Makaleler
28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (16)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (21)
ESCI (5)
Scopus (22)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (2)
4. The Evaluation of Secondary Education Basic Mathematics Curriculum through Stake's Responsive Evaluation Model
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.2021, sa.27, ss.1-25, 2021 (ESCI, TRDizin)
7. Evaluation of Human Rights, Civics and Democracy Curriculum through Eisner's Evaluation Framework
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.35, sa.1, ss.136-150, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
22. İngilizce aday öğretmenlerinin bakış açısıyla fiziksel öğrenme ortamlarının karşılaştırılması
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.321-331, 2009 (TRDizin)
26. Öğretmen ve öğrenci merkezli öğretim ve izleyen öğretmenlik uygulamasının aday öğretmenlerin değer öncelikleri üzerine etkileri
Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.3-10, 2003 (Hakemli Dergi)
27. Improving Academic Advising A case study
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, ss.29-36, 2001 (SSCI, Scopus, TRDizin)
28. Orta Doğu Teknik Üniversitesindeki Öğretim Üye ve Öğrencilerin Seçmeli Dersler Hakkındaki Görüşleri
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.121-125, 1996 (SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
2. Farklı öğretmenlik programlarında öğrenim gören öğretmen adaylarının öğretmenlik becerilerinin karşılaştırılması
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Mart 2016, (Özet Bildiri)
3. On the way of transition Do teacher candidates gain necessary skills to be a teacher
The European Conference on Educational Research (ECER), Budapest, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
4. 21 yüzyıl becerileri öğretmen adaylarına ne ölçüde kazandırılmaktadır
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (Uluslararası katılımlı), Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
5. Geleceğin öğretmenlerine yönelik bir profil çalışması
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (Uluslararası katılımlı), Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
18. Competencies needed for inclusive teachers
Education and Policy in Balkan Countries, Üsküp, Makedonya, 25 - 27 Eylül 2009, cilt.10, ss.893-903, (Tam Metin Bildiri)
19. The challenging journey needs and expectations of graduates of CI graduate degree program
The European Conference on Educational Research, Viyana, 28 - 30 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
20. Students views on curriculum and instruction graduate degree program METU Case
Further Education in the Balkan Countries, Konya, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2008, cilt.9, ss.373-383, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
2. Alternative Teacher Certification in Turkey: Problems and Issues
Teacher Education in the Euro Mediterennian Region Responding to the Challenges of Society in Transition, R. Sultana, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., New-York, ss.259-276, 2002
Metrikler
