Yayınlar & Eserler

Makaleler 5
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Vatandaş Bilimi Projelerinin Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yeterlilikleri Üzerindeki Etkisinin Değerlendirilmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1030-1031, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. COVID-19 döneminde öğretmenlik deneyimleri

8. International EJER Congress, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1469-1470, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. COVID 19 Salgın Sürecinde Bilim ve Sanat Merkezlerinde (BİLSEM) çalışan Fen Bilimleri öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Deneyimleri.

8. International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.450-451, (Özet Bildiri) Creative Commons License

4. Exploring Of Instructors Perceptions Of A Faculty Of Education In Turkey About STEM Education

ECER 2018 Annual International Conference, Bolzano, İtalya, 3 - 05 Eylül 2018, ss.42, (Özet Bildiri)

5. A Framework to evaluate schools’ STEM Readiness in Turkey

2nd international contemporary education research congress, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.94-95, (Özet Bildiri) Creative Commons License

6. An Online Mentoring Model Based on the First Hand Information from Student-scientist Dialogues

The National Association for Research in Science Teaching 2017 Conference, 22 - 25 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

7. Views of pre service science teachers regarding conceptual integration

ERPA 2016 Educational Researches and Publications Association, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.166, (Özet Bildiri)

8. Views of Science Teachers regarding Conceptual Integration in terms of Physics Chemistry and Biology Concepts

European Conference on Educational Research, ECER 2015, Budapest, Macaristan, 8 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri) Creative Commons License

9. Investigating Preservice Teachers’ Environmental Literacy through their Epistemological Belief

The National Association for Research in Science Teaching (NARST), California, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 21 Nisan 2009, ss.228, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. The Effect of Demographic Variables on Preservice Teachers’ Environmental Literacy

The National Association for Research in Science Teaching (NARST), California, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 21 Nisan 2009, ss.197, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

18

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

4

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları