Akademik Unvanlar
-
2013 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2017 - Devam Ediyor Merkez Müdürü
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Rektörlük, Öğrenme ve Öğretmeyi Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi (ÖGEM)
-
2016 - 2017 Rektör Yardımcısı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Odtu Kuzey Kıbrıs Kampusu (Kktc-Güzelyurt)
-
2015 - 2016 Rektör Yardımcısı
Abdullah Gül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2009 - 2015 Birim Başkanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Rektörlük, Rektörlük
-
2008 - 2009 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Bilişsel ayrışma, depresyon,bilinçli farkındalık ve deneyimsel kaçınmanın üniversite öğrencilerinin internet bağımlılığı üzerindeki rolü
GÜNERİ O. (Danışman)
-
Erteleme: öz-belirleme kuramına dayalı bir modelin incelenmesi.
GÜNERİ O. (Danışman)
-
The relationships among career influences, career exploration and career indecision: A test of Systems Theory Framework
GÜNERİ O. (Danışman)
-
Social interaction anxiety among university students: The role of risk and protective factors
GÜNERİ O. (Danışman)
-
Procrastination: Testing a self-determination theory-based model
GÜNERİ O. (Danışman)
S.SERHATOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2018 -
A model for psychological distress among university students: mindfulness, decentering, reframing, and indirect effect of emotion regulation difficulties
GÜNERİ O. (Danışman)
-
Assessing a model of cognitive test anxiety: The role of rumination, self-forgiveness, perfectionism cognitions and cognitive defusion through the indirect effect of psychological flexibility
GÜNERİ O. (Danışman)
G.AYDIN(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Bilişsel sınav kaygısı modelinin test edilmesi: psikolojik esnekliğin dolaylı etkisi yoluyla ruminasyon, kendini affetme, mükemmeliyetçi düşünceler ve bilişsel ayrışmanın rolü.
GÜNERİ O. (Danışman)
-
Testing a model of psychological inflexibility, ruminative thinking, worry, and self-compassion in relation to college adjustment
GÜNERİ O. (Danışman)
-
The factors contribute career adaptability of high school students
GÜNERİ O. (Danışman)
N.KARACAN(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Ergenlerde bilinçli farkındalık ve kendini toparlama gücü arasındaki ilişki: öz-duyarlık ve duygu düzenleme güçlüğünün düzenleyici rolü.
GÜNERİ O. (Danışman)
-
Lise öğrencilerinin kariyer uyum yeteneğini yordayan etkenler.
GÜNERİ O. (Danışman)
-
The relationship between mindfulness and resilience among adolescents: Mediating role of self compassion and difficulties in emotion regulation
GÜNERİ O. (Danışman)
Z.AYDIN(Öğrenci), Doktora, 2016 -
A study on career indecision of 11th and 12th grade students: testing gender, career beliefs, academic self-efficacy and problem solving skills through path analysis
GÜNERİ O. (Danışman)
-
Student and school level factors in victimization of middle school students: An ecological perspective
GÜNERİ O. (Danışman)
-
Hazırlık okulu öğrencilerinin akademik başarısını yordamada İngilizce dil seviyesi, kişisel ve bilişsel faktörlerin rolü.
GÜNERİ O. (Danışman)
-
Sosyal bilişsel kariyer kuramına dayalı bir kariyer kararsızlığı modelinin üniversite öğrencilerinde sınanması.
GÜNERİ O. (Danışman)
-
Bibliodanışmaya dayalı özgüven geliştirme programının 6. sınıf öğrencilerinin özgüven düzeylerine etkisi.
GÜNERİ O. (Danışman)
-
İngiltere'de yaşayan Türk göçmen kadınların psikolojik sağlamlığı ile ilgili etmenler ve mekanizmalar.
GÜNERİ O. (Danışman)
-
Kuzey Kıbrıs'ta okuyan İngilizce hazırlık okulu öğrencilerinin üniversiteye uyumu üzerine bir çalışma.
GÜNERİ O. (Danışman)
-
Üniversite birinci sınıf öğrencilerinin uyumu : psikolojik sağlamlık, başa çıkma, iyimserlik ve cinsiyetin rolü
GÜNERİ O. (Danışman)
-
Yatılı ilköğretim bölge okulu ikinci kademe öğrencilerinde sağlamlığın içsel faktörlerini yordamada benlik saygısı, umut ve dışsal faktörlerin rolü.
GÜNERİ O. (Danışman)
-
Sağlıklı yaşam biçimi geliştirmeye yönelik stresle başa çıkma programının üniversite öğrencilerinin stres düzeyleri ve stresle başa çıkma stratejileri üzerine etkisi
GÜNERİ O. (Danışman)
-
Sınıf yönetiminde özyeterliğin, medeni durumun, cinsiyetin ve ögretmenlik deneyiminin öğretmen tükenmişliğindeki rolü
GÜNERİ O. (Danışman)