SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Are Pre-Service Mathematics Teachers' Teaching Concerns Related to Their Epistemological Beliefs?
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.16, sa.2, ss.335-362, 2014 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Lise öğrencilerinin epistemolojik inançları
kastamonu eğitim dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.1305-1316, 2013 (Hakemli Dergi)
Is case based instruction effective in enhancing high school students motivation toward chemistry
Science Education International
, cilt.23, ss.102-116, 2012 (Hakemli Dergi)
Pre service chemistry teachers expectations and experiences in the school experience course
australian journal of teacher education
, cilt.37, sa.2, ss.41-57, 2012 (Scopus)
4th 6th and 8th grade Turkish elementary students epistemological beliefs
ilköğretim online
, cilt.10, sa.3, ss.1191-1201, 2011 (Hakemli Dergi)
Prospective chemistry teachers awareness of students alternative conceptions
journal of Turkish science education
, cilt.8, sa.4, ss.29-42, 2011 (Hakemli Dergi)
Pre service chemistry teachers ideas about reaction mechanism
journal of Turkish science education
, cilt.7, sa.1, ss.47-60, 2010 (Hakemli Dergi)
Pre Service Elementary Science Teachers Science Teaching Efficacy Beliefs and Their Sources
ilköğretim online
, cilt.9, sa.2, ss.694-704, 2010 (Hakemli Dergi)
High school students conceptions about energy in chemical reactions
pamukkale üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.26, ss.1-11, 2009 (Hakemli Dergi)
Kimya ve matematik öğretmen adaylarının öğretmen olma nedenleri
kastamonu eğitim dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.137-144, 2008 (Hakemli Dergi)
Pre service teachers views about use of textbooks
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, ss.212-220, 2006 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının ders kitabı kullanımıyla ilgili görüşleri
hacettepe üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.31, ss.212-220, 2006 (Hakemli Dergi)
A review on the practical work in school science
eğitim ve bilim
, cilt.30, sa.136, ss.61-67, 2005 (Hakemli Dergi)
Investigating formative assessment
eğitim ve bilim
, cilt.30, sa.138, ss.63-69, 2005 (Hakemli Dergi)
İlköğretim ikinci kademe ve ortaöğretim öğrencilerinin yoğunlaşma konusundaki kavram yanılgıları
hacettepe üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.28, ss.48-54, 2005 (Hakemli Dergi)
Turkish pupils conceptions of the conservation of mass during phase changes
science education international
, cilt.14, sa.3, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Pre-service Chemistry Teachers’ Beliefs about Effective Chemistry Teaching: A Longitudinal Case Study
Educational Researches and Publications Associations (ERPA), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018
Kimya öğretmen adaylarının kimya bilgilerini kullanarak günlük hayat olaylarını açıklama düzeyleri
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Örnek olaya dayalı öğrenme yönteminin 10 sınıf lise öğrencilerinin kimyaya karşı tutumlarına etkisi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015
Modeling Elementary Science Teachers TPACK
NARST, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015, ss.202
Modeling Relations of Attitudes towards Technology Use Technology Competencies Ownership and Experiences to TPACKSelfEfficacy
NARST, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015, ss.202-203