Akademik Unvanlar
-
2015 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2011 - 2015 Doç.Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2009 - 2012 Yrd.Doç.Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2004 - 2008 Yrd.Doç.Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1987 - 1994 Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Çevre Mühendisliği Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2018 - Devam Ediyor Rektör Danışmanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Alanları Eğitimi Bölümü
-
2014 - 2016 Bölüm Başkan Yardımcısı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2012 - 2014 Erasmus Koordinatörü
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Fen bilimleri öğretmenlerinin sürdürülebilir kalkınma için eğitim ile ilgili görüşlerine ilişkin bir inceleme
R.Özsoy(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
AN INVESTIGATION OF TEACHING PRISMS IN 5TH GRADES SUPPORTED BY EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT
AKYÜZ D. (Eş Danışman) , TEKSÖZ G. (Eş Danışman)
E.KANDİLLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Fen bilimleri dersi öğretim programının ve ders kitaplarının sürdürülebilir kalkınma hedefleri açısından analizi: bir vaka çalışması.
E.Tatlılıoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
System Thinking Skills of Preschool Children in Early Childhood Education Contexts of Turkey and Germany
Olgan R. , Teksöz G. (Eş Danışman)
Ş.Feriver(Öğrenci), Doktora, 2018
-
An analysis of secondary school chemistry curriculum in terms of education for sustainable development: A case from Turkey
BOZ Y. (Eş Danışman) , TEKSÖZ G. (Eş Danışman)
C.TÜRKMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
-
Türkiye’deki ve Almanya’daki erken çocukluk eğitsel bağlamlarındaki okul öncesi çocuklarının sistemsel düşünme becerileri.
OLGAN R. (Eş Danışman) , TEKSÖZ G. (Eş Danışman)
Ş.Feriver(Öğrenci), Doktora, 2018
-
Science teachers as esd educators: An outdoor esd model for developing systems thinking skills
G.KARAARSLAN(Öğrenci), Doktora, 2016
-
The role of future time perspective, environmental attitudes, perceived knowledge, self-efficacy of cooperation and gender in predicting university students' beliefs and behavioral intention about global climate change
D.ATEŞ(Öğrenci), Doktora, 2015
-
Current state of environmental education in Turkey: A case from Ankara
N.YILDIRIM(Öğrenci), Doktora, 2015
-
Gelecek zaman perspektifi, çevresel tutumlar, bilgi düzeyi algısı, işbirliği özyeterliği ve cinsiyetin üniversite öğrencilerinin küresel iklim değişikliğine ilişkin inançları ve davranış niyetlerini yordamadaki rolü.
TEKSÖZ G. (Eş Danışman) , ERTEPINAR H. (Eş Danışman)
D.Ateş(Öğrenci), Doktora, 2015
-
Examining 7th grade turkish eco-school students' mental models of greenhouse effect
İ.ARIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
-
7. sınıf eko-okul öğrencilerinin sera etkisi zihinsel modellerinin belirlenmesi.
İ.Arık(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
-
Investigating potential of education for sustainable development program on preschool children's perceptions about human-environment interrelationship
Olgan R. , Teksöz G. (Eş Danışman)
S.CENGİZOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
-
An assessment of environmental literacy of Turkish science and technology teachers
GEBAN Ö. (Eş Danışman) , TEKSÖZ G. (Eş Danışman)
E.KAHYAOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2011
-
Moral reasoning of pre-service science teachers toward local and non-local environmental problems
YILMAZ TÜZÜN Ö. (Eş Danışman) , TEKSÖZ G. (Eş Danışman)
B.TUNCAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
-
Investigating pre-service science teachers' construction and understanding of environmental knowledge through field based collaborative inquiry
C.GÜLİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
-
Investigating pre-service science teachers' epistemological beliefs in the domain of environment through comparing with other domains
YILMAZ TÜZÜN Ö. (Eş Danışman) , TEKSÖZ G. (Eş Danışman)
E.ADIBELLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
-
Preschool children's attitudes towards selected environmental issues
Olgan R. , Teksöz G. (Eş Danışman)
D.KAHRİMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
-
Özel bir okulda 6. sınıf öğrencilerinin çevre okuryazarlığının araştırılması.
R.Aslı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008
-
Öğretmen adaylarının küresel ve yerel çevre sorunları ile ilgili görüş ve yaklaşımları.
N.Ünal(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008
-
Probleme dayalı öğrenme modelinin, yerel ve genel çevresel problemler aracılığı ile, öğrencilerin çevresel tutumuna etkisi.
S.İşeri(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008
-
Bodrum'daki ilköğretim okulu öğrencilerinin çevre okuryazarlığı ve seçilmiş değişkenler arasındaki ilişkisi.
T.Fulya(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008
-
Dizayn edilen çevre eğitimi dersinin ilköğretim öğrencilerinin çevresel tutumlarına olan etkisi.
N.Yıldırım(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008