Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
Scopus (9)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 41

1. Blood, Sweat and Tears: A Design Education Research Publication Story,

Learn X Design 2023 The 7th International Conference for Design Education Researchers, London, İngiltere, 29 Kasım - 01 Aralık 2023, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Learn X Design 2023 Editorial

Learn X Design 2023 The 7th International Conference for Design Education Researchers, London, İngiltere, 29 Kasım - 01 Aralık 2023, ss.1-14, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Editorial: Futures of design education

DRS 2022 Design Research Society Biennial Conference Series, Bilbao, İspanya, 25 Haziran - 03 Temmuz 2022, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

4. Editorial: Design literacies: Pasts, presents, and possible futures

DRS 2022 Design Research Society Biennial Conference Series, Bilbao, İspanya, 25 Haziran - 03 Temmuz 2022, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

5. Ankara 2019 – Insider Knowledge Reflections on the Fifth International Conference for Design Education Researchers

DRS Learn X Design 2021 6th International Conference for Design Education Researchers, Jinan, Çin, 24 - 26 Eylül 2021, cilt.2, ss.30-34, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

6. Jinan 2021: Engaging with Challenges in Design Education 6th International Conference for Design Education Researchers: DRS Learn X Design 2021

DRS Learn X Design 2021 6th International Conference for Design Education Researchers, Jinan, Çin, 24 - 26 Eylül 2021, cilt.1, ss.3-29, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

7. Track 04: Collaboration in Design Education Theoretical and Methodological Frameworks for Learning Through and From Partnerships

DRS Learn X Design 2021 6th International Conference for Design Education Researchers, Jinan, Çin, 24 Eylül 2021, cilt.2, ss.322-326, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

8. Collaboration Practices in Industrial Design Education The Case of METU From a Historical Perspective, 1981-2021

DRS Learn X Design 2021 6th International Conference for Design Education Researchers, Jinan, Çin, 24 - 26 Eylül 2021, cilt.2, ss.380-394, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

10. Morphological Exploration of the Turkish Tea Glass for Engaging Design Solutions

DRS 2020 International Conference: Synergy, 11 - 14 Ağustos 2020, cilt.5, ss.2284-2302, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Idea Generation Using the Fictionation Design Tool in an Interactive Prototyping Course for Industrial Designers

Senses & Sensibility 2019 Lost in (G)Localization, UNIDCOM/IADE 10th Biennial International Conference in Design, Lisbon, Portekiz, 27 - 29 Kasım 2019, ss.1-14, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

12. Açık Hava Atık Toplama Birimleri Fikirlerinin Geliştirilmesinde Tasarım Odaklı Düşüncenin Kullanımı

5. Uluslararası Mobilya Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, ss.465-480, (Tam Metin Bildiri)

13. Tasarım Yaklaşımı ve Tasarım Odaklı Düşünme

TÜBİTEM 2018 2. Türkiye Bilim ve Teknoloji Merkezleri Konferansı, Bursa, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

14. Endüstriyel Tasarım Eğitiminde Temsil Araçlarının Kullanımı ve Proje Geliştirme Süreci Üzerine Değerlendirme

UTAK 2018 Üçüncü Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı, Ankara, Türkiye, 12 Eylül 2018 - 14 Eylül 2108, ss.511-528, (Tam Metin Bildiri)

15. Ürün ve Kullanıcı Etkileşiminde Olumlu Duyusal Deneyimler için Malzeme Seçimi

UTAK 2018 Üçüncü Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.253-275, (Tam Metin Bildiri)

16. Çocuk ve Robotik Oyuncak Etkileşimini Belirleyen Unsurlar Üzerine Bir Araştırma

UTAK 2018 Üçüncü Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.447-465, (Tam Metin Bildiri)

17. “Wow He Is Talking!” A Study on Intrinsic Motivations for Child-Robotic Toy Interactions

IDC2018, 17th ACM Conference on Interaction Design and Children, Oslo, Norveç, 19 - 22 Haziran 2018, ss.349-356, (Tam Metin Bildiri) identifier

19. Collaborating with External Partners in Industrial Design Education: A Review of Success Factors

Papers from the LearnXDesign London 2017 Conference, London, İngiltere, 28 - 30 Haziran 2017, ss.183-190, (Tam Metin Bildiri)

20. Ev Tipi Medikal Cihazların Kullanım Bağlamına Yönelik Etkenler Üzerine Bir Çalışma

UTAK2016 İkinci Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2016, ss.69-87, (Tam Metin Bildiri)

21. Tarihi Kent Dokusunu Yansıtan Kent Mobilyası Ailesi Çalıştayı Sonuçlarının Sunumu

TMMOB Mimarlar Odası Ankara Şubesi Mimarlık Haftası 2016 Çalıştayları, Ankara, Türkiye, 05 Kasım 2016

22. Visual Thinking Styles and Idea Generation Strategies Employed in Visual Brainstorming Sessions

DRS2016 The 50th Anniversary DRS Conference, Brighton, Birleşik Krallık, 27 - 30 Haziran 2016, cilt.2, ss.795-812, (Tam Metin Bildiri)

23. Project Development Levels and Team Characteristics in Design Education

3rd International Conference for Design Education Researchers, Şikago, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Haziran 2015, cilt.1, ss.264-277, (Tam Metin Bildiri)

24. Beyin Fırtınası Yöntemiyle Ambalaj Tasarımına Yönelik Çözüm Alanları Önerilmesinde İzlenen Düşünce Taktikleri ve Stratejiler

UTAK 2014: Eğitim, Araştırma, Meslek ve Sosyal Sorumluluk, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

25. Kent Merkezi Kızılay da Kent Objeleri Ürün Ailesi Çalıştayı

TMMOB Mimarlar Odası Ankara Şubesi Mimarlık Şenliği, Ankara, Türkiye, 9 - 13 Ekim 2008

26. An Analysis of Public Use Bicycle Systems from a Product Service System Perspective

Tools and Methods of Competitive Engineering, Delft, Hollanda, 21 - 25 Nisan 2008, cilt.2, ss.1113-1122, (Tam Metin Bildiri)

27. Görme Engelli Çocuklar için Oyuncak Tasarımı

Sanat ve Sosyal Adanmışlık: Uluslararası Sempozyum, Atölye ve Sanat Etkinlikleri, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2002, ss.57-64, (Tam Metin Bildiri)

28. Understanding user experience for scenario building: A case in public transport design

Annual Conference of the Ergonomics Society on Contemporary Ergonomics 2006, Cambridge, İngiltere, 4 - 06 Nisan 2006, ss.189-193, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

29. Tasarımların Korunmasında Türkiye Deneyimi ve Yeni Ulusal Düzenleme için Bir Çerçeve Önerisi

Türkiye’de Tasarımı Tartışmak: III. Ulusal Tasarım Kongresi Bildiri Kitabı, İstanbul, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2006, ss.384-391, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

30. Endüstri Destekli Eğitim Projelerinde Tasarım Sürecini Etkileyen Faktörler: Öğrenci Değerlendirmesine Dayalı Bir Vaka Çalışması

Türkiye’de Tasarımı Tartışmak: III. Ulusal Tasarım Kongresi Bildiri Kitabı, İstanbul, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2006, ss.96-107, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

31. Implications of Collaboration with Industry for Educational Strategies in Industrial Design: The Graduation Project Course

CLTAD 3rd International Conference: Enhancing Curricula, London, İngiltere, 1 - 03 Haziran 2006, ss.137-159, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

32. Understanding user experience for scenario building: A case in public transportation design

Contemporary Ergonomics 2006, Loughborough, Birleşik Krallık, 4 - 06 Nisan 2006, ss.189-193, (Tam Metin Bildiri)

33. Glass Packaging for Food and Beverage Products Design Process and Innovation Strategies in an Educational Project

IV. International Packaging Congress and Exhibition-Presentations, İzmir, Türkiye, 8 - 11 Aralık 2005, cilt.2, ss.637-646, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

34. Evrensel Tasarım İlkelerini Empati Kurma Yöntemi ile Anlama ODTÜ Mimarlık Fakültesi nde Bir Çalışma

Goethe Institut ve Ankara Mimarlar Odası: Mimaride Yenilikler Kolokiyumu, Ankara, Türkiye, 03 Aralık 2005

35. Dynamics of collaboration with industry in industrial design education: The case of a graduation project course

3rd Engineering and Product Design Education Int. Conference, Edinburgh, Saint Helena, 15 - 16 Eylül 2005, ss.477-481, (Tam Metin Bildiri)

36. Representing Design Related Activities towards a Common Understanding of the Design Process

1st International Meeting of Science and Technology: Senses and Sensibility in Technology, Lizbon, Portekiz, 25 - 26 Eylül 2003, ss.46-51, (Tam Metin Bildiri)

37. Görme Engelli Okul Öncesi Çağı Çocuklar için Oyuncak Tasarımları Hedefler Süreç ve Sonuç

Ankara Üniversites EBF XII. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 Kasım 2002, ss.183-191, (Tam Metin Bildiri)

38. Design as a Collaborative Process A Systematic and Constructive Model for Developing Play Material for Blind Visually Impaired Preschool Children

7th International Design Conference: Design 2002, Dubrovnik, Hırvatistan, 14 - 17 Mayıs 2002, cilt.2, ss.749-754, (Tam Metin Bildiri)

40. A Completed Experimental Research and the Methodology of an Ongoing Non experimental Research Toys for Blind Visually Impaired Children

Matrix 4/for Research: International Symposium on Research in Design and Art Practice, Londrina, Brezilya, 6 - 08 Temmuz 1999

41. Development of Toys as Industrial Products with Rehabilitative and Educational Aims

Quantum Leap: Managing New Product Innovation, Birmingham, Birleşik Krallık, 8 - 10 Eylül 1998
Kitaplar 7

1. Factors, Strategies and Criteria in Design Convergence

Expanding the Frontiers of Design: Critical Perspectives, Gabriela Goldschmidt,Ezri Tarazi, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.145-163, 2024 Creative Commons License

3. Idea Generation Using the Fictionation Design Tool in an Interactive Prototyping Course for Industrial Designers

Developments in Design Research and Practice, Best Papers from 10th Senses and Sensibility 2019: Lost in (G)localization, DUARTE EMILIA; ROSA CARLOS, Editör, Springer, Zug, ss.287-301, 2022

4. Design Education: A Trend in the Right Direction…

Developments in Design Research and Practice, Best Papers from 10th Senses and Sensibility 2019: Lost in (G)localization, DUARTE EMILIA; ROSA CARLOS, Editör, Springer, Zug, ss.255-260, 2022
Metrikler

Yayın

73

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

17

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

27

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

173

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (Diğer Toplam)

8

Tez Danışmanlığı

38

Açık Erişim

44
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları