Makaleler
51
Tümü (51)
SCI-E, SSCI, AHCI (22)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (25)
ESCI (3)
Scopus (29)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (14)
1. What do sports coaches actually know? Development and validation of physical and technical common content knowledge test packs
INTERNATIONAL JOURNAL OF SPORTS SCIENCE & COACHING
, cilt.20, sa.6, ss.2388-2396, 2025 (SSCI, Scopus)
12. Antrenörlerin kullandıkları öğretim yöntemleri ölçeği – sporcu sürümünün (AKÖY – SPORCU) geliştirilmesi
International Journal of Sport Exercise and Training Sciences - IJSETS
, cilt.5, sa.3, ss.119-128, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Beden Eğitimi Öğretmenleri için Futbol Genel Alan Bilgisi Bilgi Erişi Testinin Güvenilirlik ve Geçerliği
Spor Bilimleri Dergisi: Hacettepe Üniversitesi
, cilt.29, sa.1, ss.39-52, 2018 (TRDizin)
18. Revize edilmiş yarışma durumluk kaygı envanterinin kendine güven alt ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
Spormetre
, cilt.15, ss.135-142, 2017 (TRDizin)
19. Türkçe’xxye uyarlanmış sporda yetkinlik envanterinin güvenirliğinin incelenmesi
Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.28, ss.167-175, 2017 (TRDizin)
21. Sporda pozitif gençlik gelişimi ölçeklerinin 8 14 yaş grubu çocuk ve genç sporcular tarafından anlaşılırlığının incelenmesi
Niğde Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.213-225, 2016 (Hakemli Dergi)
25. Fiziksel aktivite davranışı geliştirmede etkili öğretim stratejileri problemi belirler kanıta dayalı uygun modeli seç ve uygula
Toplum ve Hekim
, cilt.29, sa.5, ss.356-365, 2014 (TRDizin)
26. Sporcular için antrenör davranışlarını değerlendirme ölçeğinin Türkçe uyarlaması SADDÖ geçerlik ve güvenirlik çalışması
Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.25, sa.4, ss.203-212, 2014 (TRDizin)
28. International Physical Education Teacher Education Physical Activity Content Knowledge Study
RESEARCH QUARTERLY FOR EXERCISE AND SPORT
, cilt.84, 2013 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
31. Farklı okul ortamlarındaki çocukların okul sonrası fiziksel aktivitelerde algıladıkları öz yeterlikleri
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.11, ss.135-147, 2013 (TRDizin)
37. Egzersiz davranışları değişim basamakları anketi güvenirlik ve geçerlik çalışması
Türkiye Klinikleri Journal of Sports Science
, cilt.2, sa.1, ss.32-37, 2010 (Hakemli Dergi)
40. Üniversite öğrencilerinin fiziksel aktivite düzeyleri ve fiziksel aktivite tercihleri
Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.23-32, 2009 (Hakemli Dergi)
42. Hizmet içi ve hizmet öncesi beden eğitimi öğretmenlerinin derslerindeki akademik öğrenme sürelerinin analizi
Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.31-41, 2007 (Hakemli Dergi)
43. Chapter 6: The effects of professional development on technological competency and the attitudes urban physical education teachers have toward using technology
JOURNAL OF TEACHING IN PHYSICAL EDUCATION
, cilt.25, sa.4, ss.428-440, 2006 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
46. Beden eğitimi öğretmenlerinin sınıf zaman yönetimi davranışları ve kullandıkları öğretim yöntemleri
Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.3-10, 2005 (Hakemli Dergi)
47. Öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması sürecine ilişkin görüşleri
Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.146-155, 2005 (Hakemli Dergi)
48. Beden eğitimi öğretmenlerinin derslerde soru yöneltme alışkanlıklarının değerlendirilmesi
Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.9, sa.4, ss.63-70, 2004 (Hakemli Dergi)
49. Beden eğitimi öğretmeni adaylarının sınıf organizasyonu ve ders zamanı kullanımı davranışlarının analizi
Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.15, sa.4, ss.207-218, 2004 (Hakemli Dergi)
50. Öğretmen ve öğrenci merkezli öğretim ve izleyen öğretmenlik uygulamasının aday öğretmenlerin değer öncelikleri üzerine etkileri
Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.3-10, 2003 (Hakemli Dergi)
51. Effects of garlic on aerobic performance
Turkish Journal Of Medical Sciences
, cilt.30, ss.557-561, 2000 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
43
2. The Use of Adventure Education-Based Parkour in PhysicalEducation and Sports to DevelopMotor, Cognitive and Social-Emotional Skills
ssociation Internationale des Écoles Supérieures d'Éducation Physique The International Organization for Physical Education in Higher Education, Jyvaskyla, Finlandiya, 13 Mayıs 2024, ss.480-481, (Özet Bildiri)
9. Designing a need-based kearning management system for supproting teacher learning communities
AIESEP 2019 KONGRESİ, 16 - 19 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
10. Designing a need-based learning management system for supporting teacher learning communities
AIESEP International Congress, New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 22 Haziran 2019, ss.446, (Özet Bildiri)
11. Designing a need-based kearning management system for supproting teacher learning communities
AIESEP 2019 KONGRESİ, 16 - 19 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
12. Content Knowledge Derived from Physical Education Teacher Education Programs
SHAPE America National Convention and Expo, 9 - 13 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
13. Physical Education Teachers’ Perceived Competence about Knowledge and Teaching on KeyQualifications: Fact or Fiction?
Specialist Seminar Future Directions in PE Assessment, Eindhoven, Hollanda, 18 Ekim - 20 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
14. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ALANA ÖZGÜ ÖZ YETERLİK ALGILARI
16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 31 Ekim - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
15. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM MODELLERİ ÖZ-YETERLİKLERİ VE ÖĞRETEBİLME YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 31 Ekim - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
16. A Test of Common Content Knowledge for Gymnastics: ARasch Analysis
AIESEP World Congress 2018, 25 - 28 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
17. Öğretmen ve Antrenörlerin Öğretim Yöntemleri Kullanımı: Sorunlar ve Öneriler
15th International Sport Sciences Congress, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2017, ss.34, (Özet Bildiri)
18. Sağlıkla İlgili Fiziksel Aktivite Eğitimi Sonunda Öğrenmeyi Yaşama Aktarmayı İçeren Aktif Hafta Uygulamasında Üniversite Öğrencilerinin Deneyimleri
15. International Sport Sciences Congress, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2017, ss.1729, (Özet Bildiri)
19. Sporcu Gözüyle Antrenörlerin Kullandıkları Öğretim Stilleri Ölçeğinin Psikometrik Özellikleri
15the International Sport Science Congress, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2017, ss.838, (Özet Bildiri)
20. Antrenör Gözüyle Antrenörlerin Kullandıkları Öğretim Stilleri Ölçeğinin Psikometrik Özellikleri
15th International Sport Sciences Congress, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2017, ss.1465, (Özet Bildiri)
21. Teknokent Çalışanlarında Fiziksel Aktivite Düzeyi, Genel Yaşam Kalitesi ve İş Performansı İlişkisi
15th Sport Sciences Congress, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2017, ss.288, (Özet Bildiri)
22. Beden Eğitimi Öğretmenleri için Futbol Genel Alan Bilgi Testinin Güvenirlik ve Geçerliği
Uluslararası 9. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 22 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
24. Examining Youth Sport Coaches’ and Athletes’ Use and Value Perceptions of Teaching Styles
11. ICCE Global Coach Conference, Liverpool, Birleşik Krallık, 31 Temmuz - 02 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
25. Fiziksel Aktivite Odaklı Akıllı Telefon Uygulamalarında Kullanılan Davranış DeğiştirmeTeknikleri ve Sağlık Davranışı Teorilerinin İncelenmesi
10. Spor Bilimleri Öğrenci Kongresi, Kırıkkale, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
26. DESIGNING BADMÍNTON COURSE TO IMPROVE CONTENT KNOWLEDGE OF PRESERVICE TEACHERS
SHAPE AMERICA 2017 National Convention Expo, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 18 Mart 2017, (Özet Bildiri)
27. Re structuring a university health related physical activity course with technology and its impact on teaching and learning practices
14th International Sport Science Congress, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2016, ss.364, (Özet Bildiri)
28. Developing the sport skill related courses for the prospective teachers by using the contemporary common and specialized content knowledge views badminton example
14th International Sport Science Congress, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2016, ss.362, (Özet Bildiri)
29. Differentiated instruction practices and impacts in a health related physical activity course a case study
14th International Sport Science Congress, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2016, ss.756
30. Examination of school time physical activity level of middle school students in schools with different sport related facilities
14th International Sport Science Congress, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2016, ss.365, (Özet Bildiri)
31. Evaluation of professional development program designed for artistic gymnastics coaches needs
14th International Sport Science Congress, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2016, ss.368, (Özet Bildiri)
32. Effects of physical activity stage and preferred exercise type on the percieved autonomy support and basic psychlogical needs of women
14th International Sport Science Congress, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2016, ss.201, (Özet Bildiri)
33. Effective instructional setting for development of future physical education faculty an action research study
14th International Sport Science Congress, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2016, ss.358, (Özet Bildiri)
34. Investigation of youth basketball infrastructure from different perspectives
14th International Sport Sciences Congress, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2016, ss.199, (Özet Bildiri)
35. The role of enjoyment and burnout on basketball players positive youth development
2016 North American Society for Psychology of Sport and Physical Activity Conference, 15 - 18 Haziran 2016
36. The use of teaching styles in youth sport by the views of coaches athletes preliminary findings
AIESEP International Conference, Laramie, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 11 Haziran 2016, ss.147
37. Reforming School Physical Education for Lifetime Physical Activity What We Learned in Turkish Setting
The Global Forum for Physical Education Pedagogy 2016 (GoFPEP 2016), 26 - 28 Mayıs 2016
39. Identifying the health promotion needs of white collars to support by information and communication technologies
20th Annual Congress of the European College of Sport Science, Malmö, İsveç, 24 - 27 Haziran 2015, ss.251
40. Women health related fitness participants perceived autonomy support and basic psychological needs in terms of exercise stages of change
20th Annual Congress of the European College of Sport Science, Malmö, İsveç, 24 - 27 Haziran 2015, ss.485-486
41. International physical education teacher education physical activity content knowledge study
2013 AAHPERD National Convention and Exposition, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Nisan 2013, ss.84, (Özet Bildiri)
42. Adaptation and validation of teachers knowledge of teaching and technology technology integration self efficacy and outcome expectations questionnaires for preservice PE teachers
16th Annual Congress of the European College of Sport Sciences, Liverpool, Birleşik Krallık, 6 - 09 Temmuz 2011, ss.49
43. Internal migration issues: Parents’ perceptions of educational needs
ECER 2006: Transforming Knowledge, Cenevre, İsviçre, 13 Eylül 2006 - 22 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
2. Spor Pedagojisi IV
Sporda Öğrenmeve Öğretme IV, Mustafa Levent İnce, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.33-56, 2020
3. Secondary Physical Education in Turkey: Development and Current Situation
Physical Education in Secondary School Researches – Best Practices – Situation, Stevo Popović,Branislav Antala,Duško Bjelica,Jovan Gardašević, Editör, Faculty of Sport and Physical Education of University of Montenegro, Montenegrin Sports Academy and FIEP, Dubrovnik, ss.293-301, 2018
4. Eylem Araştırması Nedir?
Eylem Araştırması: Beden Eğitiminde Araştıran Öğretmen, Erturan İlker,Gökçe Hünük,Deniz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-12, 2018
Metrikler
Yayın (WoS)
28
Yayın (Scopus)
32
Atıf (WoS)
299
H-İndeks (WoS)
10
Atıf (Scopus)
306
H-İndeks (Scopus)
11
Atıf (Scholar)
1537
H-İndeks (Scholar)
23
Atıf (TrDizin)
16
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
257
H-İndeks (Sobiad)
8
Atıf (Diğer Toplam)
43
Proje
10
Tez Danışmanlığı
24