Yayınlar & Eserler

Makaleler 30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (5)
Scopus (23)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 48

1. Preschool Children’s Metacognitive Skills and Resilience of their Families and Teachers

11th International Biennial Conference of EARLI SIG 16, Heidelberg, Almanya, 11 - 13 Eylül 2024, ss.112, (Özet Bildiri)

2. Emotion Across Cultures – Comparative Analysis of Emotion-Related Contents in Children's Storybooks

18th International Conference on Motivation & Emotion (EARLI Special Interest Group - SIG 8), ICM 2024, Bern, İsviçre, 28 - 30 Ağustos 2024, ss.85, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Looking Into Integrated Family Support Education Guide (OBADER) Through the Evaluations of Preservice Early Childhood Teachers

8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Karaman, Türkiye, 26 Ekim - 28 Kasım 2023, ss.189-190, (Özet Bildiri) Creative Commons License

4. Metacognitive skill development among preschoolers: Exploring the influence of teacher experience, training and school types

8th International Early Childhood Education Congress, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.83-84, (Özet Bildiri) Creative Commons License

6. Early Childhood Educators’ Emotion Regulation and Socialization of Young Children’s Negative Emotions

European Conference on Educational Research, ECER2023, Glasgow, İngiltere, 22 - 25 Ağustos 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. An Investigation of Beliefs of Early Childhood Teachers who do not Utilize Circle Time in Their Classes

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.583-585, (Özet Bildiri) Creative Commons License

9. Erken Çocukluk Dönemi İçin Ev Öğrenme Ortamı Dizininin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

10th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1664-1666, (Özet Bildiri)

10. Home Environment to Foster Children’s Math Outcomes: A Systematic Review

10th . International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1757-1758, (Özet Bildiri)

13. A Systematic Review of Executive Function and Emotion Regulation Studies in Early Childhood

30th European Early Childhood Education Research Conference (EECERA), Zagreb, Hırvatistan, 1 - 17 Eylül 2021, ss.271-272, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Examination of the Relationship between Parents’ Attitudes to Preschool Children’s Sexual Development and Parental Self-Efficacy.

European Conference on Educational Research (ECER) Emerging Researchers’ Conference, cenevre, İsviçre, 01 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

15. Examination of early childhood teacher candidate’s subjective well-being and early teacher identity.

European Conference on Educational Research (ECER) Emerging Researchers’ Conference, cenevre, İsviçre, 01 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

17. The comparison of pre-service teachers' playfulness traits and attitudes towards educational play regarding demographic traits [Conference session]

European Conference on Educational Research (ECER) Emerging Researchers’ Conference, cenevre, İsviçre, 1 - 07 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

18. Types and Dimensions of Parent Involvement in Mass Media: An Analysis of Series Child Magazine.

European Conference on Educational Research (ECER) Emerging Researchers’ Conference, cenevre, İsviçre, 1 - 07 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

19. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çokkültürlülük Uygulamaları.

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

20. Media’s role on motivators of family engagement.

29th European Early Childhood Education Research Association Conference (EECERA)., Thessaloniki, Yunanistan, 20 - 22 Ağustos 2019, (Özet Bildiri)

22. MEB Okul Öncesi Eğitim Programı’nın FeTeMM (STEM) Eğitimi Açısından Analizi

3rd International Eurasioan Eeducational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Çocuk Gelişimi Önlisans Programı Öğrencilerinin Çocuk Haklarına İlişkin Tutumları

Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. STEM Öğretmen Eğitiminin Okul Öncesi Eğitime Yansımaları: Bir Durum Çalışması.

V th International Eurasian Educational Research Congress,, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

26. Okul Öncesi dönem resimli çocuk kitaplarında mühendislik öğeleri.

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi,, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

27. A systematic review of programming robots in early childhood: integrating technology and engineering to STEM. 10.

Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi,, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

28. Pre-service early childhood educators’ reports of perceived stem activity implementation barriers.

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi,, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

29. Draw an Engineer: Engineers and engineering from preschool children’s viewpoint

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi,, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

30. Investigating the views of pre- service early childhood teachers on the concept of engineering with children.

17th Primary Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

31. Home-School Commucation Methods Used By Early Childhood Teachers: Do They Used New Commucation Technologies?

5th International Curriculum and Instruction Congress ’xxCurriculum Studies in Basic Education’xx, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

32. Okul Öncesi Öğretmenleri Tarafından Kullanılan Ev- Okul İletişim Yöntemleri: Yeni İletişim Teknolojilerini Kullanıyorlar Mı?

5.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi “Temel Eğitimde Program Çalışmaları”, Muğla, Türkiye, 26 Ekim 2016 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

34. Okul Öncesi Dönemde Sanatın STEM Disiplinleri ile Bütünleştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri.

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi’nde sunulmuştur., Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

37. STEM teaching intentions of Turkish preschool teachers

69th OMEP World Assembly and Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

38. Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Eğitim İnaçları ve Aile Katılımına Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki.

EJER 2017 IVth Eurasian Educational Research Congress/3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

40. Eğitimci Gözüyle Anne-Baba, Öğretmen ve Çocuk: Okul Öncesi Eğitimde bir FeTeMM Uygulama Değerlendirmesi. .

12. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

41. An Investigation of Preschool Teachers Self Efficacy Beliefs by Considering Some Demographics

. 8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

43. Development of a Scale Based on Parents reports to measure sibling rivalry on preschool age children

ECER 2015 Budapest European Conference on Educational ResearchC, Budapest, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

44. Kırsal Bölgelerden göç eden ebeveynler ile Ankara’da yetişen ebeveynlerin aile katılımı görüşlerinin kuşaklararası incelemesi

VII. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi: Okul Kültürü ve Çocuk, Ankara, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

47. Interrelation of theory of mind and moral development in early childhood settings

World Council of Comparative Education Societies (WCCES) XIV World Congress 2010,, İstanbul, Türkiye, 14 - 18 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar 7

1. ERKEN ÇOCUKLUKTA STEM VE MATEMATİK EĞİTİMİ

ERKEN ÇOCUKLUK MATEMATİK EĞİTİMİNDE GÜNCEL KONULAR, Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Akıncı Coşgun, Dr. Öğr. Üyesi Hilal Genç Çopur, Prof. Dr. İlkay Ulutaş, Editör, Nobel, Ankara, ss.341-374, 2022

3. PROJE YAKLAŞIMI

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE EĞİTİM YAKLAŞIMLARI, TANTEKİN ERDEN,FEYZA; DEMİRCAN,H. ÖZLEN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.117-143, 2021

4. FARKLILIKLARA SAYGI PROGRAMI

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE EĞİTİM YAKLAŞIMLARI, TANTEKİN-ERDEN,FEYZA; DEMİRCAN,H. ÖZLEN, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.269-302, 2021

5. FİZİKSEL GELİŞİM

ÇOCUK GELİŞİMİ, AYŞE DİLEK ÖĞRETİR ÖZÇELİK, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-30, 2019

6. Aile

Çocuk Gelişimi, Ayşe Dilek ÖĞRETİR ÖZÇELİK, Editör, PEGEM, Ankara, ss.269-301, 2019

7. AİLE

ÇOCUK GELİŞİMİ, AYŞE DİLEK ÖĞRETİR ÖZÇELİK, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.269-301, 2019
Metrikler

Yayın

88

Yayın (WoS)

19

Yayın (Scopus)

23

Atıf (WoS)

92

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

165

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

57

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

94

Proje

7

Tez Danışmanlığı

26

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları