Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Üniversite Öğrencilerinin Kurdukları Matematik Problemlerinin Değerler Açısından İncelenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

Comparison of Elementary School Mathematics Curricula withrespect to Values Education

International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME-2017), Urfa, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.857-858

Comparisons of Instructional Approaches of Elementray SchoolMathematics Curricula of 1998 and 2009

International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Urfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.861-862

Journey to Mathematics World with Pattern Blocks

International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME - 2017), Urfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.998-999

MODELING THE RELATIONSHIPS AMONG SOMEATTITUDINAL VARIABLES TOWARD MATHEMATICS

PME 40, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.2, ss.323-328

Students’ attitudes toward mathematics: A modeling study

13th International Congress on Mathematical Education 2016, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016

Geçmişte ve Günümüzde Okutulan Bazı Matematik Ders Kitaplarınının Görsel Estetik Anlayışlarının İncelenmesi

III.INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1311-1312

Matematik Öğretmenlerinin Matematik Problemi Kurma Süreçlerini Kullanmadaki Performansları

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1315-1316

Journey in Mathematics World with Polyominoes and Polycubes

International Conference on Mathematics Education (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.651

Elementary school mathematics curricula Grades 1 5 with respect to physical Instructional objects

International Conference on Mathematics Education (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.565-567

The investigation of Euler s formula on platonic solids by origami

International Conference on Mathematics Education (ICMME-2016), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.632-634

PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS' SELF-EFFICACY BELIEFS REGARDING THE USE OF CONCRETE MODELS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.373 identifier

Preservice teachers' purposes of utilizing concrete materials

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.5835 identifier

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE SOMUT MATERYALLERİN KULLANILMASI

V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.188

Kitap & Kitap Bölümleri

Geometrik Düşünme Sürecinde Ölçmede Tahmin Becerisi

Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler, Akkuş Recai, Toluk-Uçar Zülbiye, Duatepe-Paksu Asuman, Boz-Yaman Burçak, Bulut Safure, Editör, vizetek, Ankara, ss.525-559, 2023

Geometri Öğretiminde SOLO Taksonomisi

Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler, Doç. Dr. Recai Akkuş, Prof. Dr. Zülbiye Toluk-Uçar, Prof. Dr. Asuman Duatepe-Paksu, Doç. Dr. Burçak Boz-Yaman, Prof. Dr. Safure Bulut, Editör, Vizetek, Ankara, ss.439-465, 2023

Geometri Öğretim Bilgisine Giriş

Geometri Öğretim Bilgisi, Toluk Uçar Zülbiye, Akkuş Recai, Boz Yaman Burçak, Duatepe-Paksu Asuman, Bulut Safure, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-10, 2022

Süslemelerin Öğretimi: Şerit süslemeler ve kaplamalar

Geometri Öğretim Bilgisi, Toluk Uçar, Zülbiye; Akkuş, Recai; Boz Yaman, Burçak; Duatepe Paksu, Asuman; Bulut, Safure, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.521-558, 2022

Süslemelerin Öğretimi: Şerit Süslemeler ve Kaplamalar

Geometri Öğretimi Bilgisi, Toluk Uçar Zülbiye, Akkuş Recai, Boz Yaman Burçak, Duatepe-Paksu Asuman, Bulut Safure, Editör, PEGEM, Ankara, ss.521-558, 2022

Etkinlik Kavramının Matematik Öğretimindeki Tarihsel Gelişimi

Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları, Yüksel Dede, Muhammed Fatih Doğan, Fatma Aslan-Tutak,, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.43-73, 2020

Metrikler

Yayın

63

Atıf (WoS)

326

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

54

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

2

Tez Danışmanlığı

54

Açık Erişim

31
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları