-
2015 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2011 - 2015 Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2009 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2004 - 2008 Yrd. Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1987 - 1994 Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Çevre Mühendisliği Bölümü
-
2018 - Devam Ediyor Rektör Danışmanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2014 - 2016 Bölüm Başkan Yardımcısı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2012 - 2014 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2021 - 2022 seminer
tedmem
-
Preservice teachers' attitudes toward global environmental change
TEKSÖZ G. (Danışman)
S.TAŞKARA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
GREEN STEM APPLICATION FOR DEVELOPING 6th GRADERS' AWARENESS, KNOWLEDGE AND SKILLS ON HEAT INSULATION AND SUSTAINABILITY
TEKSÖZ G. (Danışman)
A.SÖNMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Exploring middle school students' systems literacy within the context of water system
-
AN INVESTIGATION OF TEACHING PRISMS IN 5TH GRADES SUPPORTED BY EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT
-
Fen bilimleri öğretmenlerinin sürdürülebilir kalkınma için eğitim ile ilgili görüşlerine ilişkin bir inceleme
TEKSÖZ G. (Danışman)
-
Fen bilimleri dersi öğretim programının ve ders kitaplarının sürdürülebilir kalkınma hedefleri açısından analizi: bir vaka çalışması.
TEKSÖZ G. (Danışman)
-
System Thinking Skills of Preschool Children in Early Childhood Education Contexts of Turkey and Germany
-
Türkiye’deki ve Almanya’daki erken çocukluk eğitsel bağlamlarındaki okul öncesi çocuklarının sistemsel düşünme becerileri.
-
An analysis of secondary school chemistry curriculum in terms of education for sustainable development: A case from Turkey
-
Science teachers as esd educators: An outdoor esd model for developing systems thinking skills
TEKSÖZ G. (Danışman)
-
The role of future time perspective, environmental attitudes, perceived knowledge, self-efficacy of cooperation and gender in predicting university students' beliefs and behavioral intention about global climate change
TEKSÖZ G. (Danışman)
D.ATEŞ(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Current state of environmental education in Turkey: A case from Ankara
TEKSÖZ G. (Danışman)
-
Gelecek zaman perspektifi, çevresel tutumlar, bilgi düzeyi algısı, işbirliği özyeterliği ve cinsiyetin üniversite öğrencilerinin küresel iklim değişikliğine ilişkin inançları ve davranış niyetlerini yordamadaki rolü.
TEKSÖZ G. (Eş Danışman), ERTEPINAR H. (Eş Danışman)
-
Examining 7th grade turkish eco-school students' mental models of greenhouse effect
TEKSÖZ G. (Danışman)
İ.ARIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
7. sınıf eko-okul öğrencilerinin sera etkisi zihinsel modellerinin belirlenmesi.
TEKSÖZ G. (Danışman)
-
Investigating potential of education for sustainable development program on preschool children's perceptions about human-environment interrelationship
-
An assessment of environmental literacy of Turkish science and technology teachers
-
Investigating pre-service science teachers' construction and understanding of environmental knowledge through field based collaborative inquiry
TEKSÖZ G. (Danışman)
-
Moral reasoning of pre-service science teachers toward local and non-local environmental problems
YILMAZ TÜZÜN Ö. (Eş Danışman), TEKSÖZ G. (Eş Danışman)
-
Investigating pre-service science teachers' epistemological beliefs in the domain of environment through comparing with other domains
TEKSÖZ G. (Eş Danışman), YILMAZ TÜZÜN Ö. (Eş Danışman)
-
Preschool children's attitudes towards selected environmental issues
-
Dizayn edilen çevre eğitimi dersinin ilköğretim öğrencilerinin çevresel tutumlarına olan etkisi.
TEKSÖZ G. (Danışman)
-
Özel bir okulda 6. sınıf öğrencilerinin çevre okuryazarlığının araştırılması.
TEKSÖZ G. (Danışman)
-
Bodrum'daki ilköğretim okulu öğrencilerinin çevre okuryazarlığı ve seçilmiş değişkenler arasındaki ilişkisi.
TEKSÖZ G. (Danışman)
-
Probleme dayalı öğrenme modelinin, yerel ve genel çevresel problemler aracılığı ile, öğrencilerin çevresel tutumuna etkisi.
TEKSÖZ G. (Danışman)
-
Öğretmen adaylarının küresel ve yerel çevre sorunları ile ilgili görüş ve yaklaşımları.
TEKSÖZ G. (Danışman)