Computer Interaction With Emerging Technologies, Cipolla-Ficarra Francisco, Editör, IGI Global, ss.332-342, 2017
Metrikler

Yayın

30

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

37

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

36

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

105

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

47

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

53

Toplam Atıf Sayısı

142

Proje

15

Fikri Mülkiyet

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları