Yayınlar & Eserler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Assemblages of Denim: Transforming from Mundane toRemarkable Consumption Object

2018 Association for Consumer Research Annual Conference, Dallas, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Ekim 2018

Assembling the Ethnic Identity in the Early Modern Ottoman Society through Clothing Consumption

Conference on Historical Analysis and Research in Marketing (CHARM), Liverpool, Birleşik Krallık, 1 - 04 Haziran 2017, ss.274-276

Nitel Araştırma Yöntemleri

Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu V, İzmir, Türkiye, 16 - 17 Nisan 2015

Brand Formation in Emerging Markets

Brand Camp -3 Workshop, University of Innsbruck, Obergurgl, Avusturya, 20 - 22 Mart 2015
Kitap & Kitap Bölümleri

Qualitative Historical Research Methods in Marketing

Handbook of Qualitative Research Methods in Marketing, Belk Russell W., Otnes Cele, Editör, Edward Elgar Publishing, Massachusetts, ss.173-184, 2024

The Self and Personality

Consumer Behavior, Barış, Gülfidan, Editör, T.C. ANADOLU UNIVERSITY, Eskişehir, ss.57-80, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

International Marketing and Production

International Business, Ozan Ağlargöz, Editör, T.C. Anadolu University, Eskişehir, ss.152-178, 2020 Creative Commons License

Debunking the Myth of Globalization

The SAGE Handbook of Consumer Culture, Olga Kravets,Pauline Maclaren,Alladi Venkatesh,Steven Miles, Editör, Sage, London/New Delhi , London, ss.79-101, 2018 Creative Commons License

Braudel's Notions of time, capitalism and market

Canonical Authors in Consumption Theory, Soren Askegaard, Benoit Heilbrunn , Editör, Routledge, London/New York , London, ss.158-164, 2018 Creative Commons License

Consumer-Produced Emergent and Hybrid Markets

Consumer Culture Theory, Arnould Eric J,Thompson Craig J, Editör, Sage, London/New Delhi , London, ss.107-125, 2018 Creative Commons License

Ethnicity

A Cultural History of Dress and Fashion in the Renaissance (Volume 3 of A Cultural History of Dress and Fashion Series), Elizabeth Currie, Editör, Bloomsbury Press, London, ss.135-151, 2017 Creative Commons License

E-Biz Comes to Turkey

Marketing Management In Turkey: Cases and Challenges, Donald N. Thompson, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.150-160, 2005

Türkiye’de Pazarlama ve Tüketici Davranışı’nın Gelişimi

Türkiye’deki Pazarlama Vak’alari: Zorluklar ve Fırsatlar, Donald N. Thompson, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.9-17, 2005
Metrikler

Yayın

29

Atıf (WoS)

281

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

283

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

11

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

4

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları