-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2013 - 2018 Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2009 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2007 - 2009 Öğretim Görevlisi Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1998 - 2002 Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2019 - 2022 Enstitü Müdürü
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2013 - 2017 Enstitü Müdür Yardımcısı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2008 - 2009 Bölüm Başkan Yardımcısı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2009 - Devam Ediyor YARDIMCI DOÇENT
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
-
2007 - 2009 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
-
1998 - 2002 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
-
Teachers' commitment to change: An analysis with the integrative model of behavioral prediction
KONDAKÇI Y. (Danışman)
G.BETÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
The mediating role of teacher agency on the relationship between job satisfaction and readiness for change among public school teachers
KONDAKÇI Y. (Danışman)
A.ERSÖZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Vibrant schools in Turkey: The perspective of school principals towards vibrant school climate
KONDAKÇI Y. (Danışman)
A.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Öğretmenlerin teknoloji entegrasyonunun modellenmesi: okul iklimi ve liderliğin rolü
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
Modelling technology integration of teachers: the role of school climate and leadership
Kondakçı Y. (Danışman)
H.YURTTAV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Eko-okullarda dağıtımcı liderlik üzerine nitel bir araştırma
Kondakçı Y. (Danışman)
-
The unknown territory of STEM: The perceptions of high school administrators
Kondakçı Y. (Danışman)
-
A multiple-case study on university-industry relations from neo-institutional perspective
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
The relationships among academic self-efficacy, academic optimism, family income and academic achievement
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
Internationalization in Turkish universities; contributions, conflicts, and sources of conflicts: aAmultiple case study
KONDAKÇI Y. (Danışman)
B.BULUT(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Türk üniversitelerinde uluslararasılaşma, katkılar, çatışmalar ve çatışma kaynakları: çoklu vaka çalışması.
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
The relationship between distributed leadership, enabling school structure, teacher collaboration, academic optimism and student achievement: A school effectiveness model
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
The mediating role of knowledge sharing on the relationship between distributed leadership and readiness for change among public school teachers
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
Devlet okulu öğretmenlerinin değişim uygulama davranışlarının modellenmesi: öncül değişkenler, değişime bağlı duygular, değişime bağlılık ve iş doyumu arasındaki ilişki.
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
Predictors of organizational learning capability in primary and secondary schools
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
Modeling public school teachers' change implementation behaviors: Interrelations among change antecedents, change-related affect, commitment to change, and job satisfaction
KONDAKÇI Y. (Danışman)
M.ZAYİM(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Regional internationalization of Turkish higher education: Turkey's higher education policies towards Kosovo, Macedonia and Bosnia and Herzegovina
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
Teachers' openness to violation of ethical decisions
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
Predictors of organizational socialization of English instructors at preparatory schools
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
Manifestations of curriculum change on organizational culture: Teachers perceptions
KONDAKÇI Y. (Danışman)
A.ŞAHİN(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Program değişikliğinin örgütsel kültür üzerindeki göstergeleri:öğretmen algıları.
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
Investigation of the relationship between teachers' readiness for organizational change and resilience
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
A grounded theory of school as a social system in an atypical context
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
School effectiveness: A qualitative investigation of multiple cases at primary schools in Izmir
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
Investigating the relationship between teachers' sense of efficacy and perceived openness to change at primary and secondary level public schools
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
Investigating the relationship between primary and secondary level public school teachers' readiness for change and perceived organizational trust
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
Innovativeness as a managerial process in the context of science teaching: a case study on Bahçeşehir science and technology high school
KONDAKÇI Y. (Danışman)
-
Investigation differences in educational ideologies of school leaders in Mersin in relation to gender, academic degree and in-service training
KONDAKÇI Y. (Danışman)
A.HANCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Cinsiyet, akademik derece ve hizmet içi eğitim bağlamında Mersin'deki okul yöneticilerinin eğitim ideolojilerindeki farklılıkların araştırılması.
KONDAKÇI Y. (Danışman)