SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
60-71 AYLIK OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN ALICI VE İFADE EDİCİDİL KELİME BİLGİSİNİN TEKNOLOJİ KULLANIMI VE AİLESEL FAKTÖRLERE GÖRE İNCELENMESİ
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.1158-1182, 2019 (Hakemli Dergi)
AN INVESTIGATION OF PRESCHOOL CHILDREN’S DIGITAL FOOTPRINTS AND SCREEN TIMES, AND OF PARENTS’ SHARENTING AND DIGITAL PARENTING ROLES
International Journal of Eurasia Social Sciences
, cilt.10, sa.35, ss.76-97, 2019 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Hikâye Anlama ile Zihin Kuramı Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.945-960, 2018 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlıkları, Tutumları ve Deneyimlerinin Resimli Hikâye Kitabı Seçme Yeterliliklerini YordamaDüzeyi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.826-852, 2018 (Hakemli Dergi)
OKUL ÖNCESI ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK EDEBİYATI VE RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARI İLE İLGİLİ METAFORLARI
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.67, ss.1206-1221, 2018 (Hakemli Dergi)
A Decade of Early Literacy Research Trends in Turkey: A Thematic Review
Journal of Education and Future
, sa.13, ss.13-32, 2018 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretime Geçiş Süreci Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.13, sa.2, ss.481-502, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Twice Upon A Mind: The Roles of Theory of Mind, Executive Function, and Vocabulary in Preschoolers’ Narrative Processing of E-Stories and Printed Stories
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi-IECEC-UOEK 2019, 2 - 05 Ekim 2019, cilt.1, ss.633-634
OKUL ÖNCESİ SINIFLARINDA BULUNAN KİTAP MERKEZLERİNİN İNCELENMESİ
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.211
A Lens for Understanding Preliterate Preschoolers’ Reading and Writing
Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2018), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1205-1206
Electronic versus printed storybooks: Influence on preschoolers’ explicit and implicit story comprehensions
1. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK, 2018), Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018
Okul Öncesi Dönem Alıcı İfade Edici Kelime Bilgisinin Yordayıcısı Olarak Ev içi Okuryazarlık Ortamının İncelenmesi
15th International Primary Teacher Education Symposium, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Filizlenen Okuryazarlık Okul Öncesi Dönem Ses ve Yazı Farkındalığı Becerilerini Besleyen Ev İçi Kaynakların İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (UEBK 2016), Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.543-544
Kitap & Kitap Bölümleri
Play and languade development in early childhood: A literature review
Current Trends in Pre-school Education - 2, Ümit Deniz, Turhan Çetin, Nuzejma Obralic, Vedat Bayraktar, Yakup Yıldırım, Editör, Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, ss.245-265, 2018
Disleksi: Nedenleri ve Okul Öncesi Dönemde Gelişimsel Belirtileri
Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, Adem İşcan, Editör, Nobel, Ankara, ss.523-534, 2018
School Readiness: conceptual frameworks, assessment and intervention programs
Educational Research and Practice, Irina Koleva, Gökhan Duman, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.375-386, 2017