Desteklenen Projeler
-
2018 - 2021 Creative Learning District For Inclusion (CLEDİ)
-
2018 - 2020 YÜKSEK, ORTA VE DÜŞÜK PERFORMANSLI ACEMİ PROGRAMCILARIN HATA AYIKLAMA ESNASINDA BİLİŞSEL VE ÜSBİLİŞSEL SÜREÇLERİ NASIL FARKLILIK GÖSTERİR?: BİR GÖZ İZLEME ÇALIŞMASI.
-
2017 - 2017 ÖĞRETİM TEORİSİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI: SORU-CEVAP TABANLI ÖĞRETİM TEORİSİ
-
2015 - 2016 Görme Engelli veya Az Gören Bireylerin Yabancı Dil Kelime Bilgilerinin Geliştirimesi: Tasarım Tabanlı Araştırma Yaklaşımı
-
2015 - 2016 Duygusal Tasarım İlkelerine Göre Hazırlanan Çoklu Ortam Öğretim Materyallerinin Öğrencilerin Duygu Durumları ve Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
-
2014 - 2014 Eğitimde Dijital Hikayeleme Yönteminin Kullanımı: Yöntemin Kullanımının Benimsenmesi ile Kullanımını Kolaylaştıran ve Güçleştiren Etkenlerin İncelenmesi
-
2012 - 2013 Mobil Destekli Kesintisiz Öğrenme Uygulamalarının Geliştirilmesi Ve Etkinliğinin Bilişsel Yük Kuramı Çerçevesinde Değerlendirilmesi.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
YILDIRIM Z. (Yürütücü), ATAŞ A. H., AŞKUN C. S., DELİALİOĞLU Ö.