Desteklenen Projeler
-
2018 - 2019 Akran Liderli Takım Öğrenme modeli ile kimya öğretmen adaylarının problem yazma ve problem çözme becerilerinin incelenmesi
-
2017 - 2017 AKRAN LİDERLİĞİNDEKİ TAKIM ÖĞRENMESİNİN TÜRK BAĞLAMINA GELİŞTİRİLEREK UYGULANMASI: LİSANS GENEL KİMYA DERSLERİNDE ÖĞRENCİ BAŞARISI VE KAYGI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
-
2017 - 2017 LİSE ÖĞRENCİLERİNİN HEDEF YÖNELİMİ VE GÖREV DEĞERİ
-
2017 - 2017 EĞİTİM FAKÜLTELERİNİN STEM EĞİTİMİNE HAZIR OLMA DURUMLARININ BELİRLENMESİ
-
2017 - 2017 ULUSLARARASI MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİLİMLERİ ARAŞTIRMASINA GÖRE TÜRKİYEDEKİ ÖĞRENCİLERİN FEN BİLİMLERİ BAŞARILARINI ETKİLEYEN BAZI FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
-
2017 - 2017 KİMYA ÖĞRETMENLERİNİN KİMYA ALANINDAKİ PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ
-
2016 - 2016 FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN FİZİK, KİMYA VE BİYOLOJİ DİSİPLİNLERİNİN ENTEGRASYONUNA İLİŞKİN BİLGİ VE TUTUMLARININ BELİRLENMESİ, VE BUNUN ÖĞRENCİLERİN FENE OLAN TUTUM VE ANLAYIŞLARINA ETKİLERİ
-
2014 - 2016 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2016 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2016 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2016 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2016 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2015 - 2015 ÖĞRETMENLERİN, ÖĞRETMEN ADAYLARININ VE ÖĞRENCİLERİN KİMYA VE BİYOLOJİ DİSİPLİNLERİNİN ENTEGRASYONUNA İLİŞKİN BİLGİLERİ
-
2014 - 2015 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2015 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2015 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2015 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2015 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2014 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2014 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2014 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2014 ÖĞRENCİLERİN, ÖĞRETMEN ADAYLARININ VE ÖĞRETMENLERİN FEN BİLGİSİ DERSİNDEKİ YAPILANDIRMACI UYGULAMALAR HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
-
2014 - 2014 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2013 - 2013 12. SINIF ÖĞRENCİLERİN ORGANİK KİMYA KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ VE ÖĞRENCİLERİN ÖZ YETERLİLİKLERİNİN, TUTUMLARININ ve ÜÇ BOYUTLU DÜŞÜNME YETENEKLERİNİN ORGANİK KİMYA BAŞARILARINA ETKİSİ
-
2013 - 2013 FEN VE TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE PISA 2006 SONUÇLARIYLA KARŞILAŞTIRILMASI
-
2013 - 2013 YAŞAM -TEMELLİ ÖĞRETİM YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN KİMYA BAŞARISINA , KİMYAYA KARŞI TUTUMLARINA VE HATIRLAMA ORANLARI ÜZERİNE ETKİSİ
-
2013 - 2013 BİLİMSEL TARTIŞMA ODAKLI EĞİTİMİN 11. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ASİT BAZ KONUSUNDAKİ BAŞARILARINA ETKİSİ
-
2012 - 2012 Lise Öğrencilerinin Üstbiliş , Özyeterlilik Öğrenme Süreçleri Ve Motivasyonları Arasındaki İlişki.
-
2011 - 2011 Çoklu Zeka Kuramının 12.sınıf Öğrencilerinin Alkoller Konusunu Anlamaları Üzerindeki Etkisi.
-
2010 - 2010 Yeni Kimya Müfredatı İle İlgili Öğretmen Ve Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi Ve Sıkıntılı Yönlerin Tespiti
-
2009 - 2009 Öğretmen Adaylarının Küresel Isınma İle İlgili Kavram Yanılgılarının Tesbiti Ve Bu Kavram Yanılgılarının Kavramsal Değişim Yaklaşımıyla Giderilmesi.