SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Farklı meslek grubu adaylarının yapay zekâ teknolojisine yönelik kaygı seviyesininincelenmesi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.48, ss.343-353, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Pandemi Sürecinde Maske Kullanımının Günlük Sözlü İletişime Etkisi Üzerine Bir Çalışma
Balkan Zirvesi 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Edirne, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2020
Televizyondaki Türk Dizilerinde Kullanılan Dilin Günlük Türkçeye Yansımaları
7. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020
İletişim Sorunlarının Saldırganlığa Dil Ekseninde Yansımaları
7. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020
”Orta Doğu Teknik Üniversitesi İmajının Üniversite Tercihi Yapan Öğrenciler Üzerinde Etkisi”
Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 20 - 22 Temmuz 2020
”Covit-19 Salgınının Sosyal Medya Kullanımına Etkisi”
Uluslararası Akademik Çalışmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 20 - 22 Temmuz 2020
Kalite ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Bağlamında Yükseköğretim Kurumları
II.Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 17 - 19 Şubat 2020, ss.54-55
Türkçenin Anadili ve Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Gazete ve Televizyon Reklamlarından Yararlanma.
World Conference on Educational and Instructional Studies, 28 - 29 Kasım 2019
Öğretmen Adaylarının ”İletişim” Kavramına İlişkin Metafor Algıları
International Jilses Congres, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2019
Öğretmen adaylarının "iletişim" kavramına ilişkin metafor algıları
The Journal International Lingual, Social and Edicational Sciences, Ankara, Türkiye, 21 Haziran 2019
İletişim Kanallarını Kullanarak, Üniversitelerde Yeşil Yönetim Sürecinin Arttırılmasına Yönelik Bir İnceleme.
2th SOSCON Social Sciences Congresses., 26 - 28 Nisan 2019
Kadının Güzellik Bağlamında Televizyon Reklamlarındaki Temsili: Dove ”Düşündüğünden Daha Güzelsin ”Reklam Kampanyası Örneği
2th SOSCON Social Sciences Congresses., 26 - 28 Nisan 2019
Sosyal Medyanın Siyasi Seçimlere Etkisi Üzerine Bir Çalışma.
2nd SOSCON Social Sciences Congresses., Elazığ, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019
Sources of Enjoyment and Goal Orientation among Youth FitnessMembers
BMC SportsScience,Medicine and Rehabilitation, 11 - 13 Nisan 2019
Asymmetry in Hand Grip Force and Rate of Force Development in Children Athletes Between Basketboll and Swimming
Sport, Physical Activity and Health: Contemporary Perspectives, 4 - 07 Nisan 2019
Sources Of Enjoyment and Goal Orientation Amoung Youth Fitness Members - Sırbistan
5th International Scientific Conference Exercise and Quality of Life., 11 Nisan - 13 Ocak 2019
Kültürel Göstergeler olarak Bilgilendirme ve Yönlendirme Grafikleri.
Hacettepe Kültürel Bellek Sempozyumu, 6 - 08 Kasım 2018
The Comparison of Perceptual and Motor Abilities in Children
16.International Sports Sciences Congress, 31 Ekim - 03 Kasım 2018
Metaphors of Turkish Teacher Candidates on the Concept of ”Modernism”.
International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Barcelona-İspanya, 27 - 30 Nisan 2017
Kitap & Kitap Bölümleri
Akademisyen Perspektifiyle YÖK ve İmajı
Gece Yayınevi, Ankara, 2023
Sosyal Medya Mecralarında Reklam Verme ve Hedef Kitleye Ulaşma
İletişim ve Güzel Sanatlar Alanında Güncel Araştırmalar, ERDEN Nazif Kutay, ERDEN Kübra, Editör, Artikel Akademi, İstanbul, ss.101-115, 2023
Lambadaki Cin: Sosyal Medya
Martı Yayın Gurubu, İstanbul, 2022
Çocukluk Döneminde Dijital Araçların Doğru Kullanımı
21. Yüzyılda Çocuk ve Eğitim, TAKIL NAZİFE BURCU, SÖNMEZ EMRE, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.91-102, 2021
Retorik ve Retorik Unsurlarının Fiat Egea Reklam Kampanyası Üzerinde İncelenmesi
İletişime Multisipliner Bir Bakış, Nazif Kutay ERDEN, Kübra ERDEN, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.117-130, 2021
Sanat ve İletişim Örneklemi: Pandemi Sürecinde Sağlık Bakanlığı Tarafından Yapılan Afişlerin Oluşturulma Biçimlerinin İletişimsel Sürece Etkileri
Özel Konular İle A'dan Z'ye Sanat, Ahmet AYTAÇ, Fahrettin GEÇEN, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.205-2020, 2021
Televizyon Reklamlarında Kadının Güzellik Bağlamında Temsili: Dove: "Düşünüldüğünden Daha Güzelsin" Reklam Kampanyası Örneği
İletişime Multidisipliner Bir Bakış, Nazif Kutay ERDEN, Kübra ERDEN, Editör, Gece Kitaplığı Yayın Evi, Ankara, ss.9-24, 2021