Akademik Unvanlar
-
2015 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2015 Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2004 - 2010 Yrd. Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü
-
2003 - 2004 Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2004 - Devam Ediyor Assistant Professor
METU
-
2003 - 2004 Assistant
METU
Yönetilen Tezler
-
Investigating the relationship between chemistry achievement and self-regulatory learning strategies among high school students
BOZ Y. (Danışman)
H.GİZEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
An analysis of secondary school chemistry curriculum in terms of education for sustainable development: A case from Turkey
-
Interaction between experienced chemistry teachers' science teaching orientations and other components of pedagogical content knowledge in mixtures
BOZ Y. (Danışman)
-
Examination of interaction between pre-service chemistry teachers' pedagogical content knowledge and content knowledge in electrochemistry
BOZ Y. (Danışman)
-
Effect of structuring cooperative learning based on conceptual change approach on students' understanding of the concepts of mixtures and their motivation
BOZ Y. (Danışman)
-
Examination of chemistry teachers topic-specific nature of pedagogical content knowledge in electrochemistry and radioactivity
BOZ Y. (Danışman)
-
Effect of case based learning on 10th grade students' understanding of gas concepts, their attitude and motivation
BOZ Y. (Danışman)
-
Effect of cooperative learning based on conceptual change conditions on motivation and understanding of reaction rate
BOZ Y. (Danışman)
-
Conceptual change text oriented instruction to facilitate conceptual change in rate of reaction concepts
BOZ Y. (Danışman)