Yayınlar & Eserler

Makaleler 6
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 31

1. Müzik ve Güzel Sanatlarda Seyirci İle Etkili İletişim

EGE 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2022, cilt.2107, (Tam Metin Bildiri)

2. Orta Doğu Teknik Üniversitesi'nin Sosyal Medya İletişiminin Değerlendirilmesi

EGE 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2022, ss.2112-2119, (Tam Metin Bildiri)

3. Corona Virüs Aşısı Yapılırken Öz Çekim Paylaşımı Yapmanın Altında Yatan Nedenler: Waxxie Kavramı

4th International Social Science Congress, Odessa, Ukrayna, 11 - 12 Eylül 2021, ss.35-39, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Pandemi Sürecinin Toplumsal Yaşama Etkileri: Yüz Yüze İletişim Pratiklerinin İncelenmesi

4th International Social Science Congress, Odessa, Ukrayna, 11 - 12 Eylül 2021, ss.40-46, (Tam Metin Bildiri)

5. Dijital Dönüşümün Kurumlar Bağlamından iletişimsel Süreçlere Etkileri: Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Örneği

Karadeniz Zirvesi 6. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sinop, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2021, ss.59-74, (Tam Metin Bildiri)

6. Sosyal Medya Mecralarının Mesaj Değişkenleri ve İkna Üzerine Çalışma

Karadeniz Zirvesi 6. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sinop, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2021, ss.75-97, (Tam Metin Bildiri)

7. İletişimsel Süreçte Medyanın Gücünün Ahlaki Panik Çerçevesinde Değerlendirilmesi

4 th International Social Sciences Congress, Edirne, Türkiye, 10 - 11 Nisan 2021, ss.11-18, (Tam Metin Bildiri)

8. Terracotta Askerlerinin başarısının ve Varoluşunun İletişimsel Süreçler Bağlamında Değerlendirilmesi

4th International Social Sciences Congres, Edirne, Türkiye, 10 - 11 Nisan 2021, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

9. Trafik İşaretleri ve Trafik Levhaları İle Etkili İletişim

3Nd International Congres Of Human Studies, Türkiye, 13 Ocak 2020, (Özet Bildiri)

10. Pandemi Sürecinde Maske Kullanımının Günlük Sözlü İletişime Etkisi Üzerine Bir Çalışma

Balkan Zirvesi 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Edirne, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

11. Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı'nın Kurumsal İmaj Algısının Akademisyenler Örneğinde İncelenmesi

Balkan Zirvesi 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Edirne, Türkiye, 28 Kasım 2020, ss.205-213, (Tam Metin Bildiri)

12. Televizyondaki Türk Dizilerinde Kullanılan Dilin Günlük Türkçeye Yansımaları

7. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

13. İletişim Sorunlarının Saldırganlığa Dil Ekseninde Yansımaları

7. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

14. ”Orta Doğu Teknik Üniversitesi İmajının Üniversite Tercihi Yapan Öğrenciler Üzerinde Etkisi”

Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 20 - 22 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

15. ”Covit-19 Salgınının Sosyal Medya Kullanımına Etkisi”

Uluslararası Akademik Çalışmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 20 - 22 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

16. Üniversitelerin Havacılık İle İlgili Bölümlerinde PUKÖ Döngüsündeki Sorunlar

II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 17 - 19 Şubat 2020, ss.84-85, (Özet Bildiri)

17. Kalite ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Bağlamında Yükseköğretim Kurumları

II.Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 17 - 19 Şubat 2020, ss.54-55, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Türkçenin Anadili ve Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Gazete ve Televizyon Reklamlarından Yararlanma.

World Conference on Educational and Instructional Studies, 28 - 29 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

19. Öğretmen Adaylarının ”İletişim” Kavramına İlişkin Metafor Algıları

International Jilses Congres, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

20. Öğretmen adaylarının "iletişim" kavramına ilişkin metafor algıları

The Journal International Lingual, Social and Edicational Sciences, Ankara, Türkiye, 21 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

21. Öğretmen Adaylarının "İletişim" Kavramına İlişkin Metafor Algıları

The Journal International Lingual, Social and Edicational Sciences, Ankara, Türkiye, 21 Haziran 2019 - 21 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

24. Sosyal Medyanın Siyasi Seçimlere Etkisi Üzerine Bir Çalışma.

2nd SOSCON Social Sciences Congresses., Elazığ, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

25. SOSYAL MEDYANIN SİYASİ SEÇİMLERE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE İNOVASYON KONGRESİ, 26 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

26. Sources of Enjoyment and Goal Orientation among Youth FitnessMembers

BMC SportsScience,Medicine and Rehabilitation, 11 - 13 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

27. Asymmetry in Hand Grip Force and Rate of Force Development in Children Athletes Between Basketboll and Swimming

Sport, Physical Activity and Health: Contemporary Perspectives, 4 - 07 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

28. Sources Of Enjoyment and Goal Orientation Amoung Youth Fitness Members - Sırbistan

5th International Scientific Conference Exercise and Quality of Life., 11 Nisan - 13 Ocak 2019, (Özet Bildiri)

29. Kültürel Göstergeler olarak Bilgilendirme ve Yönlendirme Grafikleri.

Hacettepe Kültürel Bellek Sempozyumu, 6 - 08 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

30. The Comparison of Perceptual and Motor Abilities in Children

16.International Sports Sciences Congress, 31 Ekim - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

31. Metaphors of Turkish Teacher Candidates on the Concept of ”Modernism”.

International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Barcelona-İspanya, 27 - 30 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Sosyal Medya İstihbaratının İletişimsel Süreçler Çerçevesinde İncelenmesi

İletişim çalışmalarına İleri Çalışmalar, , Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.85-91, 2024

3. Sosyal Medya Mecralarında Reklam Verme ve Hedef Kitleye Ulaşma

İletişim ve Güzel Sanatlar Alanında Güncel Araştırmalar, ERDEN Nazif Kutay, ERDEN Kübra, Editör, Artikel Akademi, İstanbul, ss.101-115, 2023

4. Lambadaki Cin: Sosyal Medya

Martı Yayın Gurubu, İstanbul, 2022

5. Çocukluk Döneminde Dijital Araçların Doğru Kullanımı

21. Yüzyılda Çocuk ve Eğitim, TAKIL NAZİFE BURCU, SÖNMEZ EMRE, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.91-102, 2021

6. Retorik ve Retorik Unsurlarının Fiat Egea Reklam Kampanyası Üzerinde İncelenmesi

İletişime Multisipliner Bir Bakış, Nazif Kutay ERDEN, Kübra ERDEN, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.117-130, 2021

8. Televizyon Reklamlarında Kadının Güzellik Bağlamında Temsili: Dove: "Düşünüldüğünden Daha Güzelsin" Reklam Kampanyası Örneği

İletişime Multidisipliner Bir Bakış, Nazif Kutay ERDEN, Kübra ERDEN, Editör, Gece Kitaplığı Yayın Evi, Ankara, ss.9-24, 2021
Metrikler

Yayın

45

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

19

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

20

Proje

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları