-
2012 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2018 - 2021 Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
-
2016 - 2021 Dekan Yardımcısı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2013 - 2021 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2015 - 2016 Bölüm Başkan Yardımcısı
-
Decision-making of school principals during COVID-19 pandemic: A qualitative exploration
GÖKALP G. (Danışman)
S.SARIHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Caring practices and leadership in schools during the pandemic: A case study
GÖKALP G. (Danışman)
B.DENİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
An examination of educators perceptions on the professional teaching law: A qualitative study
GÖKALP G. (Danışman)
Z.OCAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS' EMOTIONAL LABOR AND VOCATIONAL BELONGING
GÖKALP G. (Danışman)
D.ÇABUK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Structuring research universities in Turkey: A phenomenological case study
GÖKALP G. (Danışman)
N.CÜRE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
The relationship between pre-service teachers' academic engagement and their commitment to teaching as a career choice
GÖKALP G. (Danışman)
S.HOSSEIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Üniversite yöneticilerinin kriz olarak tanımlanan durumlarda karar verme süreçleri: nitel bir vaka çalışması.
GÖKALP G. (Danışman)
-
Okul öncesi dönemde ailelerin okul iklimi algıları ile okul öncesi eğitime katılımları arasındaki ilişkinin incelenmesi.
GÖKALP G. (Danışman)
-
Beşinci sınıf matematik ders kitabındaki ve sosyal bilgiler ders kitabındaki toplumsal cinsiyet eşitliği ve toplumsal cinsiyet rollerinin incelenmesi.
GÖKALP G. (Danışman)
-
Algılanan etik iklim ve öğretmen tükenmişliği arasındaki ilişki.
GÖKALP G. (Danışman)
-
Durum analizi: Mamak‟ta bulunan bir devlet okulundaki eğitim paydaşlarının mülteci eğitimine ilişkin deneyimlerinin araştırılması.
GÖKALP G. (Danışman)
-
Öğretmenlerin öğrenen örgüt algıları ve değişime karşı tutumları arasındaki ilişki.
GÖKALP G. (Danışman)
-
The role of personal and organizational factors on student attrition from graduate education: Do or die?
GÖKALP G. (Danışman)
H.YÜCEL(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Kişisel ve örgütsel faktörlerin lisansüstü eğitim’de öğrenci kaybı üzerindeki rolü: tamam mı, devam mı?
GÖKALP G. (Danışman)
-
Experimental exploration of attitude change: A path model of cognitive dissonance, resilience, and readiness for organizational change among prospective teachers
GÖKALP G. (Danışman)
-
Hiding in the shadow of centralised education system: An exploratory analysis of instructional leadership with respect to socioeconomic status
-
Öğretmenlerin mesleki gelişime yönelik tutumlarının yordayıcısı olarak okul kültürü: örgütsel güvenin aracı rolü.
GÖKALP G. (Danışman)
-
Experiences of education policy actors in relation to the role of the national education council in the process of policy-making
GÖKALP G. (Danışman)
-
School culture as predictor of teachers' attitudes towards professional development: Mediating role of organizational trust
GÖKALP G. (Danışman)
H.ERGİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Velilerin okul iklimi algısı ve onların okulda katılımı arasındaki ilişki.
GÖKALP G. (Danışman)
-
The perceptions of education inspectors about the current inspection system and expectations of education inspectors from a new inspection system: A case study
GÖKALP G. (Danışman)
-
The relationship between parents' perceptions of school climate and their involvement in school
GÖKALP G. (Danışman)
H.YÜCEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Relationship between the organizational climate and occupational stress experienced by english instructors in the preparatory schools of five universities in Ankara
GÖKALP G. (Danışman)