Yayınlar & Eserler

Makaleler 37
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (11)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (15)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 65

1. Yeşil kimya yeşil dünya projesi: 7. Sınıf öğrencilerinin çevre farkındalık düzeylerindeki değişim

. International Boğaziçi Scientific Research and Innovation Congress, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Eylül 2024, ss.29-44, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Öğretmenlerin Kariyer Döngülerinde Değişen İhtiyaçlar ve Beklentiler

International Boğaziçi Scientific Research and Innovation Congress, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Eylül 2024, ss.45-66, (Tam Metin Bildiri)

3. Problem-Solving through Action: How Familiar are Future Teachers with Action Research?

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI/EPOK), Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

4. Kapsayıcılık Bağlamında Eğitim Programları: Sosyal Adalete Doğru Bir Adım

11th International Congress on Curriculum and Instruction, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

5. Zihinsel ve Fiziksel Becerilerin Geliştirildiği Bir Sosyalleşme Aracı: Oryantiring Sporu

Uluslararası Spor ve Sağlık Araştırmaları Kongresi, Aksaray, Türkiye, 11 - 10 Ekim 2022, ss.103-120, (Tam Metin Bildiri)

6. Bullying Behaviors and School Climate Through the Perspective of Primary-School Students

9th International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.264-279, (Tam Metin Bildiri)

7. A Critical Analysis of Disadvantaged Groups’ Access to Distance Education in Turkey

6. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Dnipropetrovsk, Ukrayna, 11 Ekim 2021, ss.166-186, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

8. Üniversite Öğrencilerinin Toplumsal Barış ve Savaşa İlişkin Görüşleri: Kesitsel Bir Çalışma

8th International Eurasian Educational Research Congress, (EJER), Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.876-890, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

9. Öğretmen Adaylarının Barış Eğitimini Kavramsallaştırmaları.

8th International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.863-875, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

10. Covid-19 Pandemisi Sırasında Uzaktan Eğitimin Yönetimi Hakkında Öğretmen Görüşleri

8th International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.144-145, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

11. Introduction of Bibliotherapy and Creative Drama-Based Peer Bullying Prevention Primary School Curriculum

8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, ss.87-88, (Özet Bildiri) Creative Commons License

12. A Curriculum for Teachers to Prevent Peer Bullying

8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, ss.83-85, (Özet Bildiri) Creative Commons License

13. Kapsayıcı eğitime yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması.

8.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongr, İstanbul, Türkiye, 23 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

14. Akran zorbaliği ve akran zorbaliğini önleme eğitim programi hakkinda öğretmen görüşleri

5. Uluslararası Bilimsel Araştırma Kongresi (IBAD-2020), İstanbul, Türkiye, 01 Eylül 2020, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

15. Akran Zorbalığının Sıklığının Belirlenmesi ve Önleyici Eğitim Programının Uygulanması: Çankırı Örneği

5. Uluslararası Bilimsel Araştırma Kongresi (IBAD-2020), İstanbul, Türkiye, 01 Eylül 2020, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

16. Determining Criteria for Selection of Books That Can Help Prevent Bullying

6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

17. Use of Bibliotherapy Method to Prevent Peer Bullying

10th International Conference on Research in Education- ICRE, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

18. If Teacher is not Democratic in The Classroom! A Study on the Democratic Trends of Teacher Candidates

10th International Conference on Research in Education- ICRE, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

19. Intercultural Sensitivity Levels of Prospective Teachers

. I. International Symposium on Science, Education, Art and Technology (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

20. An Interactive Reading Experience with ‘Kuş Yuvası Saçlı Kız ve Huguftu’

. 6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

21. A Critical Look at Bullying Prevention School Programs

. I. International Symposium on Science, Education, Art and Technology (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

22. SINIFTA ZORBALIK OLDUĞUNU ÖĞRETMEN FARKETMEZSE!

V. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI SEMPOZYUMU (ISMS), Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

23. Öğretmen Adaylarının Ayrımcılığa Yönelik Tutumları

5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ONMULTIDISCIPLINARY STUDIES (ISMS), Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

24. Farklı Ama Aynı! Öğretmenlerin Farklılıklara Saygı Düzeyi

V. ULUSLARARASIMULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI SEMPOZYUMU(ISMS), 16 - 17 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

25. Children Have No Future (or Kids are the Future)! Parents’xx Concerns about Education

International Culture and Science Congress, Erzurum, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.191-202, (Tam Metin Bildiri)

26. GÖÇ PEDAGOJİSİ KONUSUNDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARKINDALIKLARI

International Culture and Science Congress, Ankara, Ufuk University, Erzurum, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.250-257, (Tam Metin Bildiri)

27. HOW WOULD YOU DESCRIBE DEMOCRACY IN THREE WORDS? PROSPECTIVE TEACHERS’ UNDERSTANDING OF THE CONCEPT OF DEMOCRACY

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.59-73, (Tam Metin Bildiri)

28. TO DEEPEN GENDER EQUALITY IN DEMOCRATIC SOCIETY:COMBATING INTERNALIZED GENDER ROLES ANDINTERNALIZED SEXISM

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.74-81, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

29. The Most Failed Countries: Reasons for Failure in PISA

International Conference (EDUSREF), Türkiye, 6 - 07 Nisan 2018, ss.32, (Özet Bildiri)

31. Candidate Teachers’ Democratic Attitudes and their Democratic Participation Level. – May 19-20, 2017

XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofia, Bulgaria, 19 - 20 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

32. Exploring practices of Culturally Responsive Assessment in European Schools,

Center for Culturally Responsive Evaluation and Assessment’s (CREA), Fourth International Conference, 27 - 29 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

34. Okullarda Bitişik Eğik El Yazısının Sonu

Uluslararası Doğunun Batısı, Batının Doğusu Konferansı, Prag / Çekya, 4 - 06 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

35. The Quality of Education Provided in Science and Art Centers.

XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofia, Bulgaria, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

36. The Concept of Democratic Citizenship and Human Rights: Perspectives of Teachers and School Principals. 11 - 14 Mayıs 2017

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Pamukkale Üniversitesi, Denizli, Turkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

38. Demokratik ve Kapsayıcı Eğitimin Önündeki Engelleri Aşmada İlk Adım: Öğretmen Eğitimi, 27-29 April 2017.

the ULEAD Annual Congress- 2017-7th International Conference on Research in Education - ICRE, Canakkale, Turkey, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

39. Geleneksel Ölçme ve Değerlendirmeden Alternatif Ölçme ve Değerlendirmeye Geçişi Metaforlarla Anlamak. 27-29 April 2017.

the ULEAD Annual Congress- 2017-7th International Conference on Research in Education - ICRE, Canakkale, Turkey, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

40. An overview of culturally responsive assessment practices in European Schools

Education Association of Ireland (ESAI) Conference, Cork, İrlanda, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

42. Reasons for the Deterioration of Moral Values Cross Cultural Comparative Analysis

WEI International Academic Conference on Education andHumanities at Harvard Faculty Club, Boston, USA, boston, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 03 Ağustos 2016, ss.242-252, (Tam Metin Bildiri)

43. kapali kapilar ardinda ogretmen adaylarina gore ogretmenler odasi

25. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

44. Eğitimde Firsat Esitligine Iliskin Akademisyen Gorusleri

8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

45. To Recall to Play in the Street: A Critical Review of the Transformation of the Game Concept, Importance and Place of Game in Children's World

5th International Conference on Games and Learning Alliance (GALA), Utrecht, Hollanda, 5 - 07 Aralık 2016, cilt.10056, ss.365-373, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

46. Hidden Privatization and Stratification of Education

V International Conference on Critical Education. Analyze, Educate, Organize. Critical Education for Social and Economic Justice, Wroclaw, Polonya, 15 - 18 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

47. The Revolutionary Resistance Experiences of Teachers in Gripperlines of Neoliberalism and New Conservative Approach

V International Conference on Critical Education. Analyze, Educate, Organize. Critical Education for Social and Economic Justice, Wroclaw, Polonya, 15 - 18 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

51. Exploring Teacher Candidates Views on Education Reforms

17th Annual International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 18 - 21 Mayıs 2015, ss.214-215, (Özet Bildiri)

52. Dezavantajlı Okullarda Etik Sınıf İklimi Oluşturulması

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

53. Öğretmen Adaylarının Eğitim Yaklaşımlarının Eğitim Felsefeleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK), Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

54. Teacher Candidates Worries about Teaching Profession

International Teacher Education Conference (ITEC 2014), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 5 - 07 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)

55. Eğitim Bilimcilerin Kesintili Eğitimle İmtihanı 4 4 4 Kaç Eder

22nd National Educational Sciences Conference, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013

56. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Seçme Nedenlerinin Cinsiyet Değişkeni Açısından İncelenmesi

3rd International Conference on Critical Education, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

58. What makes a Teacher Effective Ways of Training Secondary Education Teachers in Turkey

International Symposium, New Issues on Teacher Education, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013

59. The Perceptions of Teachers about the Didactic Use of Computers in Special Need Education

Belgrade International Conference on Education, Belgrade, Sırbistan, 15 - 17 Kasım 2012, (Tam Metin Bildiri)

60. Instructional Use of Information Technologies Teachers Resistance to the Use of New Technologies

19th International Conference on Learning, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 16 Ağustos 2012

61. Learning and Study Strategies of High School and University Students

12th International Educational Technology Conference (IETC), T'ao-yuan, Tayvan, 11 - 13 Temmuz 2012

62. PARENTS OPINIONS ABOUT CREATIVE THINKING SKILLS

15th International Creativity Conference “Creativity Research and Development for the Human Resource Development, Riga, Letonya, 5 - 06 Kasım 2010, ss.218-222, (Tam Metin Bildiri)

63. Ortaöğretim Demokrasi ve İnsan Hakları Programının Değerlendirilmesi

9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Konferansı, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.941-946, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

64. The Perceived Autonomy of Teachers in Elementary Education

The 3rd International Conference on Educational Sciences (ICES'11), Current Trends and Future Directions for Professional Development of Teachers, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)

65. Quality of Education in Turkish Rural Schools A Needs Assessment Study

16th International Conference on Learning, Barselona, İspanya, 1 - 04 Haziran 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar 32

1. Sanat Galerilerinde / Sergilerde Drama ile Değerlerin Öğretimi

Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Drama ile Değerler Öğretimi, Ayşegül Oğuz Namder,Tuğba Kafadar, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.29-46, 2024

2. Project Programs in Schools

PROJECT DEVELOPMENT GUIDE IN EDUCATION, Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.43-60, 2023

5. Sanat Yoluyla Öğrenme: Teknoloji, Drama ve Resim

Teknodramart: Teknoloji Destekli Drama Yöntemi ile Sanat Eğitimi Uygulamaları, Doç.Dr. Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.35-52, 2022

6. Kapsayıcı Eğitimin Anlamı, Kapsamı, Felsefesi ve Uygulanışı

Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları: Çeşitlilikleri ve Farklılıkları Kucaklayan Kapsayıcı Çemberi Genişletme’, Pervin Oya Taneri, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-29, 2022

7. Yabancı Göçmen ve Mültecilerin Kapsanması için Bibliyoterapi ve Drama Uygulamaları

Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları: Çeşitlilikleri ve Farklılıkları Kucaklayan Kapsayıcı Çemberi Genişletme, Pervin Oya Taneri, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.171-199, 2022

8. Kapsayıcı Eğitimin Anlamı, Kapsamı, Felsefesi ve Uygulanışı

Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları: Çeşitlilikleri ve Farklılıkları Kucaklayan Kapsayıcı Çemberi Genişletme, Pervin Oya taneri, Editör, Eğiten Kitap Yayınevi, Ankara, ss.1-29, 2022

9. Yabancı Göçmen Ve Mültecilerin Kapsanması İçin Bibliyoterapi ve Drama Uygulamaları

Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları: Çeşitlilikleri ve Farklılıkları Kucaklayan Kapsayıcı Çemberi Genişletme’, Pervin Oya taneri, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.171-200, 2022

10. Hayat Bilgisi Dersinde Yer Alan Demokratik Değerlerin Yaratıcı Drama Yöntemiyle Kazandırılması

Hayat Bilgisi Öğretiminde Alternatif Eğitim Uygulamaları, Caner Özdemir, Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.169-190, 2022

11. Sanat Yoluyla Öğrenme: Teknoloji, Drama ve Resim

Teknodramart: Teknoloji Destekli Drama Yöntemi ile Sanat Eğitimi Uygulamaları, Ayşegül Oğuz Namdar, A. Alyıldız Uğurlu, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.35-52, 2022

13. Adalet Değerinin Kazandırılmasında Bibliyoterapi ve Drama Uygulamaları

Alternatif Yöntemlerle Çocuk Kitaplarındaki Değerler, A. Oğuz Namdar,A. Alyıldız Uğurlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.53-82, 2021 Creative Commons License

14. Öğrenmede evrensel tasarım ve eğitim programları. Öğrenmede Evrensel Tasarım

Kapsayıcı Eğitimi Sağlamada Kuramsal ve Uygulamalı Bir Çerçeve, Semra Demir Başaran, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.150-180, 2021 Creative Commons License

15. Covid-19 Pandemisi Sırasında Uzaktan Eğitimin Yönetimi Hakkında Öğretmen Görüşleri

Challenges, Trends and Equal Opportunities in International Education and Science Practices, N. Akpınar- Dellal, S. Kholod, Editör, LAP Lambert Academic Publishing, Chisinau, ss.288-318, 2021 Creative Commons License

16. Öğrenmede evrensel tasarım ve eğitim programları. Öğrenmede Evrensel Tasarım

Kapsayıcı Eğitimi Sağlamada Kuramsal ve Uygulamalı Bir Çerçeve, Semra Demir Başaran, Editör, Pegem A, Ankara, ss.161-198, 2021

17. Developing an Attitude Scale Towards Teacher Performance Evaluation Based on Multi- Stakeholders

Research on The Axis of Engineering and Educational Sciences, Mahmut Sarı, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.111-134, 2021 Creative Commons License

18. Temel eğitimde 21. yüzyıl becerilerinin sınıf öğretmenlerinin görüşlerine göre incelenmesi

Current Debates on Social Sciences 4, Multidisciplinary Studies, Ceylan Alpaslan,Durmuş İlhami,Çeçen Salih, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.94-107, 2020 Creative Commons License

19. Öz Düzenleme Becerileri ve Drama: Drama ile Öz Düzenleme Becerilerinin Gelişimi

İlkokulda Drama ile Değerler Eğitimi Uygulamaları, Oğuz Namdar, Ayşegül, Editör, Pegem A. Yayınevi, Ankara, ss.192-213, 2020 Creative Commons License

20. 5. Bölüm Kapsayıcı Değerlendirme

Kuramdan Uygulamaya Kapsayıcı Eğitim, Taneri, Pervin Oya, Editör, Pegem A, Ankara, ss.93-123, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

21. Dikkat Eksikliği ve HiperaktiviteBozukluğu Tanısı Almış Öğrenciler ileEğitim Öğretim

DİKKAT EKSİKLİĞİ VEHİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞURuh Sağlığı Çalışanları, Alan Uzmanları,Öğrenciler ve Aileler İçin Kuramdan Uygulamaya, A. Şebnem Soysal Acar, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.863-880, 2019 Creative Commons License

22. Imagine a world without hatred: Preventing the Hate-Speech and Prejudice in the Society

RESEARCH AND DEVELOPMENT ON SOCIAL SCIENCES, DORCZAK, Roman LENART-GANSINIEC, REGINA , RUGGIERO, CHRISTIAN ICBAY, MEHMET ALI, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.217-224, 2018

23. Farklı Ama Aynı! Aday Öğretmenlerin Farklılıklara Saygı Düzeyi /-197

Egitim bilimlerinde güncel akademik çalışmalar 2018, Harun Şahin, Abidin Temizer, Fatma Erdoğan, Editör, Ivpe, Cetinje-Montenegro, ss.197-218, 2018

24. Öğretmen Adaylarının Ayrımcılığa Yönelik Tutumları

EĞİTİM BİLİMLERİNDE GÜNCEL AKADEMİK ÇALIŞMALAR-2018, ŞAHİN Harun, TEMİZER Abidin, ERDOĞAN Fatma, Editör, Ivpe, Cetinje, ss.219-246, 2018

25. Gözleme Dayalı Yöntemler

Bilimsel Araştırma Yöntemleri Gerçek Dünya Araştırması, Şakir Çınkır, Nihan Demirkasımoğlu, Editör, Anı Yayınevi, Ankara, ss.363-391, 2018

26. What values should be taught? Measuring the Perceptions of High School Teachers on Values Education

Educational Policy and Research, Arslan Hasan, Dorczak Roman, Alina-Andreea Dragoescu Urlica, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.117-124, 2018

28. to recall to play in the street: a ciîitical review of the transformation of the g

Games and Learning Alliance, de gloria alessandro, vetkamp remco, Editör, springer international publishing, Zug, ss.365-373, 2016 Creative Commons License

29. kapali kapilar ardinda: ogretmen adaylarina gore ogretmenler odasi

egitim bilimlerinde yenilik ve nitelik arayisi, demirel ozcan, dincer serkan, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.791-808, 2016

30. Primary Schools Teachers’ Opinions about Positive Discrimination

Contemporary Approaches in Education, Kevin Norley,Mehmet Ali Icbay,Hasan Arslan, Editör, PL Academic Research, Frankfurt, ss.483-490, 2015 Creative Commons License

31. Bölüm 10. Taramalar ve Anketler (Surveys and Questionnaires)

Real World Research Bilimsel Araştırma Yöntemleri Gerçek Dünya Araştırması, Şakir Çınkır, Nihan Demirkasımoğlu, Editör, Anı, Ankara, ss.287-344, 2015

32. Curriculum Development and Implementation

Educational Administration Concepts and Practices Eğitim Yönetimi, GÖKHAN ARASTAMAN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.366-409, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

135

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

46

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

76

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

632

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

24

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

145

Proje

9

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları