Supported Projects
-
2018 - 2019 Öğrencilerin Bilim İnsanı ve Mühendise Yönelik Algıları ile STEM Mesleklerine yönelik İlgileri
Project Supported by Higher Education Institutions
ÇAKIROĞLU J. (Executive), GÜLER F., ÇETİNKAYA AYDIN G., ÖZTEKİN C.
-
2017 - 2017 İlköğretim Öğrencilerinin ve Öğretmen Adaylarının Sürdürebilirlik Bilincinin İncelenmesi
Project Supported by Higher Education Institutions
ÖZTEKİN C. (Executive), ÖZDEMİR M., ŞEN M., GÜLER F.
-
2017 - 2017 Küresel Fen Okuryazarlığı Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
-
2016 - 2017 Anaokulu Fen, teknoloji, mühendislik ve matematik (FETEMM) Eğitimi: Eğitim kitleri hazırlanması, öğretmen eğitimi, ve yaz okulu uygulaması
Project Supported by Higher Education Institutions
DEMİRCAN H. Ö. (Executive), TEMİZ N., ÖZTÜRK S., ŞENYURT E., ÖZTEKİN C., ÇETİN M., et al.
-
2016 - 2016 Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yoğunluk Konusunda Bağlam Bilgileri ve Pedagojik Alan Bilgileri Üzerine Bir Çalışma
-
2015 - 2015 Sağlıklı Beslenme Davranışlarının Planlanmış Davranış Teorisi ve Kişisel Normlar ile Belirlenmesi
-
2013 - 2013 FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE DOSTU DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ; ÇEVRESEL KİMLİK, CİNSİYET KİMLİĞİ VE ÇEVREYE YÖNELİK DEĞER YÖNELİMLERİNİN ROLÜ
-
2013 - 2013 Öğretmen Adaylarının Evrim Okuryazarlık Düzeyleri Üzerine Bir Çalışma
-
2013 - 2013 Fen Bilgisi Öğretmenlerin Genetik Okuryazarlık Düzeylerinin, Genetik Okuryazarlığa yönelik Tutumlarının ve Genetik Okuryazarlık Öğretimine ilişkin Algılarının İncelenmesi
-
2013 - 2013 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Dostu Davranışlarının Değer-İnanç-Norm Teorisine Göre Açıklanması: İklim Değişikliği Örneği
-
2012 - 2013 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sözde Bilim Doğası Ve Evrim Teorisine Yönelik Algıları Üzerine Bir Çalışma.
-
2012 - 2013 Çevre Dostu Davranışların Belirleyici Faktörlerinin İncelenmesi: Zamansal Karamsarlık-Mekansal İyimserlik Nyargıları Ve Kontrol Odağı
-
2012 - 2012 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Genetik Okuryazarlık Düzeylerinin Ve Genetik Okuryazarlılığa Yönelik Tutumlarının Saptanması.