Akademik Unvanlar
-
2004 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2004 - Devam Ediyor Assistant Professor
METU
-
1998 - 2003 Graduate Teaching Associate
The University of Arizona
-
1999 - 2001 Assistant to the Director
The University of Arizona
-
1998 - 1998 Intern Teacher of English
Center for English as a Second Language, The U. of Arizona
-
1997 - 1998 Graduate Teaching Assistant
The University of Arizona
-
1995 - 1996 Teaching Assistant
METU
Yönetilen Tezler
-
Exploring the family language policy of the Kurdish families
ERÖZ TUĞA B. (Danışman)
L.EROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Job satisfaction of expatriate efl teachers in Turkish private K-12 schools: A phenomenological inquiry
ERÖZ TUĞA B. (Danışman)
X.METAJ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Questioning home: A narrative inquiry of acculturation of Turkish sojourners in the United States
ERÖZ TUĞA B. (Danışman)
D.MAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
A qualitative case study of ELT pre-service teachers: Gains of study abroad and perceptions of ICC
ERÖZ TUĞA B. (Danışman)
B.TEMEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Yabancı dil olarak ingilizce öğrenen öğrencilerinin yazma derslerindeki akran dönütü uygulamalarının etkililiği: Türkiye’de bir devlet üniversitesinde bir durum çalışması.
ERÖZ TUĞA B. (Danışman)
-
Things take time here: A phenomenology based ethnography on the social and professional adjustment challenges and strategies of two American Fulbright teaching assistants in Turkey
ERÖZ TUĞA B. (Danışman)
S.GÜNCE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
The views and reflections of Turkish graduate students on a pre-departure cross-cultural orientation module as a guide for their prospective social and academic experiences in the USA
ERÖZ TUĞA B. (Danışman)
-
A narrative inquiry into the professional identity formation of second career EFL teachers
ERÖZ TUĞA B. (Danışman)
-
“Burada her şey zaman alıyor”: iki fulbright öğretim asistanının Türkiye’deki sosyal ve mesleki uyum sürecinde yaşadığı zorluklar ve geliştirdikleri stratejiler üzerine fenomenolojik bir etnografya.
ERÖZ TUĞA B. (Danışman)
-
İngiliz dili öğretmenlerinin ve öğrencilerinin bir akademik ingilizce dersine ilişkin ihtiyaçlarının ve algılamalarının incelenmesi.
ERÖZ TUĞA B. (Danışman)
-
Native and nonnative English-speaking teachers in Turkey: Teacher perceptions and student attitudes
ERÖZ TUĞA B. (Danışman)
-
An explatory case study of English language teachers with study abroad experiences: Intercultural communicative competence related perceptions and implications
ERÖZ TUĞA B. (Danışman)
-
An exploratory case study of pre-service efl teachers' sense of efficacy beliefs and perceptions of mentoring practices during practice teaching
ERÖZ TUĞA B. (Danışman)
-
Hizmet öncesi ve hizmet içi ingilizce öğretmenlerinin teknoloji bütünleşmesine yaklaşımları ve tutumları.
ERÖZ TUĞA B. (Danışman)
-
Bilgisayar destekli dil öğreniminin öğrenci özerkliğini arttırmadaki rolü.
ERÖZ TUĞA B. (Danışman)
-
Orta Doğu'daki İngilizce ders kitaplarında cinsiyet temsiliyeti ve cinsiyet önyargısı : Türkiye ve İran'da yayınlanmış İngilizce ders kitapları üzerine bir çalışma
ERÖZ TUĞA B. (Danışman)
-
TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi İngilizce okutmanlarının hizmet içi eğitim içeriğine ilişkin algılamalarının incelenmesi.
ERÖZ TUĞA B. (Danışman)