Yayınlar & Eserler

Makaleler 51
Tümü (51)
SCI-E, SSCI, AHCI (22)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (25)
ESCI (3)
Scopus (29)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 43

2. The Use of Adventure Education-Based Parkour in PhysicalEducation and Sports to DevelopMotor, Cognitive and Social-Emotional Skills

ssociation Internationale des Écoles Supérieures d'Éducation Physique The International Organization for Physical Education in Higher Education, Jyvaskyla, Finlandiya, 13 Mayıs 2024, ss.480-481, (Özet Bildiri)

3. Bütüncül sporcu gelişimi için antrenör yetkinliğinin desteklenmesi

21. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Kasım 2023, ss.94, (Özet Bildiri)

4. Yeni Medya Odaklı Çalışan Zindeliği Programının Teknokent Çalışanları Üzerine Etkisi

20th International Sport Sciences Congress, Antalya, Türkiye, 28 Kasım - 01 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

8. How Does a Needs-focused Learning Community Program Affect Coaches' Knowledge and Practices?

12. ICCE Global Coach Conference, Tokyo, Japonya, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Yayınlanmadı)

10. Designing a need-based learning management system for supporting teacher learning communities

AIESEP International Congress, New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 22 Haziran 2019, ss.446, (Özet Bildiri)

13. Physical Education Teachers’ Perceived Competence about Knowledge and Teaching on KeyQualifications: Fact or Fiction?

Specialist Seminar Future Directions in PE Assessment, Eindhoven, Hollanda, 18 Ekim - 20 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

14. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ALANA ÖZGÜ ÖZ YETERLİK ALGILARI

16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 31 Ekim - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

17. Öğretmen ve Antrenörlerin Öğretim Yöntemleri Kullanımı: Sorunlar ve Öneriler

15th International Sport Sciences Congress, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2017, ss.34, (Özet Bildiri)

19. Sporcu Gözüyle Antrenörlerin Kullandıkları Öğretim Stilleri Ölçeğinin Psikometrik Özellikleri

15the International Sport Science Congress, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2017, ss.838, (Özet Bildiri)

20. Antrenör Gözüyle Antrenörlerin Kullandıkları Öğretim Stilleri Ölçeğinin Psikometrik Özellikleri

15th International Sport Sciences Congress, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2017, ss.1465, (Özet Bildiri)

21. Teknokent Çalışanlarında Fiziksel Aktivite Düzeyi, Genel Yaşam Kalitesi ve İş Performansı İlişkisi

15th Sport Sciences Congress, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2017, ss.288, (Özet Bildiri)

22. Beden Eğitimi Öğretmenleri için Futbol Genel Alan Bilgi Testinin Güvenirlik ve Geçerliği

Uluslararası 9. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 22 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

23. Beden Eğitimi Öğretmenleri için Futbol Genel Alan Bilgisi Testinin Güvenilirlik ve Geçerliği

Uluslararası 9. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 Ekim - 22 Eylül 2017, ss.24-26, (Özet Bildiri)

24. Examining Youth Sport Coaches’ and Athletes’ Use and Value Perceptions of Teaching Styles

11. ICCE Global Coach Conference, Liverpool, Birleşik Krallık, 31 Temmuz - 02 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

26. DESIGNING BADMÍNTON COURSE TO IMPROVE CONTENT KNOWLEDGE OF PRESERVICE TEACHERS

SHAPE AMERICA 2017 National Convention Expo, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 18 Mart 2017, (Özet Bildiri)

29. Differentiated instruction practices and impacts in a health related physical activity course a case study

14th International Sport Science Congress, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2016, ss.756

30. Examination of school time physical activity level of middle school students in schools with different sport related facilities

14th International Sport Science Congress, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2016, ss.365, (Özet Bildiri)

31. Evaluation of professional development program designed for artistic gymnastics coaches needs

14th International Sport Science Congress, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2016, ss.368, (Özet Bildiri)

33. Effective instructional setting for development of future physical education faculty an action research study

14th International Sport Science Congress, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2016, ss.358, (Özet Bildiri)

34. Investigation of youth basketball infrastructure from different perspectives

14th International Sport Sciences Congress, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2016, ss.199, (Özet Bildiri)

35. The role of enjoyment and burnout on basketball players positive youth development

2016 North American Society for Psychology of Sport and Physical Activity Conference, 15 - 18 Haziran 2016

36. The use of teaching styles in youth sport by the views of coaches athletes preliminary findings

AIESEP International Conference, Laramie, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 11 Haziran 2016, ss.147

37. Reforming School Physical Education for Lifetime Physical Activity What We Learned in Turkish Setting

The Global Forum for Physical Education Pedagogy 2016 (GoFPEP 2016), 26 - 28 Mayıs 2016

38. Preparing Future PETE Faculty for the Better Outcome Findings of an Action Research

Shape America PETE & HETE Congress, Atlanta, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 31 Ekim 2015, ss.50, (Özet Bildiri)

39. Identifying the health promotion needs of white collars to support by information and communication technologies

20th Annual Congress of the European College of Sport Science, Malmö, İsveç, 24 - 27 Haziran 2015, ss.251

40. Women health related fitness participants perceived autonomy support and basic psychological needs in terms of exercise stages of change

20th Annual Congress of the European College of Sport Science, Malmö, İsveç, 24 - 27 Haziran 2015, ss.485-486 Sürdürülebilir Kalkınma

41. International physical education teacher education physical activity content knowledge study

2013 AAHPERD National Convention and Exposition, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Nisan 2013, ss.84, (Özet Bildiri)

43. Internal migration issues: Parents’ perceptions of educational needs

ECER 2006: Transforming Knowledge, Cenevre, İsviçre, 13 Eylül 2006 - 22 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

2. Spor Pedagojisi IV

Sporda Öğrenmeve Öğretme IV, Mustafa Levent İnce, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.33-56, 2020

3. Secondary Physical Education in Turkey: Development and Current Situation

Physical Education in Secondary School Researches – Best Practices – Situation, Stevo Popović,Branislav Antala,Duško Bjelica,Jovan Gardašević, Editör, Faculty of Sport and Physical Education of University of Montenegro, Montenegrin Sports Academy and FIEP, Dubrovnik, ss.293-301, 2018

4. Eylem Araştırması Nedir?

Eylem Araştırması: Beden Eğitiminde Araştıran Öğretmen, Erturan İlker,Gökçe Hünük,Deniz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-12, 2018
Metrikler

Yayın

105

Yayın (WoS)

28

Yayın (Scopus)

32

Atıf (WoS)

299

H-İndeks (WoS)

10

Atıf (Scopus)

306

H-İndeks (Scopus)

11

Atıf (Scholar)

1537

H-İndeks (Scholar)

23

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

257

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

43

Proje

10

Tez Danışmanlığı

24

Açık Erişim

22
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları