Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
Scopus (13)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (1)
7. Pre-service Physics Teachers' Metacognitive Knowledge about Their Instructional Practices
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.11, sa.5, ss.1009-1026, 2015 (SSCI, Scopus)
9. Using a Force Concept Inventory Test with Visually Impaired and Blind Students
European Journal of Physics Education
, cilt.6, ss.20-31, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
1. Argumentation with counterintuitive physics questions: participants’ views and critics
Turkish Physical Society 33rd International Physics Congress, 6 - 10 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2. The effect of argumentation-based laboratory implementation on participants’ perceptions regarding argumentation
Turkish Physical Society 33rd International Physics Congress, 6 - 10 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
3. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sezgiye Ters Fizik Problemleri ve Bilimsel Tartışma (Argümantasyon) Kavramlarına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
3. Ulusal Fizik Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
4. Argumentatıon Wıth Counterıntuıtıve Physıcs Questıons:Partıcıpants’ Vıews And Crıtıcs
Turkish Physical Society 33rd International Physics Congress, Muğla, Türkiye, 06 Eylül 2017 - 10 Eylül 2917, ss.472, (Özet Bildiri)
5. Arqumantation with counterintutitive physics questions:Participants’xxviews and critics
Türk Fizik Derneği 33. uluslararası fizik kongresi, 6 - 10 Eylül 2017, ss.472, (Özet Bildiri)
6. The Effect Of Argumentatıon-Based Laboratory Implementatıon On Partıcıpants’ Perceptıons Regardıng Argumentatıon
Turkish Physical Society 33rd Physics Congress, Muğla, Türkiye, 6 - 10 Eylül 2017, ss.483, (Özet Bildiri)
7. Lise Öğrencilerinin Yedi Coğrafik Bölgeye Göre Kavram Yanılgıları Dağılımı Ve Öğrencilerin Kavram Yanılgıları Arasındaki İlişki Analizi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
8. Türkiye’de Lise Öğrencilerinin Fizik Konularındaki Kavram Yanılgılarının Coğrafik Bölgelere Göre Haritalanması
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİVEMATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
9. Lise Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Konusundaki Kavram Yanılgıları Ve Kinematik Grafiklerini Anlama Konusunda Yaşadığı Zorluklar
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
10. Lise Öğrencilerinin Basit Elektrik Devreleri Ve Geometrik Optik Konusundaki Kavram Yanılgıları
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
11. Türkiye’de Lise Öğrencilerinin Fizik Konularındaki Kavram Yanılgılarının Coğrafik Bölgelere Göre Haritalanması
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 28 Eylül 2016, ss.280, (Özet Bildiri)
12. Lise Öğrencilerinin Kuvvet ve Hareket Konusundaki Kavram Yanılgıları Ve Kinematik Grafiklerini Anlama Konusunda Yaşadığı Zorluklar
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 28 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
13. Lise Öğrencilerinin Basit Elektrik Devreleri Ve Geometrik Optik Konusundaki Kavram Yanılgıları
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 28 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
14. Lise Öğrencilerinin Yedi Coğrafik Bölgeye Göre Kavram Yanılgıları Dağılımı ve Öğrencilerin Kavram Yanılgıları Arasındaki İlişki Analizi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 28 Eylül 2016, ss.282, (Özet Bildiri)
15. The effect of teaching method on the effect of contextual approach A factorial design
2010 National Summer Conference – Integrating Science and Mathematics Education Research into Teaching, 20 - 23 Haziran 2010
16. The Nature Of Thought Experiments Used By Students In Different Levels During Problem Solving In Physics
The World Conference on Physics Education, 01 Temmuz 2012 - 06 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
18. Approaching to transfer from the perspective of actor oriented model
European Science Education Research Association, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
19. What is the north star of the teacher s curriculum or national exams
European Science Education Research Association, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
1. diSessa’nın Kavramsal Değişim Modeli: Parçalı Bilgi ve Anlamlı Yapılandırma
Kavramsal Değişim ve Uygulamaları, PEKDAĞ BÜLENT, Editör, dora basım yayın, Bursa, ss.105-120, 2024
2. Kavramsal Fizik
Palme Yayın Dağıtım, Ankara, 2021
3. Kavramsal Fizik
Palme, Ankara, 2021
5. Doğru Bilinen Yanlışlardan, Yanlış Bilinen Doğrulara: Fizikte Kavram Yanılgıları
Palme Yayıncılık, Ankara, 2017
Metrikler
Yayın (WoS)
10
Yayın (Scopus)
13
Atıf (WoS)
87
H-İndeks (WoS)
6
Atıf (Scopus)
141
H-İndeks (Scopus)
7
Atıf (Scholar)
573
H-İndeks (Scholar)
13
Atıf (TrDizin)
16
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Diğer Toplam)
53
Toplam Atıf Sayısı
156
Proje
3
Tez Danışmanlığı
22
