Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 26

1. Velilerin Ev Ödevleri İle İlgili Metaforları ve Düşünceleri

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.125-129, (Tam Metin Bildiri)

2. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Yürütücü İşlev Becerilerinin Ev İçi Okuryazarlık Ortamına Göre İncelenmesi

18th International Primary Teacher Education Symposium, 16 - 20 Ekim 2019, ss.576-577, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Twice Upon A Mind: The Roles of Theory of Mind, Executive Function, and Vocabulary in Preschoolers’ Narrative Processing of E-Stories and Printed Stories

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi-IECEC-UOEK 2019, 2 - 05 Ekim 2019, cilt.1, ss.633-634, (Özet Bildiri)

5. THE EFFICACY OF STORYBOOK READING ACTIVITIES ON PRESCHOOLERS’ ENVIRONMENTAL ATTITUDES

International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS), Bodrum, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

6. Yesterday’s Children and Future Educators: Pre-Service Teachers’ Outdoor Experiences, Perspectives and Insights

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, ss.19-25, (Tam Metin Bildiri)

7. DİJİTAL YERLİLERİN TEKNOLOJİ VE SOSYAL MEDYA HAKKINDAKİ ALGILARI: OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SAHİP OLDUKLARI METAFORLARIN İNCELENMESİ

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.64, (Özet Bildiri)

8. OKUL ÖNCESİ SINIFLARINDA BULUNAN KİTAP MERKEZLERİNİN İNCELENMESİ

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.211, (Özet Bildiri)

9. A Deconstruction of Stories with Preschoolers: An example of the Little Red Riding Hood

Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2018), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1207-1208, (Özet Bildiri)

10. A Lens for Understanding Preliterate Preschoolers’ Reading and Writing

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2018), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1205-1206, (Özet Bildiri)

11. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Profilleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan - 14 Ağustos 2018, ss.735, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Electronic versus printed storybooks: Influence on preschoolers’ explicit and implicit story comprehensions

1. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK, 2018), Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

13. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Okuryazarlık Becerileri ile İlgili Metaforları

1. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK, 2018), Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Yazılı Anlatımlarının Değerlendirilmesi

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH-2017), Sakarya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2017, ss.359, (Özet Bildiri)

15. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK EDEBİYATI VE RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARI İLE İLGİLİ METAFORLARI

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH-2017), Sakarya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2017, ss.358, (Özet Bildiri)

16. Children’s Reading Response to Environmental Problems: Preschool Through Primary Grades

5th International Early Childhood Education Congress (IECEC 2017), Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.478, (Özet Bildiri)

17. Inside, Outside and Around Pictures

20th European Conference on Literacy, Madrid, İspanya, 3 - 06 Temmuz 2017, ss.235-236, (Özet Bildiri)

18. Young Children’s Literacy Habits in Digital World Regarding Digital Equality Perspective

69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Young children’s moral reasoning: assessing their responses to story dilemmas

69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

20. Okul Öncesi Dönem Alıcı İfade Edici Kelime Bilgisinin Yordayıcısı Olarak Ev içi Okuryazarlık Ortamının İncelenmesi

15th International Primary Teacher Education Symposium, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Preliterate preschoolers oral explanationsand visual narratives in response to picturebooks

OMEP EUROPEAN CONFERENCE 2016, Canterbury, Birleşik Krallık, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.15, (Özet Bildiri)

22. OKUL ÖNCESİ DÖNEM ALICI İFADE EDİCİ KELİME BİLGİSİNİN YORDAYICISI OLARAK EV İÇİOKURYAZARLIK ORTAMININ İNCELENMESİ

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016), Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.358, (Özet Bildiri)

23. Filizlenen Okuryazarlık Okul Öncesi Dönem Ses ve Yazı Farkındalığı Becerilerini Besleyen Ev İçi Kaynakların İncelenmesi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (UEBK 2016), Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.543-544, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. OKURYAZARLIK SÜRECİ AÇISINDAN EV-İÇİ OKURYAZARLIK ORTAMI: ÇOCUKLARIN İLKOKULA BAŞLAMADAN ÖNCE EV-İÇİ OKURYAZARLIK DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.108, (Özet Bildiri)

25. The Challenges of Early Literacy Education and Proposed Solutions from Preschool Teachers’ Perspectives

65th OMEP World Conference, Şanhay, Çin, 11 - 13 Temmuz 2013, ss.199-200, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. Sınıf Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim ve Okul Öncesinde İlköğretim Geçiş Süreci Hakkındaki Düşünceleri

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2011), Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.139, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 6

1. Play and languade development in early childhood: A literature review

Current Trends in Pre-school Education - 2, Ümit Deniz, Turhan Çetin, Nuzejma Obralic, Vedat Bayraktar, Yakup Yıldırım, Editör, Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, ss.245-265, 2018

2. Disleksi: Nedenleri ve Okul Öncesi Dönemde Gelişimsel Belirtileri

Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, Adem İşcan, Editör, Nobel, Ankara, ss.523-534, 2018

3. Comparing printed and electronic storybook reading activities in classrooms. primary and preschool pre-service teachers’xx reading prosodies and preferences

New Horizons in Educational Sciences- I, Turhan Çetin, Almasa Mulalic, Ayfer Şahin, Nudzejma Obralic, Editör, Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, ss.183-205, 2018

4. School Readiness: conceptual frameworks, assessment and intervention programs

Educational Research and Practice, Irina Koleva, Gökhan Duman, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.375-386, 2017

5. FİLİZLENEN OKURYAZARLIK: OKUL ÖNCESİ DÖNEM SES VE YAZI FARKINDALIĞIBECERİLERİNİ BESLEYEN EV-İÇİ KAYNAKLARIN İNCELENMESİ

Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışları, Özcan DEMİREL - Serkan DİNÇER, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.505-529, 2016

6. Parents’s toy preferences: Is gender still an issue?

Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, Mustafa Yasar, Ozkan Ozgun, Jeanne Galbraith, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.322-333, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

45

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

18

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları