Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Portakal Tadı Yoğun Olan Karışımları Belirleme: Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Orantısal Düşünme Stratejileri

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.786-792

Orantısal akıl yürütmeye ilk adımlar: yedinci sınıf öğrencilerinin birimleri birleştirme ve yinelemedeki gösterimleri

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.499-500

Erken Orantısal Akıl Yürütmeye Yönelik Varsayıma Dayalı Bir Öğrenme Rotası Geliştirme

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.584-585

A math teacher’s participation in a classroom design research: teaching of ratio and proportion

Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME11), 6 - 10 Şubat 2019

Artırılmış Gerçeklik Destekli Matematik Eğitimi Tutum Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

2. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2018

Contextual Problems as Conceptual Anchors?: A Study of Two Classrooms .

the Fortieth AnnualMeeting of the North American Chapterof the International Group for thePsychology of Mathematics Education, 15 - 18 Kasım 2018

Coaching for the 5 Practices through Lesson Imaging

Fortieth AnnualMeeting of the North American Chapterof the International Group for thePsychology of Mathematics Education, 15 - 18 Kasım 2018

Real Life Contexts in Mathematics Textbooks: Are They Helpful in Making Mathematics More Realistic?

European Conference on Educational Research (ECER) 2018, 4 - 07 Eylül 2018

STRUCTURING OF WITHIN AND BETWEEN RATIOS WITH THE HELP OF HORIZONTAL AND VERTICAL RATIO TABLES

41st Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 17 - 22 Temmuz 2017

MATHEMATICS TEACHING EFFICACY: DOES HAVING EXPERIENCE REALLY MATTERS?

9th International Conference on Education and New Learning Technologies, 3 - 05 Temmuz 2017

Pre-service Teachers’ Views Regarding Classification of Mathematical Tasks Based on Level of Cognitive Demands

IV rd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 Mayıs 2017 - 14 Ocak 2018

A Systematic Review of Research on Learning Trajectories in Mathematics Education

IV rd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 Mayıs 2017 - 14 Ocak 2018

AN INVESTIGATION OF 7TH AND 8TH GRADE STUDENTS REASONING AND MISCONCEPTIONS IN ORDERING DECIMALS

40TH CONFERENCE OF THE INTERNATIONAL GROUP FOR THE PSYCHOLOGY OF MATHEMATICS EDUCATION, 3 - 07 Ağustos 2016

MIDDLE SCHOOL STUDENTS MIS INTERPRETATIONS IN LENGTH TO VOLUME RELATIONSHIPS

13TH INTERNATIONAL CONGCONGRESS ON MATHEMATICAL EDUCATION, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016

Metrikler

Yayın

21

Atıf (WoS)

19

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

3